X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15
  1. #1

    mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    dag allen,
    zijn er hier nog houders van een abo op BBJ ? Wij kochten onze abo's rechtsreeks bij BBJ, en buiten een éénmalige mailing in april kregen wij verder geen enkele communicatie uit het park.

    Ik had contact met de klantendienst, waar men met de GDPR-uitleg kwam. Ik zou mij opnieuw moeten aanmelden voor de newsletter, en alles zou terug in orde zijn. Of er andere communicatie met de abo-houders was, wist men niet ?
    Ondertussen zij we terug aangemeld met drie mail-adressen, maar geen gevolg; zelfs geen bevestiging dat we ingeschreven zijn.

    Ik heb zo'n lichtgroen vermoeden dat men simpelweg geen newsletters heeft opgesteld, of uitgestuurd.....
    Heeft er iemand, al dan niet abo-houder, dit jaar al een newsletter uit Lichtaart ontvangen ?

  2. #2

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Ik heb slechts 1 nieuwsbrief van Bobbejaanland ontvangen uit 2015 nu je het zegt.
    Ik heb al jaren een abonnement van het park.
    Oftewel houden ze het slecht bij wie er op de lijst staat, dat kan ook, maar ik denk niet dat er veel mails verstuurd worden.

  3. #3

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Dit jaar heb ik toevallig geen abonnement op Bobbejaanland (wel op Slagharen), maar de vorige jaren wel, en ik kan me eigenlijk geen enkele nieuwsbrief uit dat park herinneren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    deze (en ook enkel deze) heb ik gekregen:
    http://elink-eu.azuresend.com/m/cb39...7CCEE5/042018n

  5. #5

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Abonnee in 2011, 2012, 2015, 2016 en 2018 en bij mijn weten nooit een nieuwsbericht per mail ontvangen. Misschien heb ik de optie voor nieuwsbrieven afgevinkt.

  6. #6

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Ik heb dit jaar mijn eerste abonnement, maar die nieuwsbrief van hierboven heb ik niet gekregen?
    Maar een nieuwsbrief van zo'n afzender: http://elink-eu.azuresend.com ... is zowiezo geblokkeerd naar mijn SPAM box. Dat is toch alles behalve een professioneel ogende afzender? Wat is er mis met 'nieuwsbrief@bobbejaanland.Be' ofzo ?

  7. #7

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Nooit gehad, ook al jaren aangemeld op de mailinglist - als abonnee en niet-abonnee.

  8. #8

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Misschien zijn ze hun postduiven nog aan het trainen voor de communicatie...

  9. #9

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    mmm, ook dit jaar is de communicatie gene stoef....
    Enkel een mailing gehad voor de pre-opening van Fury voor abonnees, op het moment dat de inschrijvingen al volzet waren. De volgende dag toch nog kunnen inschrijven, maar zonder info vanuit BBJ zelf (dankje Earlyspencer).
    Iemand dit jaar andere/meerdere mailings gehad ?

  10. #10

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Geen mail sinds de uitnodiging voor Fury. Nu, pretparken moeten me niet stalken met mails, maar over de nieuwe show hadden ze wel een mail mogen sturen. Natuurlijk vind je voldoende info op FB of de parkwebstek.

  11. #11

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Geen enkele mail, zelfs niet voor de Fury-opening...

    Walibi stuurt mails voor de dagen dat het park uitverkocht is. Doet Bobbejaanland dit ook?

  12. #12

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    zouden ze toch stiekem meelezen? Vandaag een nieuwsbrief ontvangen...
    http://elinkeu.clickdimensions.com/m...e-000c297b0308

  13. #13

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Ik snap er hoe langer hoe minder van, want die heb ik dan weer niet ontvangen x)

  14. #14

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    Mijn vriendin had die mail van de VIP opening van Fury niet ontvangen. We hebben het toen nagevraagd en blijkbaar is er ergens eens iets misgelopen waardoor veel personen hun naam uit de contactlijst verdwenen was.

    Uiteindelijk heeft mijn vriendin terug haar gegevens moeten doorgeven. Gelijk kreeg ze een mail.

    Ik zou zeggen: gewoon even contact opnemen en je gegevens terug doorgeven.

  15. #15

    Re: mailing-list 2018 - communicatie abonnementhouders

    aha, wat zat er gisteren in mijn spambox?.
    http://elinkeu.clickdimensions.com/m...0-000c297b0308

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •