X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Busch Gardens Tampa 2019 & 2020!!!

    Gisteren kwam Busch Gardens Tampa met GROOT nieuws op de proppen!

    Voor volgend jaar komt er een Premier Rides Sky Rocket II zoals er ook al eentje staat in hun park te Williamsburg.

    Maar de grootste aankondiging is het feit dat ze hun SBNO duelling woodie Gwazi eindelijk gaan aanpakken. Af te leiden de beperkte info die gegeven werd zou dit wel eens één van de beste achtbanen in de wereld kunnen worden. RMC werd niet vernoemd, maar persoonlijk denk ik wel dat zij dit project zullen krijgen.
    Rest de vraag, maken ze er nog steeds een aparte deuling van, een möbius of één grote achtbaan?

    bron: ThemePark Review.


  2. #2

    Re: Busch Gardens Tampa 2019 & 2020!!!

    Benieuwd wat ze met Gwazi van plan zijn. De kans is groot dat het een RMC wordt, maar ik zou het toch fijn vinden als er eens een échte woodie (Gravity Group?) voor terug zou komen.

    Die andere baan is weinig verrassend. De groep had er 3 in eens aangekocht. Van de andere 2 weten we al waar ze staan/komen, dit is de laatste. Op zich is de baan leuk, maar de capaciteit echt te laag voor een park als Busch. Ook verwacht ik er eigenlijk wel meer originaliteit.

  3. #3

    Re: Busch Gardens Tampa 2019 & 2020!!!

    Voor een park als Busch Gardens vind ik de toevoeging van 2019 inderdaad wat mager. Je mag toch wat meer verwachten van zo'n park.

    Benieuwd wel voor 2020!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •