X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 374
  1. #101

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Temple, populair? Je merkt toch duidelijk dat iedereen voor het grotere geweld gaat en deze links laat liggen. VanHollywood Tour, waren we afgelopen weekend nog over aan het wegdromen zou je wel een mooie Wuze darkride kunnen maken, maar het systeem is al serieus verouderd, soms is het gewoon beter te slopen en opnieuw te beginnen. Ook marketing technisch gezien is nieuw altijd beter dan vernieuwd.
    ik heb niet gezegd dat temple populair is maar de temple wordt nog wel goed bezocht. in de weekenden 20/40 minuten. klinkt weinig. maar voor een capiciteits-vreter zoals temple zijn het lange wachttijden. hollywood tour is inderdaad wat ouder. maar ook van deze ride kan je nog iets moois maken net zoals de temple maar dat kost inderdaad een hoop geld. en er is een hele kleine kans dat dit gaat gebeuren.

  2. #102

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Enkel renoveren en updaten is niet meer genoeg voor deze 2 attracties. Zelfs Phantasialand krijgt ze met een renovatie niet op het niveau van de nieuwe generatie attracties in het park.

    Ten eerste hebben beide attracties geen immersive theming.
    Ten tweede nemen ze relatief veel plaats in beslag en kan men ook hier iets veel gecompliceerder voor in de plaats zetten zoals Chiapas, Taron en F.L.Y.

    Conclusie: ze moeten beide gewoon op de schop.

    Het hetzelfde voor Geister Rikscha. Ik denk dat ondanks de beperkte ruimte, ze de ondergrondse hal eventueel zullen uitbreiden en/of dat ze wel weer met iets speciaals gaan afkomen qua decors, ritelementen etc.

    Hierdoor is er een kans dat vooralsnog Temple of the Nighthawk & Hollywood Tour voorgaan en de sloop van Geister Rikscha nog even moeten wachten. Aan de vervanging van deze laatst genoemde attractie zijn ze waarschijnlijk nog volop bezig omdat dit volgens mij de meest complexe site is.

  3. #103

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    temple is ook nog soepel. maar die soundtrack is toch al weer van 2015 dus alweer bijna 4 jaar geleden.
    Denk je dat een attractie elk jaar een nieuwe soundtrack moet krijgen? Hoe veel parken ken je die na zo veel jaren überhaupt nog geld uit geven aan een nieuwe soundtrack?

    De temple krijgt prima onderhoud. Daarom dat hij ook nog zo soepel loopt. Het probleem van de temple is de constructiewijze. Goede theming is zwaar en deze constructie kan slechts enkele kilo's per vierkante meter dragen. Dat betekent dat je er heel erg weinig mee kunt doen. De theming die er vroeger in hing was bevestigd aan punten die behoorlijk verspreid waren, zodat ook het gewicht verspreid was.

    Betekent natuurlijk niet dat je nu helemaal niets meer kunt, maar met het gekozen thema is het toch wel lastig. Je gaat dan net zoiets krijgen als die paar objecten die je bij Vogel Rok onderweg tegen komt en dat voegt toch ook niet echt iets toe.

  4. #104

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Betekent natuurlijk niet dat je nu helemaal niets meer kunt, maar met het gekozen thema is het toch wel lastig. Je gaat dan net zoiets krijgen als die paar objecten die je bij Vogel Rok onderweg tegen komt en dat voegt toch ook niet echt iets toe.
    Hoezo dat voegt niets toe? Ik weet nog dat ik als kleine Ignace toch altijd wegdook van de grote, enge vogels onderweg. Attracties zijn meestal voor een jong publiek ontworpe, of toch op zijn minst voor een publiek dat niet rotverwend is door de meest spectaculaire attracties en theming.

  5. #105

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hoezo dat voegt niets toe? Ik weet nog dat ik als kleine Ignace toch altijd wegdook van de grote, enge vogels onderweg. Attracties zijn meestal voor een jong publiek ontworpe, of toch op zijn minst voor een publiek dat niet rotverwend is door de meest spectaculaire attracties en theming.
    Uhuh.. vertel dat maar aan de ontwerpers van Taron, Talocan, etc.. allemaal heel erg op jong publiek ontworpen.

    En laten we niet beginnen over het niveau van Theming. Zelfs Hotel Tartüff (wat inderdaad op jong publiek gericht is) heeft toch wel een heel ander niveau dan Vogel Rok of dan wat Temple of the Night Hawk ooit zou kunnen hebben.

    Trouwens.. juist die grootste vogel bij Vogel Rok slaat nergens op. Je zit op de rug van dat beest om vervolgens het beest tegen te komen op wiens rug je zit, met het eiland waar zijn eigen ei op ligt in zijn poten.. right.

    Trouwens.. ik heb nooit gezegd dat het helemaal niets toe voegt, maar de toegevoegde waarde is voor een gemiddelde bezoeker toch wel erg klein. In elk geval is het kapitaalvernietiging, want de baan gaat er echt niet populairder op worden. Dus voor het park zelf zou ik zelfs durven beweren dat het inderdaad niets toe voegt.

  6. #106

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    net gelezen dat de lichteffecten op de liftheel van de temple kapot zijn gegaan. dus nu is er letterlijk niks meer.

  7. #107

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    net gelezen dat de lichteffecten op de liftheel van de temple kapot zijn gegaan. dus nu is er letterlijk niks meer.
    Zaterdag werkten de lichtslangen aan de zijkant nog, maar laser niet.

  8. #108

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Zaterdag werkten de lichtslangen aan de zijkant nog, maar laser niet.
    ook die zijn nu kapot volgens mensen op phantafriends....

  9. #109

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik denk dat er in Rookburgh plaats gemaakt word voor Fantissima. Vandaar ook dat groot gebouw in Rookburgh, daar komt plaats voor de nieuwe show. Volgens mij is Rookburgh de vervanger van Temple,Hollywood en Fantissima.
    Dus word dat ook als volgende afgebroken.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  10. #110

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Ik denk dat er in Rookburgh plaats gemaakt word voor Fantissima. Vandaar ook dat groot gebouw in Rookburgh, daar komt plaats voor de nieuwe show. Volgens mij is Rookburgh de vervanger van Temple,Hollywood en Fantissima.
    Dus word dat ook als volgende afgebroken.
    Dus niet van Race For Atlantis, die hiervoor gesloopt werd?

  11. #111

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Ik denk dat er in Rookburgh plaats gemaakt word voor Fantissima. Vandaar ook dat groot gebouw in Rookburgh, daar komt plaats voor de nieuwe show. Volgens mij is Rookburgh de vervanger van Temple,Hollywood en Fantissima.
    Dus word dat ook als volgende afgebroken.
    maar waarom dan nog een onwijs mooie nieuwe ingang voor fantissima maken als het er maar voor een half seizoen/1 seizoen staat?

  12. #112

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik denk niet dat Fantissima volgend jaar verhuist naar Rookburgh, de nieuwe ingang ziet er een net iets te dure investering uit om voor maar 1 seizoen dienst te doen.

    Op de lege plaats op de Rookburgh site komt oftewel een tweede familieattractie, restaurant, sanitaire voorzieningen, een shop of dergelijke maar een theater voor Fantissima? Ik denk het eerlijk gezegd niet.

    Wat ik me buiten de Rookburgh site afvraag is wat ze gaan doen in de toekomst met de hoek tussen Rookburgh en Wuze Town waar nu nog dat huis staat...

  13. #113

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    net gelezen dat de lichteffecten op de liftheel van de temple kapot zijn gegaan. dus nu is er letterlijk niks meer.
    Pff.. dat zullen ze wel fixen. Overal waar effecten zijn gaat wel eens iets kapot. Kans dat het binnen een week weer werkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Wat ik me buiten de Rookburgh site afvraag is wat ze gaan doen in de toekomst met de hoek tussen Rookburgh en Wuze Town waar nu nog dat huis staat...
    Momenteel wordt dat gebruikt voor opslag. Ze moeten ergens nog spullen kwijt. Vroeger werd een groot deel van het terrein van Rookburgh ervoor gebruikt. Nu moeten ze dat heel wat compacter doen. De boten van River Quest worden in de winter bijvoorbeeld op de parkeerplaats naast de baan gelegd, en niet meer op die opslagplaats. Daar liggen wel nog kapotte boten van RQ, of segmenten er van. Boten van de Hollywood Tour. Onderdelen die ze weer gebruiken bij evenementen etc. Wellicht dat ze dit ooit nog kunnen verplaatsen, maar vooralsnog hebben ze dat ook hard nodig.

  14. #114

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Momenteel wordt dat gebruikt voor opslag. Ze moeten ergens nog spullen kwijt. Vroeger werd een groot deel van het terrein van Rookburgh ervoor gebruikt. Nu moeten ze dat heel wat compacter doen. De boten van River Quest worden in de winter bijvoorbeeld op de parkeerplaats naast de baan gelegd, en niet meer op die opslagplaats. Daar liggen wel nog kapotte boten van RQ, of segmenten er van. Boten van de Hollywood Tour. Onderdelen die ze weer gebruiken bij evenementen etc. Wellicht dat ze dit ooit nog kunnen verplaatsen, maar vooralsnog hebben ze dat ook hard nodig.
    Dat weet ik allemaal hoor, toch bedankt voor de moeite.

    Maar ik denk niet dat het Phantasialand zal tegenhouden om deze ruimte niet te gebruiken voor projecten. Al bouwen ze iets waar bergruimte bij in gebouwd wordt.

  15. #115

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dat weet ik allemaal hoor, toch bedankt voor de moeite.

    Maar ik denk niet dat het Phantasialand zal tegenhouden om deze ruimte niet te gebruiken voor projecten. Al bouwen ze iets waar bergruimte bij in gebouwd wordt.
    Dat zit er dik in. een deel van de parkeerplaats aan de overkant wordt ook al gebruikt. Al kan ik me voorstellen dat het voor veel zaken nogal onhandig is steeds de weg over te moeten (de huidige driehoek is behoorlijk vol gestapeld). Ik zie ze wel in staat om ooit de hollywood tour te vervangen en dan een ondergrondse opslag te maken, zoals er ook een opslag onder de tribunes van de Kaiserplatz zit.

  16. #116

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik zie ze wel in staat om ooit de hollywood tour te vervangen en dan een ondergrondse opslag te maken, zoals er ook een opslag onder de tribunes van de Kaiserplatz zit.
    Dat zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn. De opslag staat dan eigenlijk vlak in het zicht zonder dat het opvalt.

  17. #117

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    zouden ze een opslag niet eerder bouwen naast de huizen? gestockeerd goederen maken over het algemeen niet veel lawaai dus daar geen klachten. ze kunnen niet veel anders doen met die lap grond het zou zonde zijn om niet voort te doen met elke vierkant meter te gebruiken.

  18. #118

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Zouden ze een opslag niet eerder bouwen naast de huizen?
    Nu je het zegt. Die opslagplaats naast Haus der 6 Drachen waar die lelijke toiletten ook staan achter die poort, is niet volledig gevuld. Daar kan nog heel wat gestockeerd worden.

  19. #119

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Die is dan weer vrij leeg. Trouwens: Dan gaan buren weer klagen over het zicht of de geur of weet ik wat.. het is zeer zeker niet enkel en alleen geluid waar over geklaagd wordt. Zeker die vereniging grijpt alles aan wat ze kunnen om PHL tegen te werken. (al zijn die de laatste tijd net zo stil als elk ander nieuws rondom een eventuele uitbreiding van PHL).

    De plaats achter de souvenirswinkel is ook een brandweertoerit. Dus helemaal vol stapelen kunnen ze niet omdat er altijd nog brandweer/ziekenwagen door moet kunnen. Echter zie ik ze in staat die inrit nog te verleggen, zodat de overige ruimte zo dicht mogelijk op elkaar zit zodat daar nog wat gebouwd kan worden

  20. #120

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    De klagende buren klagen zijn al lang normaal geworden. Haha.

    Phantasialand zal hoe dan ook een manier vinden. Alles kan met dit park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •