X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1

    [Tropical Islands] 2018

    Het Duitse aquapark Tropical Islands (nabij Berlijn) is gestart met de ombouw van de kinderzone. De nieuwe, grote kinderspeelplaats zal naar verwachting midden december openen.



    Bron: https://www.tropical-islands.de/

  2. #2

    Re: [Tropical Islands] 2018

    Kijk, zo zie ik een glijbaan-gedeelte graag. Nu hopen dat ze de bestaande glijbaantoren ook zo mooi inkleden in het thema.

  3. #3

    Re: [Tropical Islands] 2018

    De nieuwe waterspeelplaats van Tropical Islands neemt vorm aan...



    Bron: https://www.facebook.com/tropical.islands/

  4. #4

    Re: [Tropical Islands] 2018

    Het lijkt op het eerste zicht een kinderspeeltuin, maar er zitten toch enkele grote glijbanen tussen. Geen slechte uitbreiding want het waterpark had voor mij net iets te weinig glijbanen (al durfde ik niet in de hoogste).

  5. #5

    Re: [Tropical Islands] 2018

    Op de concept leek de constructie een stuk kleiner.. Op zich ziet het er goed uit, ik weet alleen niet wat ik van de locatie moet denken. Hopelijk komen er nog foto's waar op je wat beter kunt zien hoe dit in het geheel valt.

  6. #6

    Re: [Tropical Islands] 2018

    Jammer dat de kleuren zo fel zijn. Voor zo ver ik al zag van Tropical Islands, was alles mooi in thema. Deze constructie valt nu ferm op. Qua glijbanen lijken het me eerder nogal standaard glijbanen te zijn, niets wereldschokkends.

  7. #7

    Re: [Tropical Islands] 2018

    Op 21/12 opende de nieuwe waterspeelplaats van Tropical Islands:





    Foto's: Tropical islands

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •