X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 30

Onderwerp: [Fort Fun] 2019

  1. #1

    [Fort Fun] 2019

    Aankondiging van een nieuwe attractie voor het Duitse Fort Fun. Van dit type werd nog geen attractie in Duitsland gebouwd...



    Bron: Facebook Fort Fun

  2. #2

    Re: [Fort Fun] 2019

    Die naam klinkt zowel plezant als fout, al hoeft het een het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Ik zie voorlopig nog niet wat het zou kunnen worden maar ik dacht zonder enige vorm van bewijs wel een second of twee aan die afgebroken topple tower uit Denemarken. Ik kan me geen Duitse varianten daarop herinneren...

  3. #3

    Re: [Fort Fun] 2019

    een nieuw vogeltje voor hun flying eagle ?

  4. #4

    Re: [Fort Fun] 2019

    Ik ben in ieder geval blij dat ze trouw blijven aan hun identiteit. Niet zoals bij die laatste investeringen.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  5. #5

    Re: [Fort Fun] 2019

    Ik denk niet dat Dingfest de naam wordt van de attractie. Dat betekend namelijk gearresteerd. Ik denk eerder dat het bedoeld is als facebook grap waarbij de directeur gearresteerd werd voor de aankoop van een nieuwe attractie, en daarbij dan enkele foto's en documenten als bewijs materiaal. Trouwens theming komt van nederlands talige firma. Juist onder en naast het Fort Fun logo zie je op de houten borden het woord tekst staan.

    Qua attractie denk ik eerder aan een Air race, zoals in Walygator en Bagatelle, beide van dezelfde groep als Fort Fun, en een type dat nog niet te vinden is in Duitsland.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  6. #6

    Re: [Fort Fun] 2019

    Walygator is van Aspro, niet van Looping Group zoals Bagatelle en Fort Fun. De Air Race in Walygator is volgens mij ook gebouwd onder de vorige eigenaars (welke ook niet Looping Group was).

  7. #7

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Walygator is van Aspro, niet van Looping Group zoals Bagatelle en Fort Fun. De Air Race in Walygator is volgens mij ook gebouwd onder de vorige eigenaars (welke ook niet Looping Group was).
    Oke, wist ik niet. Dan kan het eigenlijk nog alle kanten uit qua attractie. Ik hoop nog steeds op een nieuwe achtbaan, die kan het park wel gebruiken.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  8. #8

    Re: [Fort Fun] 2019

    Airrace vind je in Duitsland trouwens ook al in Bayern Park en Legoland. Ik moet toegeven dat ik ook aan zo een attractie dacht bij het zien van de vogel.

    Het woord "tekst" kan trouwens ook scandinavisch of pools zijn, maar Nederlands lijkt me voor de hand liggend met P&P Projects en <ik kom niet op de naam> die in Nederland/vlaanderen liggen.

    Rechts zie je iets dat op een schietschijf lijkt. Dus ik denk wel iets interactiefs. Het lijkt me in het western-gedeelte te komen. Dus iets waarbij je op schietschijven moet schieten om wellicht iemand gevangen (Dingfest) te nemen?

  9. #9

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Airrace vind je in Duitsland trouwens ook al in Bayern Park en Legoland. Ik moet toegeven dat ik ook aan zo een attractie dacht bij het zien van de vogel.

    Het woord "tekst" kan trouwens ook scandinavisch of pools zijn, maar Nederlands lijkt me voor de hand liggend met P&P Projects en <ik kom niet op de naam> die in Nederland/vlaanderen liggen.

    Rechts zie je iets dat op een schietschijf lijkt. Dus ik denk wel iets interactiefs. Het lijkt me in het western-gedeelte te komen. Dus iets waarbij je op schietschijven moet schieten om wellicht iemand gevangen (Dingfest) te nemen?
    Bayern Park en Legoland hebben geen Airrace hoor, denk dat je u vergist met een Sky Fly.

  10. #10

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bayern Park en Legoland hebben geen Airrace hoor, denk dat je u vergist met een Sky Fly.
    Nu heb ik toch echt even moeten googlen wat in vredesnaam een airrace dan is.
    Als ik mocht kiezen dan toch liever de sky-fly

  11. #11

    Re: [Fort Fun] 2019

    Ze hebben nog maar enkele jaren geleden fox fome geopend, zouden ze terug voor een schietattractie gaan?
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  12. #12

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nu heb ik toch echt even moeten googlen wat in vredesnaam een airrace dan is.
    Als ik mocht kiezen dan toch liever de sky-fly
    Airrace is een meer dan intense ride, ik hou er wel van.

  13. #13

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Airrace is een meer dan intense ride, ik hou er wel van.
    Idem, ik kies ook meer voor de airrace dan de skyfly!

  14. #14

    Re: [Fort Fun] 2019

    Ik weet het niet wat we moeten verwachten. Tot voor de overname was er altijd spraken van een uitbreiding van het indoor gedeelte. Een trampolinepark was reeds aangekondigd zelf. Komt dit er nu nog samen met deze nieuwigheid of zijn alle plannen overboord gesmeten en kiezen ze toch een andere weg? Ik heb geen idee, maar ben er wel nieuwsgierig naar.
    Of wordt deze attractie een indoor attractie.
    Als je kijkt naar investeringen in Hellendoorn, Mer de Sable, Bagatelle. Dan is de kans voor een draaimolen vrij groot, Kettingmolen,disco, airrace, Twist en splash, spinning coaster en zo een speedy hats zijn erbij gekomen, bijna allemaal zamperla. Dus vermoedelijk zullen we het bij Zamperla toch moeten gaan zoeken.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  15. #15

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    [...]Als je kijkt naar investeringen in Hellendoorn, Mer de Sable, Bagatelle. Dan is de kans voor een draaimolen vrij groot, Kettingmolen,disco, airrace, Twist en splash, spinning coaster en zo een speedy hats zijn erbij gekomen, bijna allemaal zamperla. Dus vermoedelijk zullen we het bij Zamperla toch moeten gaan zoeken.
    Staat deze al ergens in Duitsland?
    https://www.zamperla.com/products/endeavour/
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  16. #16

    Re: [Fort Fun] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Staat deze al ergens in Duitsland?
    https://www.zamperla.com/products/endeavour/
    Denk het niet.

    Maar volgens mij kan het ook dit worden, zo stond er eentje vroeger in Fort Fun.

    https://www.zamperla.com/products/ba...usp-windshear/

    Of anders mss zo een WIndstarz VR ride.

    Das dit maar dan met VR.

    https://www.youtube.com/watch?v=qAZjiek9IRg

    Wij kijken nu naar thrill-rides, maar daarvoor is het dat niet natuurlijk
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  17. #17

    Re: [Fort Fun] 2019

    In mei 2019 zal het Duitse Fort Fun een nieuwe attractie openen genaamd "Thunderbirds". Een Air Race 8.2 van Zamperla zal gebouwd worden tussen de Dark Raver en Wild Eagle. Een investering van ongeveer 1 miljoen euro.



    Bron: Fort Fun

  18. #18

    Re: [Fort Fun] 2019

    Logo van de nieuwe attractie (Air Race 8.2 van Zamperla), dewelke volgend jaar in mei zal openen in Fort Fun:



    Bron: Facebook Fort Fun

  19. #19

    Re: [Fort Fun] 2019

    Mooi én origineel ontworpen! Ik vind het altijd fijn wanneer parken laten zien dat je ook met een standaard attractie veel kanten op kunt.

  20. #20

    Re: [Fort Fun] 2019

    Grondige renovatie voor de Vekoma achtbaan Devil's Mine:









    Foto's: https://www.facebook.com/FORTFUN.Abenteuerland/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •