X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    garage challenge of tutankhamon

    ik was onlangs in walibi, en bezocht de challenge of tutankhamon.(voor de eerste keer trouwens). Maar niet ver voor je het station weer binnenrijdt is er iets wat lijkt op het omgekeerde van een shortcut(een longcut ofzoiets dan?) maar waarvoor dient dit dan?
    Het was toen ook erg rustig in het park en de garage stond ook al open. Een antwoord hierop is ook welkom.
    Alvast bedankt.

  2. #2

    Re: garage challenge of tutankhamon

    Volgens mij is dat gewoon de schatkamer die je bedoelt, daar mag je binnen als je genoeg punten gescoord hebt met het schieten. (of net andersom, je bent in de schatkamer geweest en zag de niet-schatkamer-route)
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: garage challenge of tutankhamon

    Wat Nathan G al zegt.

    Echter zijn er op het einde 3 routes. Als je echt slecht bent ga je direct terug naar het station.
    Als je nog enigszins goed bent, krijg je een soort eindgevecht. Als je dat niet haalt -> Terug naar station.
    Haal je in dat eindgevecht wel genoeg punten, kom je nog door die schatkamer heen alvorens naar het station te gaan.

  4. #4

    Re: garage challenge of tutankhamon

    Waar is de "echte" garage dan?
    Ik vermoed toch dat ze wagentjes kunnen afhalen en bijzetten wanneer ze dat willen?
    Die bakjes moeten toch ook af en toe eens op onderhoud?

  5. #5

    Re: garage challenge of tutankhamon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Waar is de "echte" garage dan?
    Ik vermoed toch dat ze wagentjes kunnen afhalen en bijzetten wanneer ze dat willen?
    Die bakjes moeten toch ook af en toe eens op onderhoud?
    Ik heb die toevallig eens gezien toen er een storing was en het bakje dat voor ons reed in de onderhoudsruimte werd gezet. Deze bevindt zich tussen de scène na het skelet (zie foto) en de driekoppige hond.



    Je ziet het (normaal gezien) niet omdat het bakje zo draait dat je met je rug langs de garagedeur passeert. Ik heb er destijds een foto van proberen maken, maar het is inmiddels al verschillende jaren geleden (2014 denk ik) en ook nog eens met zeer slechte gsm-kwaliteit.

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: garage challenge of tutankhamon

    Ik kreeg net de twee onderstaande foto's toegestuurd van Igance. Hij kon ze zelf niet posten, maar is ooit in de onderhoudsruimte van Challenge of Tutankhamon geweest. De foto's zijn daar gemaakt.



    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #7

    Re: garage challenge of tutankhamon

    " De scene met het skelet" ?! Er zijn best wel veel scenes met skeletten in COT
    Ik kan ze nu even niet voorhalen, COT zijn route, maar bedoel je die met de pepperghost aan het begin. Waar dat vrouwelijke expeditielid een skelet wordt?

  8. #8

    Re: garage challenge of tutankhamon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    " De scene met het skelet" ?! Er zijn best wel veel scenes met skeletten in COT
    Ik kan ze nu even niet voorhalen, COT zijn route, maar bedoel je die met de pepperghost aan het begin. Waar dat vrouwelijke expeditielid een skelet wordt?
    Lol, ja, die bedoel ik vlak voor de scène op de foto dus.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •