Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Tussen FJP en de China Snack in is een doorgang naar Klugheim (die is nu nog gesloten). Ik vermoed dat ze die open gaan zetten.
Vermoed ik ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
ze hebben in het laatste seizoen van de gondelbahn daar nog nieuwe kleding gegeven. Ik heb trouwens ook nog nieuwe kleding gezien in de Geister Rikscha die ergens halverwege dit seizoen moet zijn aangebracht.
Mijn visie in mijn vorige reactie was gebaseerd op deze door jouw opgesomde voorbeelden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
FJP niet als groot project maar meer als iets kleins tussendoor, zoals ook die nieuwe ingang van River Quest.
Phantasialand wil enkel e-ticket attractions van hoog niveau dus een serieuze update voor FJP is echt wel noodzakelijk. De kans dat dit een "klein" tussenproject wordt, is zeer waarschijnlijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik vind het zelfs al vrij irritant dat ze die plannen bekend gemaakt hebben, maar nog steeds niet hebben uitgevoerd. Wellicht dat dus inderdaad die plannen gewijzigd zijn.
Ik verwacht niet dat die theming in de hal er nog komt. Wat props in een hal zetten, past niet meer in het thematisatieniveau van Phantasialand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
De baan zou alvast zeker beter tot zijn recht komen als de eerste hal vervangen zou worden door een rotsachtig terrein.
Dat is eigenlijk waar ik op hoop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Het mag in elk geval wel overduidelijk zijn dat het park plannen heeft. Het pad dat nu tussen die hal door gaat en de oude zilvermijn-hal ziet er nog steeds erg provisorisch uit (qua theming). Heel ondenkbaar is het zeker niet dat ze dit aanpakken als ze ook de zilvermijn hal aanpakken. Maar gezien die zilvermijn bouwput al gigantisch is en het zilverado gedeelte juist eerder klein is zou ik verwachten dat ze Colorado samen met Silverado gaan aanpakken en daar één groot geheel van maken dat ook goed in Mexico past (al zou ik zelf liever een Afrikaans thema voor Colorado zien, gezien Matamba ook door loopt in dat gebied en afrika dan tenminste meer dan één attractie heeft).
Geef ik je volledig gelijk in. Colorado Adventure in Afrikaans thema zou wel mooi kunnen zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Zelf hoopte ik trouwens vooral er op dat ze juist eerst het gedeelte rondom het silverado theater zouden aanpassen. Inderdaad om er een nieuw theater van te maken dat zowel als Fantissima-Theater, alsook voor park-theater dienst kan doen. Echter gezien er een volledig nieuwe ingang voor Fantissima gemaakt wordt momenteel, denk ik dat ze er op gepland hebben die locatie nog een paar jaar te houden. Gezien de omvang van de werken lijkt het me niet iets dat ze voor één seizoen doen.
Dit zal zeker allemaal wel gebeuren. We kunnen enkel wachten en kijken wat eerst op de planning staat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Dit vind ik nu het mooie aan dit park. Er zijn zo enorm veel mogelijkheden en er is niemand die iets weet.. uiteindelijk komen ze dan af met de meest onmogelijke variant die je in een nagespeeld scenario (zoals bij RCT2) als volstrekt onrealistisch zou bestempelen
Met Phantasialand weet je het natuurlijk nooit.