X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Moet Toverland van Naam veranderen?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Een nieuwe naam is nodig en kan ook nu nog doorgevoerd worden

    6 23,08%
  • Een nieuwe naam is nodig, maar had voor de avalon/portlaguna-uitbreiding moeten gebeuren.

    4 15,38%
  • Een nieuwe naam is niet nodig: het product maakt de naam en niet omgekeerd.

    16 61,54%
  • Een nieuwe naam was niet nodig geweest als Toverland niet als indoorpark gestart was.

    0 0%
Resultaten 1 tot 20 van de 20

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #15

    Re: [poll] Toverland met nieuwe naam?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nederland of Nederlandstalig maakt in dit geval niet uit, want het is vooral Duitsland waar TVL toch wel degelijk heel actief bezoekers probeert te trekken.
    Demografisch zijn de NRW'ers natuurlijk met meer, maar mogelijk ziet Toverland België - en zeker het Nederlandstalig deel - als een een belangrijker hinterland.

    1. Ik zag beduidend meer Belgische dan Duitse nummerplaten in Sevenum, ergens midden aug. (toen dus overal vakantie en nee, het was niet op die feestdag in België).

    2. Uit ervaring kan ik meedelen dat dit park gericht reclame voert in het Vlaams onderwijs. Ik weet niet of ze dat ook in NRW doen.

    3. Het als attractie voorgestelde interactieve tover-showtje in de nieuwe zone - ja, die show met de inhoud van een lege fles - wordt bij mijn weten (nog) niet in het Duits aangeboden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En dat Vaals toeristen lokt is leuk en aardig, maar ook hier weer is kijken naar enkel de provincie erg kortzichtig. Vaals en Sevenum kunnen namelijk letterlijk niet verder uit elkaar liggen binnen dezelfde provincie. Daarentegen zijn er veel gemeentes in Noord Brabant die zo ongeveer tegen TVL aan liggen.
    Van 'hilarisch' naar 'kortzichtig', ik weet niet of ik dit nieuwe 'compliment' als promotie dan wel degradatie moet zien. Mijn punt was dat er quasi geen verblijftoerisme is nabij TVL, of dat nu in Noord-Brabant of (NL-)Limburg is. En als tegenvoorbeeld - en dus i.m.o. een betere locatie voor TVL dan Sevenum - zie ik de regio van het drielandenpunt.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 04-09-18 om 20:37.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •