X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Verrassing voor broer

    Hi allemaal
    Beetje specifiek dit, maar ik ken in mijn dagelijks leven geen echte 'pretparkfans'. Of toch niet op het niveau van de mensen op dit forum . Dus probeer ik het hier maar even.
    Zoals ik in mijn voorsteltopic ook al aangaf wordt mijn broer binnenkort 30. Aangezien hij heel erg van pretparken houdt willen we een feestje organiseren rond dit thema. Nu heb ik jullie hulp nodig . Heeft iemand van jullie al eens iets dergelijks georganiseerd? Zoniet kan ik nog steeds inspiratie gebruiken voor eten, geschenken... Het gaat er vooral om 'iets' creatiefs te doen rond het thema. Zijn vriendin heeft foto's van hem in een aantal rollercoasters in binnen- en buitenland. Dus daar mee aan de slag gaan is een optie.
    Alvast bedankt
    Thomas

  2. #2

    Re: Verrassing voor broer

    Oh ja nog even dit: indien nodig kunnen we voor de verrassing een heel weekend opzijzetten. Zijn vriendin had alvast het idee de foto's te gebruiken, ze wou online kalenders drukken Wel schattig op zich.
    Verder is het een optie om hem tickets te schenken voor een park waar hij nog niet geweest is, al vind ik dat dan ook weer net een tikje voor de hand liggend. Bovendien heeft hij vorig jaar ook al tickets gekregen van onze ouders....

  3. #3

    Re: Verrassing voor broer

    Weekend-gewijs zou je het kunnen opsplitsen in een dag zoektocht en een dag pretpark

    Je kan dan bijvoorbeeld vertrekken vanuit een evil mastermind die een of ander plan beraamd in een tot nader order onbekend pretpark. Hoe absurder dat is hoe beter. Bijvoorbeeld: de lievelingsknuffel van zijn vriendin is ontvoerd en gegijzeld en wordt op een bepaald uur overreden door een achtbaan als er niet op tijd wordt ingegaan op de eisen van de gijzelaar.

    Dan selecteer je onderweg naar dat park een aantal iconische plaatsen waar je broer telkens een nieuw stukje informatie te weten kan komen zodat hij uiteindelijk het volledige verhaal te weten komt en de dood van de knuffel kan voorkomen. Nog leuker is het als hij op die verschillende locaties personen tegenkomt die hij kent en hem mee kunnen helpen.

    Om de gezelligheid te boosten kan je de avond van de eerste dag ergens onderweg naar het park waar de misdaad zich de volgende dag zal voltrekken samen overnachten. In het park zelf moet je dan nog een kleinere versie van die zoektocht de eerste dag hebben: zodat je nog wel pakweg 3/4 van de dag met de hele groep die bij het plan betrokken was gewoon het park kan bezoeken.

    Denk wat richting sorry voor alles.

    qua park suggesties:
    Efteling, Toverland, Walibi (dichtbij)
    Phantasialand, Parc Asterix (redelijk dichtbij en high profile)
    Hansa Park, Europa-park (wat verder weg /meer exotisch)

  4. #4

    Re: Verrassing voor broer

    Buiten de boel te versieren met pretpark-snuisterijen wordt het al lastig veel met dat thema te doen. Je zou eventueel wat on-ride filmpjes op een groot scherm kunnen projecteren en er een paar stoelen voor kunnen zetten (het idee zelf in een achtbaan te zitten). Als je iemand kent die een VR headset heeft kan het ook daar mee. Veel parken hebben tegenwoordig een 360 onride video die daar perfect mee kan werken.

  5. #5

    Re: Verrassing voor broer

    Misschien een idee:

    https://www.youtube.com/watch?v=0kH0ZeoJZ-o

    Vergeet dan zeker geen filmpkes te maken en hier neer te zetten :-p

  6. #6

    Re: Verrassing voor broer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Misschien een idee:

    https://www.youtube.com/watch?v=0kH0ZeoJZ-o

    Vergeet dan zeker geen filmpkes te maken en hier neer te zetten :-p
    Je zou natuurlijk het levensverhaal van je broer kunnen vertellen met grappige anekdotes en wat sketches. Met dan deze erbij om te laten zien hoe hij pretparkfan is geworden..

    Ik neem aan dat broerlief een beetje zwaar is om nog echt in een wasmand te zetten en te laten mee bewegen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •