Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Ongelooflijk eigenlijk hoe iedereen de afgelopen jaren zat te zagen dat Temple of the Nighthawk een nieuw thema of renovatie zou moeten krijgen. En nu ze dat eindelijk gerealiseerd hebben is het voor die klagers nog niet goed.

Ten eerste wordt dit laatste lelijke stukje Phantasialand eindelijk gemoderniseerd zodat het niveauverschil met de rest van het park minder groot is als voorheen.
Volgens mij is het net doordat je eerste stelling volgens velen niet klopt, dat er kritiek is.

De attractie wordt vernieuwd, maar het niveau blijft even laag als dat het was. Het verschil met de rest van het park blijft dus even groot.

Nu, dat is op basis van de eerste foto's h?. Ik ben wel volledig akkoord met je stelling 2 en 3. We moeten het eindresultaat afwachten en bovendien in het achterhoofd houden dat dit wellicht maar een tijdelijke overgangsoplossing is.

Op zich maakt dat 3e punt me wel eerder positief. Zoals hierboven al gesteld, het feit dat ze zo weinig geld in TotN pompen, maakt de kans wel groter dat ze van plan zijn om binnen enkele jaren de boel plat te gooien en er iets nieuw op te zetten.