X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 313
  1. #181

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Hij is weer open!

    https://www.facebook.com/bobbejaanla...685822/?type=3

    (de facebook-bb-code deed het niet bij deze post, ik weet niet of het aan de privacy-instellingen van de post ligt of aan mij... )
    Laatst gewijzigd door yelle8; 25-08-17 om 15:52. Reden: Geprobeerd op te lossen, maar het ligt idd aan de privacy-instelling van de post ;)

  2. #182
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ook raar dat de achterste beugels open zijn, en de voorste niet... Volgens mij is er méér aan de hand zeker nu Bobbejaanland niet wil communiceren over de oorzaak.
    Misschien zijn ze bang om te zeggen dat het aan hun onderhoudsbesparingen ligt.

  3. #183

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ook raar dat de achterste beugels open zijn, en de voorste niet... Volgens mij is er méér aan de hand zeker nu Bobbejaanland niet wil communiceren over de oorzaak.
    Misschien zijn ze bang om te zeggen dat het aan hun onderhoudsbesparingen ligt.
    Ik gok eigenlijk eerder dat het een menselijke fout was. Per ongeluk gedispatched ofzo

  4. #184

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ook raar dat de achterste beugels open zijn, en de voorste niet...
    Misschien hebben zij hun beugels meteen dichtgetrokken uit natuurlijke reactie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik gok eigenlijk eerder dat het een menselijke fout was. Per ongeluk gedispatched ofzo
    Dat acht ik weinig waarschijnlijk want de beugels gaan automatisch open en dispatch is niet mogelijk zolang de beugels niet gesloten zijn, daarvoor dienen die sleepcontacten nu net.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #185

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ook raar dat de achterste beugels open zijn, en de voorste niet... Volgens mij is er méér aan de hand zeker nu Bobbejaanland niet wil communiceren over de oorzaak.
    Misschien zijn ze bang om te zeggen dat het aan hun onderhoudsbesparingen ligt.
    Wellicht waren wel alle beugels open, maar had iedereen deze vast waardoor ze niet volledig openstaan. En eenmaal buiten het station kan de beugel ook niet meer verder opengaan.

    De achterste staan wel open ja, maar daar zitten ook geen mensen (meer) in. Ik ging ervan uit dat deze foto genomen is nàdat de achterste rij reeds geëvacueerd is, en niet meteen na het ongeval. Of er zat gewoon niemand achterin dat karretje, dat kan ook.

  6. #186

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik gok eigenlijk eerder dat het een menselijke fout was. Per ongeluk gedispatched ofzo
    Dat acht ik weinig waarschijnlijk want de beugels gaan automatisch open en dispatch is niet mogelijk zolang de beugels niet gesloten zijn, daarvoor dienen die sleepcontacten nu net.
    Aanvulling: En bovendien was de volgende bloksectie bezet dus ook dan kan er niet gedispatched worden...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #187

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Aanvulling: En bovendien was de volgende bloksectie bezet dus ook dan kan er niet gedispatched worden...
    remember smiler

  8. #188

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    remember smiler
    De trein van de Smiler op de lift was wel degelijk gestopt omdat het volgende blok niet vrij was. Medewerkers hebben het systeem overruled en manueel de trein, ondanks de waarschuwing, toch op de baan gestuurd. Een heel ander verhaal :-)

  9. #189

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    De trein van de Smiler op de lift was wel degelijk gestopt omdat het volgende blok niet vrij was. Medewerkers hebben het systeem overruled en manueel de trein, ondanks de waarschuwing, toch op de baan gestuurd. Een heel ander verhaal :-)
    mijn comment was in eerste instantie, zou het geen foutje van een medewerker zijn, Smiler was dat, dus ik denk toch dat mijn bedenking stand kon houden, wat niet meteen betekend dat ze correct is.

    Hoe dan ook, blijkbaar was Typhoon de dag er voor al geruime tijd gesloten geweest.

  10. #190

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    mijn comment was in eerste instantie, zou het geen foutje van een medewerker zijn, Smiler was dat, dus ik denk toch dat mijn bedenking stand kon houden, wat niet meteen betekend dat ze correct is.
    Daar heb je een punt Ik hou het erop dat de remmen gewoon openstonden terwijl ze dicht hadden moeten zijn, de oorzaak hiervoor gaan we niet weten als ze bij BJL hun mond houden vrees ik.

    Wellicht een probleem dat redelijk beschamend is, anders zouden ze het toch gewoon communiceren? Als alles nu veilig is zie ik toch geen reden om achter te houden wat er fout mee was. Als men de oorzaak zou communiceren kunnen we dat vast allemaal gewoon zelf concluderen. Vreemd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Hoe dan ook, blijkbaar was Typhoon de dag er voor al geruime tijd gesloten geweest.
    De Smiler was ook al een eind dicht voor het ongeluk, ik begin je vergelijking bijna te geloven...

  11. #191
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Och, het is Bobbejaanland. Die maken zichzelf al twee jaar nog steeds wijs dat ze een succesvol park zijn.

  12. #192

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Och, het is Bobbejaanland. Die maken zichzelf al twee jaar nog steeds wijs dat ze een succesvol park zijn.
    Waar komt die reactie plots vandaan?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #193

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Och, het is Bobbejaanland. Die maken zichzelf al twee jaar nog steeds wijs dat ze een succesvol park zijn.
    Bezoekersaantallen en winst bevestigen hun hierin ... maar voor de rest heb je volledig gelijk :-p

    http://board.pretparken.be/showthrea...che-pretparken
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 27-08-17 om 21:44. Reden: Link naar forumpost Financiën Belgische pretparken erbij gezet

  14. #194
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Bezoekersaantallen en winst bevestigen hun hierin ... maar voor de rest heb je volledig gelijk :-p

    http://board.pretparken.be/showthrea...che-pretparken
    Bobbejaanland: aantal bezoekers: geen gegeven aantallen.... zo is het gemakkelijk.

  15. #195

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Bobbejaanland: aantal bezoekers: geen gegeven aantallen.... zo is het gemakkelijk.
    Maar meer dan vorig jaar... ze gaan voor de bezoekers cijfers steeds uit van gegevens door het park zelf vrij gegeven. Dus zelfs als een park een aantal geeft, weet je nog niet of het klopt... ik heb geen reden om aan te nemen dat Bobbejaanland hierover zou liegen en andere parken niet ;-)

  16. #196

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Dus zelfs als een park een aantal geeft, weet je nog niet of het klopt... ik heb geen reden om aan te nemen dat Bobbejaanland hierover zou liegen en andere parken niet ;-)

    Goh, een of ander park Slagharen heeft toch ook een tijdje zitten liegen over hun bezoekersaantallen. En toevallig zit dat park nog in dezelfde groep. Moest uitkomen dat BJL hetzelfde doet, of deed, zou het me alleszins verbazen.

  17. #197

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    In tegenstelling tot wat blijkbaar gedacht wordt, kan ik als bijna-buurtbewoner zeggen dat het bij Bobbejaanland het hele jaar door megadruk is geweest hoor: volle parkings, wachtrijen aan de kassa's, ... ik heb de indruk dat er meer volk komt dan pakweg 2-3 jaar geleden, uiteraard door de goedkope tickets en abo's.
    ik kan me zelfs voorstellen dat ze de precieze aantallen niet meegeven, omdat dan zou blijken dat de gemiddelde entreeprijs wel héél laag ligt.

  18. #198

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik heb altijd gedacht dat de negatieve berichten over Bobbejaanland uit de lucht gegrepen waren, want ik heb het park nog nooit echt leeg gezien. Tot dit jaar. Ik was er eind juli op een maandag en er was werkelijk geen kat. We zijn drie keer bij de ingang van the Forbidden Caves gepasseerd, drie keer gesloten. Toen we door kinderland passeerden hoorden we een operatrice haar beklag doen dat het saai was tegen een collega die haar kwam aflossen. Bij Dizz stonden 4 operators waarvan er 2 jobstudenten aan het werken waren en 2 andere die op een bureaustoel in het operatorhokje zaten. Waar we 's middags pasta aten waren de helft van de zitplaatsen afgespannen (de gezelligste plaatsen btw, we zijn dan maar op een tafeltje in de tocht gaan zitten). Als je na 16u30 uur nog een snack probeert te vinden, mag je op je kin kloppen, behalve vooraan in het park bij the lake house. Nu, dat wisten we van vorig jaar, dus hebben we om 16u nog iets gegeten. Onze portie was wel drie keer zo groot dan wat we gevraagd hadden omdat het personeel naar huis wou, en de voorraad moest nog op.

    Nu, het weer was ook niet zo fantastisch, maar zó weinig volk heb ik nog nooit meegemaakt. Best wel grappig: elk jaar lees ik dat het park geen volk trekt, en als ik er kom is het koppenlopen en wachtrijen van tegen een uur. Dit jaar lees ik dat het "eindelijk weer goed gaat" en als ik er dan ben is er geen volk.

    Misschien moet ik over dit dagje ook nog eens een TR schrijven.

    (PS. Even tussen haakjes, aan de moderatoren - misschien een idee de berichten over Typhoon van dit topic af te splitsen als dat technisch mogelijk is?)

  19. #199

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    In tegenstelling tot wat blijkbaar gedacht wordt, kan ik als bijna-buurtbewoner zeggen dat het bij Bobbejaanland het hele jaar door megadruk is geweest hoor: volle parkings, wachtrijen aan de kassa's, ... ik heb de indruk dat er meer volk komt dan pakweg 2-3 jaar geleden, uiteraard door de goedkope tickets en abo's.
    ik kan me zelfs voorstellen dat ze de precieze aantallen niet meegeven, omdat dan zou blijken dat de gemiddelde entreeprijs wel héél laag ligt.
    Als ze al tickets verkopen aan 20 euro (en tijdens Halloween voor 19 euro) op hun eigen website, zonder daarbij alle andere gigantische aantallen aan kortingen te vernoemen, dan weet je dat daar gewoon iets niet klopt. Dat ze daardoor een 'beter' jaar hebben omdat ze 'meer' bezoekers trekken is dan relatief. Sowieso trek je met zo een bedragen meer volk, maar laten we ook zeggen dat je dan een ander publiek vooral begint te trekken. Mensen die buiten de gestoord lage inkom geen enkele cent meer gaan bijgeven aan eten/merchandise etc... Ik heb mij ooit is laten vertellen/wijsmaken dat de dagelijks verkochte inkomtickets maar een heel klein deel zijn van de omzet die een park genereert. Zo een dumpingprijzen op je tickets zijn dan ook meestal geen fantastisch voorteken.

    Achja, we will see. Ik merk op dat de andere parken van PR blijkbaar terug investeringen aan het doen zijn naar de komende jaren toe, dus vraag mij af hoelang het in BJL nog gaat duren. Meestal is Bobland best laat hier in. Fingers crossed.

  20. #200

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Als ze al tickets verkopen aan 20 euro (en tijdens Halloween voor 19 euro) op hun eigen website, zonder daarbij alle andere gigantische aantallen aan kortingen te vernoemen, dan weet je dat daar gewoon iets niet klopt. Dat ze daardoor een 'beter' jaar hebben omdat ze 'meer' bezoekers trekken is dan relatief.
    Ook als behalve je bezoekersaantallen ook je winst een stukje hoger gestegen is?

    2016 ten opzichte van 2015: Activa zijn gestegen met 1 miljoen, De omzet is gestegen met 0.8 miljoen en de winst met 0.5 miljoen; de schuld is verminderd met 0.2 miljoen.

    Allemaal slechts kleine verschillen, maar beter een trage groei dan een korte spurt...

    Ik ben echt geen fan van Bobbejaanland, maar de cijfers liegen er niet om. Ik ben trouwens zelf leerkracht Secundair onderwijs en als ik aan mijn leerlingen hun favoriete Belgische pretpark vraag, komt daar 6 op de 10 keer Bobbejaanland uit. De andere antwoorden Walibi...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •