Ik ben toch geschrokken over de Hollywood Tour... Ik ben er eens in geweest een aantal jaar geleden en eerlijk vond ik hem toen erg tof. Toen ik laatst nog eens terug ging naar phantasialand stond Hollywood Tour best vrij hoog in mijn top lijstje. Ik vind het geen wonder dat er niemand naar hollywood tour komt want er staan niet eens wegwijzers heen en ze hebben hem al zo ver verstopt dat niemand weet dat hij er is. Als je dan eindelijk in de attractie komt, word je opgewacht door een of andere vent die beide ogen kwijt is en wat heen en weer staat te wiegen... Komop phantasialand... Het is toch een kleintje om hem even te vervangen door een mooier exemplaar. De grotscene hoeft niet aangepast te worden, ik vind hem mooi zo. Bij de 'Jaws' sc?ne zijn 2 nieuwe haaien misschien wel eens nodig want nu lijken ze op diegene die wij knutselen uit papier mache in de kleuterschool.

De sc?ne met die spin vind ik vrij meevallen qua slijtage. Ik vind de ouderwetse poppen wel iets hebben. Gewoon wat poetswerk en nieuwe kleren is voldoende denk ik.

Voor de sc?ne met de vallende effecten geld hetzelfde, opkuisen en andere kleren voor de poppen.

De frankenstein sc?ne ziet er nog goed uit, volgens mij ook omdat het vrij donker is en daardoor slijtage niet zo zichtbaar is.

De onderwaterscene mag van mij per direct verdwijnen. Gewoon wat vissen aan een stok achter een vliegennet... Afschuwelijk! Is die duiker trouwens allang weg of was ie gewoon in reparatie toen ik er was want hij ontbrak waardoor er een leeg gat ontstond.

De tarzanscene vind ik wel tof, gewoon eens grondig poetsen.

De sc?ne van de tovenaar is gewoon ok?.

De king kong sc?ne vind ik wel altijd overweldigend. Het is misschien goedkoop maar ik vind hem wel mooi.

Ik weet dat hollywood tour beter moet maar een renovatie van 2 miljoen is niet realistisch volgens mij... Ik zou al tevreden zijn met de kleine aanpassingen van mijn lijstje. Ik blijf het toch raar vinden dat een park als phantasialand zo slecht scoort op darkrides.
Hollywood tour ziet mij alleszins nog terug! Als het nog niet te laat is toch...