X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Zeg, iets anders dat ik net opmerkte. Weet iemand wat deze leuke dingen zijn eigenlijk?

    Naam:     ding.JPG
Bekeken:  557
Groote:   83,9 KB

    Mijn nieuwsgierigheid kan het even niet meer aan nu hoor. ;-)

    (Deze dingen komen net voor de eerste lifthill btw)
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Zeg, iets anders dat ik net opmerkte. Weet iemand wat deze leuke dingen zijn eigenlijk?
    Ik heb dit soort dingen nog al gezien op recente banen van Gerstlauer. Het viel me op dat ze geplaatst zijn enkele meters voordat er een trap, een rem, een catwalk, of iets dergelijks langs de baan verschijnt. Ik gok dus dat het een manier is om mensen te triggeren hun handen naar binnen te trekken moesten ze deze hebben uitsteken...

  3. #3

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
    Ik heb dit soort dingen nog al gezien op recente banen van Gerstlauer. Het viel me op dat ze geplaatst zijn enkele meters voordat er een trap, een rem, een catwalk, of iets dergelijks langs de baan verschijnt. Ik gok dus dat het een manier is om mensen te triggeren hun handen naar binnen te trekken moesten ze deze hebben uitsteken...
    Hmm, dat lijkt me sterk. Ik denk eerder dat het een sensor is. Zeker voor een baan als deze waar er wissels aan te pas komen en verschillende liften kan dat nuttig zijn. Misschien draaien de liften niet continu en worden ze in gang gezet wanneer deze sensor registreert dat er een trein nadert. Met meerdere treinen op de baan moet geregisteerd worden hoe ver treinen van elkaar verwijderd zijn zodat ze nooit te vroeg en dicht bij elkaar worden gedispacht.

  4. #4

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Hmm, dat lijkt me sterk. Ik denk eerder dat het een sensor is. Zeker voor een baan als deze waar er wissels aan te pas komen en verschillende liften kan dat nuttig zijn. Misschien draaien de liften niet continu en worden ze in gang gezet wanneer deze sensor registreert dat er een trein nadert. Met meerdere treinen op de baan moet geregisteerd worden hoe ver treinen van elkaar verwijderd zijn zodat ze nooit te vroeg en dicht bij elkaar worden gedispacht.
    Die sensors zitten meestal toch wel in de baan (die groene dingetjes). Dit is toch te groot, te lomp voor een sensor te zijn lijkt me? Nuja, het kan altijd ofcourse.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •