X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12
  1. #1

    [Planet Coaster] BCF Creations

    Zoals sommige hier al hebben ondervonden, ben ik al enige tijd een fervent Planet Coaster speler. Laatst speelde ik het spel vooral tijdens de wedstrijden, maar buiten dat hield ik het eerder bescheiden. Je kent dat wel: je hebt tal van ideeën voor een park, start met bouwen en halfweg besef je hoeveel tijd je er in moet steken en geef je er maar de brui aan... Am I right?! Ik was dan ook niet echt mee met heel dat Blueprint-gedoe (- wou alles koppig genoeg zelf maken -), tot ik mij er laatst (mede door de wedstrijden) begon in te verdiepen. Na enkele ontwerpen met de losse pols, heb ik besloten mee op de 'hype-train' te stappen en samen met de gigantische community achtbaantjes te ontwerpen en te releasen. Dit zodat anderen, zoals jij die dit leest bijvoorbeeld, mijn ontwerpen kunnen gebruiken in hun te ontwikkelen parken. Ik leef mij uit op attracties, jij hebt kan zo een (hopelijk) geslaagde attractie in je park neerpoten met een druk op de knop. Easy!

    Bij deze stel ik mijn eerste BCF-creation aan jullie voor: Stealth. Een licht gethematiseerde S&S Freespin Coaster met Custom Suppports die eenvoudig te integreren is in elk park. Hope you like it!











    Downloadlink: https://steamcommunity.com/sharedfil...88&searchtext=

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Ziet er beter uit dan alles wat S&S effectief zelf heeft gemaakt . Hoedje af!

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Ziet er echt knap uit. Ik was al lang op zoek naar een goede versie ervan, als je dan eens een mooie vind, werken ze niet.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 04-09-18 om 21:17.

  4. #4

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Thanks!

    Een volgende project is al in voegen! Kleine teaser:


  5. #5

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Knap werk, ik speel het spel af en toe eens en kijk al uit naar je volgende creatie :-)

  6. #6

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    mooi, mooi; ik heb het spel gekocht en er even mee bezig geweest maar het ontbreekt me de tijd....Als ik zo'n zaken zie, kriebelt het wel .

  7. #7

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Teaser twee!


  8. #8

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    De bovenstaande Intamin baan is bijna af, maar een ander achtbaanproject heeft uiteindelijk eerst voorrang gekregen voor de volgende release.

    In samenwerking met Vekoma ontwikkelde BCF-creations een transportabele achtbaan, geschikt voor zowel attractieparken als kermissen: Revolution! De achtbaan heeft dan ook geen betonnen funderingen, maar maakt gebruik van stalen balken zoals andere kermis achtbanen. Hierdoor is hij zeer eenvoudig af te breken en te verplaatsen binnenin je park(engroep) en/of op je standplaats. De layout biedt met zijn vier inversies genoeg sensatie op een bijzonder kleine oppervlakte! Download link onderaan!









    Link voor Revolution - Pretparkeditie: https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=1589732361
    Link voor Revolution - Kermiseditie: https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=1589733465

  9. #9

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Lekker! ik kijk al uit naar je versie van de nieuwe mind melt...

  10. #10

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    The Schwarzkopf is strong with this one... Mooi !

  11. #11

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Na de goede samenwerking met Vekoma, presenteert BCF volgende nieuwe creatie: Akaw! - Junior Boomerang Coaster. Een kleine compacte baan, goed voor de eerste kriebels onder de allerkleinste!









    Downloadlinkje: https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=1613042491

  12. #12

    Re: [Planet Coaster] BCF Creations

    Geen idee waarom ik dit niet gezien heb...

    Maar het ziet er super uit... Ik speel het ook... Maar ik moet nog altijd mijn eerste echte achtbaan afmaken...

    Hoedje af tom.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •