X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik heb Crazy Bats in de beginperiode gedaan, toen verliep alles perfect en was dit best een leuke beleving.

    We zien nu, enkele maanden later, dat zelfs Phantasialand het niet voor elkaar krijgt om VR zonder problemen operationeel te houden.

    Van mij mogen ze de VR nu toch wel weghalen in plaats van met de huidige waardeloze capaciteit verder te gaan. Dat ze Temple of the Nighthawk maar laten draaien voor de tijd die de baan nog rest.
    Het liep inderdaad goed in het begin. Vanaf 25 juni tot begin september ging het super! Alleen zijn de problemen nu al 4/5 maanden bezig. Het probleem is dat de transport band niet goed is. Volgens de geruchten zijn er heel veel VR brillen door die band kapot gegaan. Daarom wordt hij nu niet gebruikt. Als het al zo lang duurt ben ik benieuwd of ze uberhaupt wel een oplossing kunnen vinden.

    Maar een ander dingetje. ALS ze de brillen verwijderen. Wat gaan ze dan doen? Laten ze de achtbaan zoals hij nu is. Alleen met de oude temple soundtrack in de hal? Ik kan me niet voorstellen dat ze geen plan B hebben.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 14-01-20 om 19:39.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •