Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Het vertel-je-dromen topic

Ignace gaf de aanzet in een ander topic, en mij leek het ook wel leuk om deze nog eens boven te halen: vertel hier al je leuke, bizarre, enge, bijzondere dromen. Over pretparken of over andere dingen.

Gisterennacht droomde ik dat mijn vader en ik naar Bobbejaanland gingen, maar om één of andere reden liep er vanalles mis waardoor we het park niet binnen geraakten. Uiteindelijk duurde het uren voordat we voorbij de toegangspoort waren. Vreemd genoeg was Bobbejaanland in mijn droom een grote overdekte hal maar in dromen lijken zelfs de meest absurde dingen plots heel logisch.

Een tijdje terug had ik een droom die nog maffer was. Samen met een paar andere mensen bezocht ik de Eiffeltoren in Parijs. De gids wilde ons een geheim laten zien. Hij nam ons mee naar een bepaalde verdieping van de Eiffeltoren, stuurde ons door een deur ... en ineens stonden we in de Lombaardenstraat in Leuven. Diezelfde deur bleek daar de voordeur van een woonhuis te zijn

De straat in kwestie bestaat echt (kijk maar op Google Maps) al blijft het mij een compleet raadsel hoe deze in rechtstreekse verbinding kan staan met de Eiffeltoren. Maar het zou wel een goedkope manier zijn om naar DLRP te gaan natuurlijk ...

Welke dromen hebben jullie zoal?
    Once you sit back, you never go back.

Re: Het vertel-je-dromen topic

als het al over pretparken gaat, is het vooral overtuigd zijn dat er een bepaalde attractie staat, en je deze niet kan vinden. Voorbeeldje van the fear of missing out ?

Ik heb vannacht nog gedroomd dat mijn kelder in brand stond vanwege een kortsluiting, en ik maar blussen. Toen ik ineens in het midden van het vuur zat schoot ik wakker en bleef ik dat ook een halfuur, ervan overtuigd dat het echt ging gebeuren.

Uiteindelijk toch terug in slaap gevallen want zo ben ik wel.
    Mit Liebe Gemacht!
    Ontdek het nieuwste park in onze gids: Kolmården!

Gekke droom, er was een oorlog tussen 2 steden. Om te ontsnappen uit de stad die aangevallen werd moesten we in zo een kinder pedalo attractie (zoals in EP) instappen, en vervolgens naar een andere stad roeien. Der was echt zo een plastieken verbinding track zoals bij dit type attractie tussen verschillende dorpen/steden, met splistingen enzo. We werden daarin dan ook nog eens achtervolgt. Echt bizar eigenlijk. Geen idee waar ik het van haal .
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Vannacht droomde ik over de Bobsleebaan in de Efteling. Het was nogal een rare droom, maar ik herinner me wel dat mijn karretje technische problemen had en dat de mensen in het wagentje achter mij opeens met wrakstukken in hun armen kwamen aangelopen ... de restanten van hun karretje waar ze letterlijk doorheen gezakt waren omdat ze allemaal samen te veel wogen.

Ironisch genoeg lees ik nog geen 24 uur later én in wakkere toestand dat de Bob inderdaad gesloopt zal worden.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten