X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Moet Toverland van Naam veranderen?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Een nieuwe naam is nodig en kan ook nu nog doorgevoerd worden

    6 23,08%
  • Een nieuwe naam is nodig, maar had voor de avalon/portlaguna-uitbreiding moeten gebeuren.

    4 15,38%
  • Een nieuwe naam is niet nodig: het product maakt de naam en niet omgekeerd.

    16 61,54%
  • Een nieuwe naam was niet nodig geweest als Toverland niet als indoorpark gestart was.

    0 0%
Resultaten 1 tot 20 van de 20

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [poll] Toverland met nieuwe naam?

    Ik heb gestemd op een nieuwe naam is niet nodig. Ik vind dat ze goed bezig zijn met wat ze doen. En laat ze ook maar verder doen. Voor velen is Toverland nog onbekend terrein, maar als je dan de laatste campagnes ziet, vind ik het park er best stoer uitzien! En dan ga je als leek ook meer info opzoeken op de website.

    Toveren kinderachtig? Dat denk ik ook niet! Kijk maar naar het grote succes van Harry Potter (zowel in boeken, als films, als studio tour en pretparkgedeelte), en andere aanverwanten. Toveren is iets magisch, voor zowel jong als oud!

  2. #2

    Re: [poll] Toverland met nieuwe naam?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Toveren kinderachtig? Dat denk ik ook niet! Kijk maar naar het grote succes van Harry Potter (zowel in boeken, als films, als studio tour en pretparkgedeelte), en andere aanverwanten. Toveren is iets magisch, voor zowel jong als oud!
    Niet bepaald vergelijkbaar. Harry Potter werd een succes bij kinderen en is in de loop van de vele jaren met die groep mee gegroeid en volwassener geworden. Toverland heeft dat niet. Vooral omdat velen het nog niet kennen. Ga maar eens aan de generatie van je ouders vragen wat ze van Harry Potter vinden. Die zullen het afdoen als kinderspul omdat ze er niet mee zijn opgegroeid. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar voor de grote groep geldt dat toch wel. Dat is niet iets wat een park als Toverland kan hebben.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •