X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zou het niet veel waarschijnlijker zijn dat deze winter Geister Rikcha het onderspit moet delven? In alle zone’s van Phantasia vind je wel een must do, semi of volwaardige topper terug, in het China Town gedeelte moet je het stellen met een slaapwekkende, onbegrijpelijke Mad House en een stokoude, hoogbejaarde dark ride uit het stenen tijdperk. WAT ik er graag zou zien komen weet ik niet (en met Phantasialand weet je dan ook echt nooit), maar ik zou er persoonlijk minder om geven als ze dat ding de laan uit sturen dan TOTNH.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Maar China overboord gooien zal toch niet snel gebeuren. Dan moeten ze het volledig hotel gaan herthematiseren... Dan zal China op de ene of andere manier toch een upgrade moeten krijgen

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Maar China overboord gooien zal toch niet snel gebeuren. Dan moeten ze het volledig hotel gaan herthematiseren... Dan zal China op de ene of andere manier toch een upgrade moeten krijgen
    Ik doelde ook niet op een verandering van thema, maar Feng Yu Palace upgraden naar een Phantasialand waardige attractie, en op de plek van GR een nieuwe state of the art attractie plaatsen zou de zone weer enorm kunnen doen opleven, want momenteel is het de enige zone waar ik steevast gewoon doorloop ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    het erge is. ik kom er nooit. ik ga in oktober weer naar phl en dan ga ik natuurlijk wel even een ritje in geister maken. want een grote kans dat het de laatste keer is. China is een onwijs mooi gebied alleen het attractie aanbod is onwijs slecht. er zijn nu trouwens ook wel geruchten dat de hollywood tour gaat verdwijnen. omdat er laatst "meetwerkzaamheden" in de hollywood tour waren. maar is het mogelijk om de hollywood tour eruit te halen maar dat de temple blijft staan?

  5. #5

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Paar dingen om te melden:

    Vorige week zijn ze begonnen met het schoonmaken van de temple-building.
    Gisteren tijdens het "netto" evenement was de temple niet geopend. Hollywood tour wel.
    Ook tijdens het javaland was de temple niet geopend terwijl hij de jaren ervoor wel geopend was.
    Hollywood tour heeft 20 nieuwe rollers gekregen bij de eindlift omhoog naar het station.

    Dit geeft mij een sterk vermoeden dat de hollywood tour nog wel een paar jaar save is. Ook omdat mensen blijven zeggen dat geister rikscha de volgende is.

    Maar over de temple: Ik krijg sterk het vermoeden dat er iets gebeurd daar binnen. En dan bedoel ik het positief met een renovatie. Over een week weten we het maar het is heel interessant.

  6. #6

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Snap niet hoe mensen positief over dit project kunnen zijn. Het thema past totaal niet bij wuze town ( de reden waarom space center ooit is veranderd ) het is een goedkope oplossing en ik vond het station van de temple veel sfeervoller. Ook is de prachtige soundtrack van de temple verdwenen en is er een vreselijk kinderachtige soundtrack voor terug gekomen. Ook zie ik veel opmerkingen die onzin zijn zoals: vr past bij deze achtbaan. Je had er ook een prachtig gethematiseerde coaster van kunnen maken. Daar zijn donkere achtbanen voor. Niet voor een goedkope en bagger oplossing zoals VR.

  7. #7

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Ook zie ik veel opmerkingen die onzin zijn zoals: vr past bij deze achtbaan. Je had er ook een prachtig gethematiseerde coaster van kunnen maken. Daar zijn donkere achtbanen voor. Niet voor een goedkope en bagger oplossing zoals VR.
    Een prachtig gethematiseerde attractie ging nooit gelukt zijn omdat het gebouw gewoon weinig draagkracht heeft. Ten tijde van Space Center was er wel wat thematisatie, maar die was totaal niet van het niveau dat PHL nu hanteert. En ik vermoed dat ze na de brand ook wel gekeken hebben hoe brandveilig alles toen was. En heel lichte thematisatie is meestal niet echt brandveilig...

    In dat opzicht, geen mogelijkheid tot deftige thematisatie, is VR wel een oplossing die past bij die baan. De uitwerking zoals nu, Crazy Bats, is voor mij ook niet echt logisch en ik had veel liever een VR gezien in een echt Wuze-thema. Maar ik vermoed dat dat teveel geld ging kosten voor een attractie die, als alle vergunningen klaar zijn, waarschijnlijk helemaal bovenaan de lijst 'te vervangen' staat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •