Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik denk dat de beste stap is om een nieuwe naam te kiezen, maar wel Toverland (of in elk geval "tover") terug te laten komen als ondertitel of bijnaam. Jaren later zou de naam toverland dan alsnog geschrapt kunnen worden bij de nieuwe naam. Je zou bijvoorbeeld kunnen gaan voor de naam Wonderland, die zowel in het Engels als in het Nederlands werkt. Een manier om dit te doen is om - na realisatie van het hotel - het gehele resort Wonderland te noemen, maar het pretpark nog Toverland. Dergelijke contstructies zien we terug bij Kernie's/wunderland/kalkar of bij Powerpark/Powerland. Zo kun je heel langzaam de naam Wonderland (of whatever je het resort gaat noemen) naar voren brengen en de naam Toverland steeds verder naar achteren dringen totdat uiteindelijk enkel de nieuwe naam over blijft. Zo verlies je geen marketing waard en kun je toch naar een internationale naam om.
Hier ben ik het grotendeels mee eens, maar ik heb toch gestemd op " had moeten gebeuren bij de uitbreiding" want dat was een unieke kans. Ik had de beide indoorhallen hernoemt naar "Toverland" en zou het totale park een nieuwe naam gegeven hebben.
Dus eigenlijk van "Toverland" een gebied in het park maken...

Maar daar is het nu te laat voor. Daarom dat ik nu eerder mee ga in het hotel verhaal en het ganse resort een nieuwe internationlaere naam geven, waarvan Toverland een onderdeel is.