X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Sterker nog. Ik heb al diverse keren gezien dat die hoek van het park gewoon afgesloten is als Wakobato gesloten is (waarbij dus ook het kinderdoolhof niet toegankelijk is). Ik weet niet of ze dat altijd doen, maar dat betekent dat zelfs die picnickers er niet eens meer (kunnen) komen.. Jammer, want door het vele groen is het eigenlijk wel een mooi hoekje.
    Ik heb Wakobato al vaak gesloten gezien (doordeweeks) maar wij konden wel rond de vijver wandelen. Dus altijd sluiten ze het niet af.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Misschien moet PHL toch maar eens alle huizen die aan het park grenzen stilletjes gaan opkopen om ze vervolgens te vervangen door een geluidsmuur
    Je zegt het wel voor te lachen en het klinkt gek maar dat is iets wat ik al lang denk.

    De hele wijk opkopen en er personeel laten wonen. Problem solved.

    Ik weet natuurlijk dat het allemaal niet zo eenvoudig is maar de situatie is niet oké. Phantasialand was er eerst, die wijk is recenter en is er gekomen nadat het park er al was.

    Maar het is makkelijk tegenwoordig... Een bouwgrond goedkoop kunnen kopen door een pretpark naast de deur en vervolgens te lopen klagen voor geluidsoverlast.

    Het ergste is dat die mensen nog gesteund worden door de politiek en ze hun zin krijgen. Geheel onlogisch toch.

    Ik ga toch ook niet naast een luchthaven wonen en dan klagen dat er te veel vliegtuigen over vliegen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 29-03-19 om 10:34.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •