X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 374
  1. #81

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik zag toevallig dat je op google earth bij Silverado kon binnenkijken. Dat kan een momentopname zijn van 20 april en iets dat ze jaarlijks doen ofzo. Maar het zou ook een stille aankondiging kunnen zijn dat de boel daar tegen de vlakte gaat.

    Hoe zie jij dit als een stille aankondiging?

  2. #82

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Hoe zie jij dit als een stille aankondiging?
    alvast beginnen met het dak? Ik heb me ooit laten wijsmaken dat dat theater niet volledig gebruikt wordt...

  3. #83

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Tziet er uit alsof dat dak er voor gemaakt is hoor? (Dat het kan openschuiven ofzo?)

    Toen ik er vorige week woensdag was, was het in ieder geval nog volledig in gebruik het theater. (Voor de eerste keer ook Jump! gezien, was wel onder de indruk.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #84

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Tziet er uit alsof dat dak er voor gemaakt is hoor? (Dat het kan openschuiven ofzo?)
    It does! silly me!

  5. #85

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Officieel is dat stuk waar phantasialand wil uitbreiden ingetekend als natuurgebied. Je zou hier kunnen aanhalen dat het 'maar' een klein stukje is dat ingesloten is door snelwegen: maar daarmee zet je de deur open voor een hoop anderen die ook 'maar' een klein stukje willen uitbreiden. Nu wil ik wel aannemen dat er zonder de bezorgde buurtbewoners geen haan gekraaid had naar enkele hecataren minder natuurgebied, gezien dat elders in duitsland soms ook vlotjes wordt weggeborsteld. Maar dat laatste is evengoed een probleem.
    Als het goed is is de bestemming van dat gebied al gewijzigd. Alles zou rond zijn voor de bouw op die plek, behalve dus de verkoop.

    Het is vanwege natuurbescherming dat het andere deel dat PHL graag wilde hebben sowieso al afgeketst is. Experts hebben inderdaad al bekeken dat het stuk natuur in die driehoek volstrekt geen ecologische waarde heeft. Het andere deel wat PHL wilde hebben heeft dat wél. Het gebied is ook al lang meer dan 3x gecompenseerd door het park op een andere plaats, die ongetwijfeld meer ecologische waarde zal hebben. Dat die verplichting er is vind ik ook zeer goed.

    Maar ook met de driehoek erbij is de ruimte voor PHL nog erg mager. Ik begrijp dat men aan natuurbehoud wilt doen en de manier hoe PHL aan de overkant van de Phantasialandstraße wilde uitbreiden doet dat volstrekt niet. Dus voor de natuur vind ik het goed dat ze dat hebben afgeketst. Echter denk ik niet dat het een goede oplossing is.

    Naar mijn idee zou het beter zijn om het park juist meer grond te geven aan de overkant van de Phantasialandstraße dan ze eigenlijk wilden, maar met de voorwaarde erbij dat maximaal 1/3e bebouwd mag worden en niet boven de bomen uit. De Efteling (waar het zelfs minder streng is) toont het succes van die formule al aan doordat er gewoon wilde beesten in het park worden uitgezet en daar ook kunnen overleven.

    ====================

    Het dak van het silverado theater kan inderdaad open schuiven. Vroeger volledig, nu nog maar meer gedeeltelijk omdat ze de rails ervoor hebben weg gehaald. Dak bestaat uit 3 sectoren. De meest rechtse op de afbeelding kan niet meer verschuiven.

    Dat een deel van het theater niet meer gebruikt wordt klopt in zeker zin wel. De twee uiterste vakken (met stoelen) staan immers achter de ramps die gebruikt worden door de BMXers en kunnen niets zien. Dat deel wordt dus ook niet meer gebruikt, maar maakt wel nog deel uit van het theater. Kun je dus niet zomaar slopen ofzo

  6. #86

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    (...) Naar mijn idee zou het beter zijn om het park juist meer grond te geven aan de overkant van de Phantasialandstraße dan ze eigenlijk wilden, maar met de voorwaarde erbij dat maximaal 1/3e bebouwd mag worden en niet boven de bomen uit. De Efteling (waar het zelfs minder streng is) toont het succes van die formule al aan doordat er gewoon wilde beesten in het park worden uitgezet en daar ook kunnen overleven.

    ====================
    (...) Dat een deel van het theater niet meer gebruikt wordt klopt in zeker zin wel. De twee uiterste vakken (met stoelen) staan immers achter de ramps die gebruikt worden door de BMXers en kunnen niets zien. Dat deel wordt dus ook niet meer gebruikt, maar maakt wel nog deel uit van het theater. Kun je dus niet zomaar slopen ofzo
    Beter zou ik het niet hebben kunnen verwoorden maar ik deel je mening.

    Wat het Silverado theater betreft, valt het me op dat zelfs buiten de uiterste 2 vakken die niet in gebruik zijn, de overige plaatsen ook niet helemaal opgevuld zijn tijdens een voorstelling op een drukke dag.

    Als het gebouw dat men naar geruchten gaat slopen het Silverado theater is, begrijp ik het wel. Een eventueel nieuw theater mag iets compacter zijn en zorgt ook voor meer plaats (en zo ook misschien voor een eventuele verbreding van het huidige wandelpad).
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 02-10-18 om 22:45.

  7. #87

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    (Voor de eerste keer ook Jump! gezien, was wel onder de indruk.)
    Ik viel net bijna in slaap. Nu is zo'n show ook niet mijn ding (ik verwachtte dit eigenlijk helemaal niet in een park als Phantasialand), waren we er op een dag van 35 graden in juli en waren we vrij vroeg opgestaan na de dag ervoor een stappenteller-record gezet te hebben in Movie Park en alweer een hele voormiddag van attractie naar attractie gelopen waren. (Maar ik wil geen excuses zoeken. En het waren zachte zetels )

    Voor de volledigheid: de schaatsshow vond ik al beter, al is het ook niet helemaal mijn ding maar ik kan er nog iets Phantasialand in zien. De animatie in Afrika: echt leuk! Zo'n dingen moeten ze meer doen! En ook de acrobatieshow in China vond ik prachtig.

    Ik heb hier nog niet gereageerd maar heb de discussie wel meegevolgd - ik heb geen flauw idee wat er gesloopt zal worden. Het kan allemaal, ik ben benieuwd. Toen bekend was dat er een sloopaanvraag was ingediend was dit theater het laatste waar ik aan dacht, maar als ik erover nadenk vind ik dit wel de grootste kanshebber. Een groot argument pro is dat er een soort dode hoek achter het gebouw is waar je weinig mee kan aanvangen, terwijl aan de voorkant het pad onder de tribune gepropt is. Iets wat ons toch opgevallen was als je ziet hoe zuinig ze op hun ruimte in de nieuwe zones zijn. Dat de show die er gegeven wordt, niet echt in het park past (naar mijn mening toch) is dan weer een argument pro: hoewel het wel een meerwaarde is om zo'n theater van die omvang te hebben, weten ze precies toch niet echt wat ermee gedaan. (tenzij dit echt als een prachtige show wordt gezien door andere mensen dan mijzelf, dan heb ik niks gezegd. )

    Temple of the Night Hawk en Hollywood Tour, tja. Echt passen in het park doen ze niet meer en de buitenkant van het gebouw al helemaal niet. Maar voor een park dat zo graag met wereldrecords pronkt, zie ik ze Temple toch niet meteen wegdoen. Plus, het is zo geen op elkaar gepropte ruimte. Heeft PHL op die plek wel genoeg uitdaging om iets nieuws te zetten na de vorige uitbreidingen?

    Geister kan ook, maar gezien die meer weggestopt zit denk ik dat ze hier nog even mee wachten tot de meer opvallende dingen gedaan zijn.

  8. #88

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    ... Naar mijn idee zou het beter zijn om het park juist meer grond te geven aan de overkant van de Phantasialandstraße dan ze eigenlijk wilden, maar met de voorwaarde erbij dat maximaal 1/3e bebouwd mag worden en niet boven de bomen uit. De Efteling (waar het zelfs minder streng is) toont het succes van die formule al aan doordat er gewoon wilde beesten in het park worden uitgezet en daar ook kunnen overleven.
    Ik kan je volgen, maar dan creëer je toch een ongelooflijk groot verschil tussen beide parken (ook al is het ene niet echt park) Eenerzijds een heel druk park, anderzijds een grote oase van rust, zeker ook omdat er net geen echte attracties zullen zijn. Ok, er is nog het waterpark, maar zelfs daarvoor is er veel minder drukte op de paden rondom. Ook de hotels en de arena genereren niet de massa's mensen gedurende de dag. Hierdoor is het contrast nog groter met het themapark, zowel qua bebouwing als hoeveelheid mensen, wat toch moeilijk is voor de beleving overal even hoogstaand te houden...

    Het zou ook kunnen dat PHL natuurlijk alles op en bij elkaar zet en de rest van het gebied ongemoeid laat, maar waarom zouden ze dit dan kopen?

  9. #89

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Het zou ook kunnen dat PHL natuurlijk alles op en bij elkaar zet en de rest van het gebied ongemoeid laat, maar waarom zouden ze dit dan kopen?
    Mee eens. Dat het een succesformule is in de Efteling kan ik nog aannemen omdat dat park nooit echt dicht bebouwd was in de eerste plaats. In phantasialand is dicht bebouwd de norm, daar plots van afwijken, gaat zich daar niet met hetzelfde 'succes' verkopen als bij de Efteling.

  10. #90

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik viel net bijna in slaap. Nu is zo'n show ook niet mijn ding (ik verwachtte dit eigenlijk helemaal niet in een park als Phantasialand)
    Ik vind de show niet slecht maar ook niet van Phantasialand-niveau. De muziek is verschrikkelijk, altijd diezelfde beat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Voor de volledigheid: de schaatsshow vond ik al beter, al is het ook niet helemaal mijn ding maar ik kan er nog iets Phantasialand in zien.
    Dit is wel een goede show maar een ijsshow in een zomers themagebied? Dat is wat me stoort aan de shows: niets met Phantasialand of themagebieden te maken.

    Enkel Musarteum vind ik een fantastische show! Het is een fantasy verhaal over een museum dat tot leven komt, dus dit fantasy "Night at The Museum" verhaal hoort voor mij thuis in het Fantasy gedeelte van het park.

    Ik hoop op nieuwe shows binnenkort in thema van het themagebied waarin de show opgevoerd wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    En ook de acrobatieshow in China vond ik prachtig.
    Dat is naar mijn mening de slechtse show van allemaal...maar wel aangepast aan het thema. Haha.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Een groot argument pro is dat er een soort dode hoek achter het gebouw is waar je weinig mee kan aanvangen, terwijl aan de voorkant het pad onder de tribune gepropt is. Iets wat ons toch opgevallen was als je ziet hoe zuinig ze op hun ruimte in de nieuwe zones zijn.
    Net daarom dat ik gok dat het Silverado theater het gebouw is dat gesloopt gaat worden. Jump heeft overigens zijn beste tijd gehad naar mijn mening. Tijd om een compactere zaal te bouwen en een nieuwe show te verzinnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Temple of the Night Hawk en Hollywood Tour, tja. Echt passen in het park doen ze niet meer en de buitenkant van het gebouw al helemaal niet. (...) Heeft PHL op die plek wel genoeg uitdaging om iets nieuws te zetten na de vorige uitbreidingen?
    Phantasialand heeft toestemming om op de plaats van het kinderdoolhof uit te breiden. Er mag daar een gebouw komen dat niet te hoog is en aangepast is aan de omgeving. Een gebouw zoals Arthur heeft in Europa-Park, eentje met veel groen, mag dus wel. Binnen 5 jaar Temple gebouw tegen de grond en een groter maar lager gebouw in de plaats, dat opgaat in het groen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Geister kan ook, maar gezien die meer weggestopt zit denk ik dat ze hier nog even mee wachten tot de meer opvallende dingen gedaan zijn.
    Dit is een speciaal gevalletje. Als men hier aan begint is heel China Town een bouwwerf en het uitzicht vanuit Ling Bao zal een tijdje iets minder mooi zijn. Haha.

  11. #91

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik kan je volgen, maar dan creëer je toch een ongelooflijk groot verschil tussen beide parken (ook al is het ene niet echt park) Eenerzijds een heel druk park, anderzijds een grote oase van rust, zeker ook omdat er net geen echte attracties zullen zijn. Ok, er is nog het waterpark, maar zelfs daarvoor is er veel minder drukte op de paden rondom. Ook de hotels en de arena genereren niet de massa's mensen gedurende de dag. Hierdoor is het contrast nog groter met het themapark, zowel qua bebouwing als hoeveelheid mensen, wat toch moeilijk is voor de beleving overal even hoogstaand te houden...

    Het zou ook kunnen dat PHL natuurlijk alles op en bij elkaar zet en de rest van het gebied ongemoeid laat, maar waarom zouden ze dit dan kopen?
    Ik begrijp je opmerking zeker.

    Bedenk echter wel dat dit gedeelte in een heel aparte hoek ligt en op de oorspronkelijke plannen niet bedoelt was voor uitbreiding park, maar voor resort. En juist voor een resort zou je wel rust willen hebben.

    Mocht het toch bij het park komen, dan ligt het dichtbij de vijver. En laat nu net dat gedeelte al groen en rustig zijn. Dus dan kan het daar prima op aan sluiten via een tunnel onder de weg door.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    (ik verwachtte dit eigenlijk helemaal niet in een park als Phantasialand)
    Phantasialand is nogthans altijd een park geweest waar showmanship hoog in het vaandel staat. Van begin af aan zijn er veel shows geweest. Het Wintergarten Theater in Alt Berlin was dan ook gebaseerd op het wintergarten in Berlijn, met wisselende variete shows. Pas voor SIEBEn is de zaal volledig aangepast naar het decor dat past bij het verlaten kasteel waar Sieben zich afspeelde.

    Dat shows zo belangrijk zijn voor het park is natuurlijk niet gek. De vrouw van de eigenaar is zelf een showmens en doet veel aan de choreografie en set up van de shows.

    Ik begrijp trouwens best dat die shows niet je ding zijn. Desondanks kun je niet ontkennen dat het niveau - voor een parkshow - behoorlijk is. De ijs show mag zich gerust meten met Holiday on Ice (ook al is de show korter). Jump bevat een concept dat je tot dan toe enkel nog bij Cirque du Soleil zag (al hebben inmiddels enkele andere parken het ook over genomen). Maar ik denk dat je pas écht ziet hoe PHL met shows om gaat, als je een keer Fantissima bezocht hebt.

    Nu snap ik best dat een ijs-show gek lijkt in Mexico, zeker als die show een meer USA thema heeft. Maar het hele idee van shows is om je even uit de wereld te halen. Als je in antwerpen naar Holiday on Ice gaat, dan is het thema van de show ook niet Antwerpen zelf - Andersom draait diezelfde Holiday on Ice show overal ter wereld: Ook in Mexico. Zelf al vaker op vakantie geweest en daar naar grote shows gaan kijken. Daarvoor hoef je zeker niet naar New York, Hollywood of London te gaan.

    Jump, Musarteum en Ice Collage zijn de grote producties van Phantasialand. De andere shows zijn allemaal opvulling om het thema gebied tot leven te wekken. Inderdaad: Afrikaanse dansers in Africa. Chinese acrobaten in China, Trollen in Wuze Town binnen, een ballonkunstenaar in Wuze Town buiten. En dan nog alle draken en natuurlijk de losse figuren die door het park lopen. Zoals politieman, edele lieden, pannenlapper en kwajongens in Berlijn.

    Bij de opening van Klugheim waren ook daar vele figuren die door het gebied liepen. Helaas zie je die nu volstrekt niet meer. Erg jammer, want het voegde aardig wat toe tot het verhaal van het dorp.

  12. #92

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Jump bevat een concept dat je tot dan toe enkel nog bij Cirque du Soleil zag.
    Wat? Hahaha. Jump is iets helemaal anders dan Cirque du Soleil. Ik weet niet in welk opzicht Jump dit concept bevat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je in antwerpen naar Holiday on Ice gaat, dan is het thema van de show ook niet Antwerpen zelf - Andersom draait diezelfde Holiday on Ice show overal ter wereld: Ook in Mexico. Zelf al vaker op vakantie geweest en daar naar grote shows gaan kijken. Daarvoor hoef je zeker niet naar New York, Hollywood of London te gaan.
    Deze vergelijking houdt geen stand. Phantasialand is daarentegen een themapark, dat all-round themawerelden creëert. De shows zouden voor mij die volledige onderdompeling in die werelden moeten ondersteunen.

  13. #93

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat? Hahaha. Jump is iets helemaal anders dan Cirque du Soleil. Ik weet niet in welk opzicht Jump dit concept bevat.
    Cirque du Soleil is uiteraard groter. Daar betaal je ook wat meer voor een kaartje. Phantasialand heeft elementen bij elkaar geraapt om die te verbinden in een stuntshow van toch wel hoog niveau. De trampoline Act komt uit Cirque du soleil. Phantasialand haalt echter wel vaker nummers uit grote shows. Enige jaren geleden was er in de wintertraum een diabolo act te zien die uitgevoerd werd door 4 chinese meisjes. Deze act had vlak voordat die show in PHL draaide de "Gouden clown van Monte Carlo" gewonnen. Een behoorlijk hoge onderscheiding in de show wereld.

    Deze vergelijking houdt geen stand. Phantasialand is daarentegen een themapark, dat all-round themawerelden creëert. De shows zouden voor mij die volledige onderdompeling in die werelden moeten ondersteunen.
    Tsja.. ieder zijn eigen mening natuurlijk. Maar als je iets van niveau wilt neerzetten, kun je onmogelijk 50 jaar aan éen thema gebonden zijn. Neem de Arena van Europa Park Ik heb daar toffe shows gezien maar ook al hele slechte, omdat op een gegeven moment je simpelweg niets nieuws meer kunt met zo een gebouw. De arena staat in spanje en stelt van buiten een arena voor stierengevechten voor. Ik heb er shows gezien die zich in de romeinse tijd afspelen. In het Italiaans Theater van EP vind je ook alles behalve Italiaanse performances en in het Britse Theater heeft jaren lang een Abba show (zweeds) gedraaid.

    Hetzelfde zie je bij de grote theaters in Port Aventura, Gardaland, Disney, etc. etc. De shows worden oftewel vanzelf rampzalig slecht, of voldoen simpelweg niet meer aan thema.

    Voor mij zijn attracties en shows ook wel twee aparte werelden in een park, al doe ik beiden graag.

    Je kunt natuurlijk een apart themagebied zetten met enkel showgebouwen, maar ik denk niet dat dit heel goed gaat werken. Grote showproducties zijn namelijk een ideale tool om bezoekers zich te laten spreiden in het park.

  14. #94

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je iets van niveau wilt neerzetten, kun je onmogelijk 50 jaar aan éen thema gebonden zijn. Neem de Arena van Europa Park Ik heb daar toffe shows gezien maar ook al hele slechte, omdat op een gegeven moment je simpelweg niets nieuws meer kunt met zo een gebouw. De arena staat in spanje en stelt van buiten een arena voor stierengevechten voor. Ik heb er shows gezien die zich in de romeinse tijd afspelen. In het Italiaans Theater van EP vind je ook alles behalve Italiaanse performances en in het Britse Theater heeft jaren lang een Abba show (zweeds) gedraaid.
    Klopt. Daar heb je een punt en hiermee veeg je mijn hoop op een aangepaste themashow van de kaart. Haha.

  15. #95

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Met de progressie van het nieuwe gebied zou het voor mij nog mogelijk kunnen zijn om bovenop de onbebouwde funderingen een tweede verdiep te plaatsen waar fantasima kan doorgaan. dan hebben ze wel voor het volgende project vrij spel om alles op de schop te nemen.

    Zo denderend groot is die zaal niet en voor de show maakt het niet uit dat ze omgeven word door een achtbaan dat is nu ook het geval.
    dan heeft de huidige verandereing als dooel proberen hoe het beste hun show kan worden gepresenteerd.

  16. #96

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Zo denderend groot is die zaal niet en voor de show maakt het niet uit dat ze omgeven word door een achtbaan dat is nu ook het geval.
    dan heeft de huidige verandereing als dooel proberen hoe het beste hun show kan worden gepresenteerd.
    Dit is wel ook meteen het knelpunt van de huidige Fantissima zaal. De eigenares zou maar wat graag een hogere zaal willen om zo meer vrijheid te hebben in de acts die er kunnen optreden. En juist vanwege de achtbaan kan die hoogte wat lastig uit vallen. Ze hebben al eens het Wintergarten Theater verhoogd (wat je best goed kunt zien) om daar meer in te kunnen en dat theater was zonder die verhoging al beduidend hoger dan het Fantissima theater.

    Er moet ook nog ergens iets van Horeca en Toilatten in het gebied passen. Van die laatste zou het me niet verbazen als die in het darkride deel van de achtbaan komt te liggen. Je zag tijdens de bouw duidelijkd at er vrije ruimte in die binnenbocht was waar diverse kleine hokjes zijn ontstaan, al kan dat uiteraard ook opslag worden of een plek voor systemen.

  17. #97

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    als je ziet dat de vogelrok in onderhoud gaat en de eurosat etc. zit je gewoon zo te balen dat phl zo slecht met hun oudere attracties omgaat. echt jammer.

  18. #98

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    als je ziet dat de vogelrok in onderhoud gaat en de eurosat etc. zit je gewoon zo te balen dat phl zo slecht met hun oudere attracties omgaat. echt jammer.
    Technisch gezien loopt temple nog vlotjes volgens mij, kreeg nog niet zo heel lang geleden een nieuwe soundtrack enzo. Het is gewoon zo dat Phantasialand beperkt zit in ruimte dus moeten ze ofwel drastisch slopen en nieuw bouwen, of ze staan stil...

  19. #99

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Technisch gezien loopt temple nog vlotjes volgens mij, kreeg nog niet zo heel lang geleden een nieuwe soundtrack enzo. Het is gewoon zo dat Phantasialand beperkt zit in ruimte dus moeten ze ofwel drastisch slopen en nieuw bouwen, of ze staan stil...
    temple is ook nog soepel. maar die soundtrack is toch al weer van 2015 dus alweer bijna 4 jaar geleden. beperkt ruimte zegt niks. als je een enorme renovatie geeft heb je weer 2 mooie attracties die weer populair zijn bij mensen ( temple is dat nu ook nog wel ) phantasialand heeft gewoon geen respect voor oudere attracties en laten ze aan hun lot over. en dat is helaas een kritisch punt op phl.

  20. #100

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    temple is ook nog soepel. maar die soundtrack is toch al weer van 2015 dus alweer bijna 4 jaar geleden. beperkt ruimte zegt niks. als je een enorme renovatie geeft heb je weer 2 mooie attracties die weer populair zijn bij mensen ( temple doet dat nu ook nog wel ) maar zoals ik al zij: phantasialand heeft geen respect voor oudere attracties en laten ze aan hun lot over. en dat is helaas een kritisch punt op phl.
    Temple, populair? Je merkt toch duidelijk dat iedereen voor het grotere geweld gaat en deze links laat liggen. VanHollywood Tour, waren we afgelopen weekend nog over aan het wegdromen zou je wel een mooie Wuze darkride kunnen maken, maar het systeem is al serieus verouderd, soms is het gewoon beter te slopen en opnieuw te beginnen. Ook marketing technisch gezien is nieuw altijd beter dan vernieuwd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •