WAUW wat een super leuke reacties allemaal, bedankt en tof om te horen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Ik vraag me wel af uit wie of wat de groep waarmee je ging is samengesteld. Zijn de relaties familiaal?
Ikzelf ben de jongen met bruin haar en was samen met Bryan (mijn vriend) zijn broertje Collin (die grote) en zijn moeder Marjolein op pad

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
Ik ben wel eens binnen geweest in animal Kingdom logde en indrukwekkend was het wel. Helaas vind ik de prijs minder, 1 nacht kost er 300/350 euro en dan heb je nog niks, enkel uw bed. En dan is dat nog het goedkoopste van het luxe-segment. Verder brengt dit wel herinneringen naar boven, dank u!
Dat valt als je de aanbiedingen in de gaten houdt wel mee Wij waren inderdaad 340 euro per nacht kwijt voor 4 personen in Animal Kingdom Lodge (en dat is dus een deluxe resort). Ieder jaar heeft de Engelse website van Disney World (je moet rechtsboven nog wel even op de engelse site de valuta veranderen naar ponden) een aanbieding waarbij je GRATIS Dining Plan krijgt, bij een moderate resort is dat een quick service plan en bij een deluxe resort een table service plan, je krijgt een Disney Giftcard van 100 dollar, gratis Photopass (ter waarde van 169 Dollar) en ook de MagicBands en luchthaven transfers met kofferservice zijn inbegrepen. Uiteraard is ook al het vervoer binnen het resort met de bussen, monorails en boten inclusief en in alle gevallen sneller dan de auto.

85 euro per persoon per nacht voor een hotel als Animal Kingdom Lodge met uitzicht op de Savanne inclusief het meest luxe eten in de parken, Photopass en de andere extra's vind ik écht geen geld. Ik denk dat je nooit goedkoper uit zult komen al slaap je in een Motel 6

Per nacht krijg je 2 snacks (in sommig gevallen net zo groot als maaltijden), 1 counter service inclusief (alcoholisch) drinken, 1 table service inclusief (alcoholisch) drinken en in je hotel een mok die je onbeperkt mag vullen met koffie, thee en frisdranken. Het is werkelijk waar een feestje om de parken op deze manier te ervaren, met enkel een fotocamera om je nek en een Magic Band om je arm en verder niets dus ik kan het iedereen aanraden!