X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 374
  1. #241

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het feit is wel dat alleen de fans die nostalgie zo enorm koesteren en hem nog soepel vinden. De gemiddelde bezoeker vindt het bagger van de jaren stillekes dat er niet meer thuis hoort.
    daarom vinden 92% van de phantasialand bezoekers crazy bats een goede attractie....
    Ik respecteer je mening hoor maar dit klopt totaal niet.

  2. #242

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    daarom vinden 92% van de phantasialand bezoekers crazy bats een goede attractie....
    Ik respecteer je mening hoor maar dit klopt totaal niet.
    Hoe kom je aan die 92%? En hoe is die bekomen, vraagstelling via internet, direct, opsomming, etc. Hoe is de vraag gesteld kan ook veel doen, bv vergelijking met hoe het vroeger was of gewoon 'droog' de vraag goed/slecht stellen.

    Maw, die 92% moet, zoals met al zo'n peilingen, in een groter kader geplaatst worden om de correctheid te toetsen.
    Net zoals ieders mening duidelijker wordt als je die onderbouwt met valabele argumenten...

  3. #243

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ja, maar van dichtbij bekeken trek ik er zeker 2 jaar af van hoelang deze retheming zou kunnen blijven.

    Ik gokte eerst door te speculeren van een refurbish-demolish-lijstje dat Temple/Crazy Bats ten vroegste in 2025 zou verdwijnen. Ik gok nu op ten laatste 2023. Het meeste van de theming is losdraaien, naar een opslagplaats brengen en is easy-to-reuse. Ze hebben het slim aangepakt maar goedkoper dan we misschien denken door hoe kwaliteitsvol ze het over het algemeen laten uitschijnen.
    Waarom zou de kwaliteit aanduiding zijn voor hoe lang ze de attractie blijven behouden? In de wachtrij kan iedereen er met zijn tengels aan zitten en vernielingen aanbrengen. Dan wil je dus ook iets hebben wat je makkelijk kunt vervangen zonder dat het meteen enorm in de kosten loopt. Wat ze nu hebben is prima te onderhouden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Denk dat heel wat mensen hier de verkeerde kant op gaan. Het is onwijs lastig om op deze locatie iets nieuw te maken. Een buitengebied kan niet en een nieuwe hal is ook lastig. Ik denk. Zolang deze achtbaan nog goed werkt. Hij blijft staan. Kan 5 jaar zijn. Maar ook 10/15 jaar. Waarom zou je het weghalen als het bezoekers trekt en de achtbaan nog onwijs goed werkt? Maar VR 10 jaar op dezelfde achtbaan met dezelfde film en hetzelfde thema? Denk ik niet. Maybe is dit een tijdelijke oplossing voordat er een echte renovatie komt. Ook omdat je inderdaad alles gewoon kan los- schroeven.
    *kuch*piratenIn4D*hoest*.

    Dat PHL er niet pers? vies van is om een verouderde film door te laten draaien moge geen geheim zijn. Waar ze meer naar kijken is gepastheid in thema. De redenen dat Space Center en Galaxy een nieuw thema hebben gekregen, is om ze te laten aansluiten bij het fantasie-thema. Verder is hun filosofie dat ze - juist vanwege de beperkte ruimte - van elke attractie een topper moeten maken die je keer op keer opnieuw wilt doen. Zowel de hollywood tour als TotNH voldoen niet bepaald aan die filosofie. Door de Temple te upgraden naar Crazy Bats kan het wel een tijdje mee, maar de hollywood tour is een ander verhaal. Economisch loont het in elk geval niet om ??n attractie te vervangen en de andere niet. Simpelweg omdat je dan met een verouderd gebouw blijft zitten, dat ook nog eens volstrekt niet in het park meer past.

    Wat ik me nu dus af vraag: Gaan ze ook nog iets aan de Hollywood Tour doen om deze ook wat langer mee te laten gaan? Of zou deze van zichzelf toch nog genoeg volk trekken?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Het gebouw ziet er bij de ingang van fantissima/ hollywood tour gewoon goed uit met al dat hout. Ook moet je even naar de nostalgische waarde kijken. Deze achtbaan heeft nog steeds 2 wereldrecorden. Ik weet zeker dat hij er in iedergeval nog 5 jaar staat en misschien zelfs nog langer.
    Als je niet verder kijkt dan ooghoogte.. ja, dan ziet het er daar nog goed uit.. Maar dat is ook meteen enkel de achterkant van het gebouw. Wanneer je Wuze Town binnen komt lopen, of rond de vijver wandelt blijf je wel tegen een spuuglelijk gebouw aan kijken. Het was perfect voor een ruimte-thema.. maar nu kan dat echt niet meer.

    Trouwens: Waarom zou je een splinternieuwe attractie in een verouderd gebouw plaatsen? We weten zelfs niet wat de staat van het gebouw is. Wellicht kan het gebouw nog maar maximaal 25 jaar mee gaan, dan zou een nieuwe attractie er in plaatsen niet handig zijn.

    Daarnaast kennen we de constructiewijze van dit gebouw, die ook niet direct handig is voor een nieuwe attractie.

    Het wereldrecord van langste indoorachtbaan zullen ze nog wel even blijven houden, maar dat van langste VR is al beetje dubieus, gezien ze dat in rit-tijd hebben, maar niet in afgelegde afstand. En dat is NU leuke marketing, maar wordt heel snel weer vergeten. Dat het de langste indoor achtbaan ter wereld is, is ook al meer dan 20 jaar niet meer genoemd door het park zelf. Wellicht dat ze zelfs hun eigen record nog gaan breken met een achtbaan die ook darkride-elementen gaan bevatten. Het lijkt er op dat FLY dat al een beetje krijgt, wellicht dat de Temple-Vervanger dat nog meer krijgt als dat bij FLY goed lijkt te werken.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Voorts denk ik dat het park - en misschien sommige verblijfsgasten in Rookburgh - niet gebaat zijn met opnieuw een bouwwerf van jaren, ook al ligt dit aan een uithoek van het park.
    Als ze willen vernieuwen en er iets van willen maken zullen ze toch wel echt moeten. Het huidige gebouw kan ?cht niet meer en zoals hierboven genoemd is het nog maar de vraag of er een nieuwe attractie in past qua tijdspannen. Overnachter in rookburgh zullen er zeker geen last van hebben. Er staat immers nog een gigantische muur ?n de hal van Wuze Town tussen het hotel en de bouwwerf in. Daarnaast zorgt het ronde gebouw van Wuze Town (waar de vliegende fietsdinges in staat) er voor dat gewone parkbezoekers ook weinig tot niets van de werf zien. Vanaf dat ronde gebouw kunnen ze immers alles afsluiten, zelfs de hele rondweg rond de vijver als ze willen, wakobato lijkt me niet het grootste gemis. Al zou het niet nodig zijn, ze kunnen de bouwwerf ver genoeg van het pad af houden om het doolhof en wakobato operationeel te houden.

  4. #244

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Goh, ik zie de toekomst van Crazy Bats toch ook wel voor een ietwat langere periode hoor. Hollywood Tours kunnen ze volgens mij nog omvormen tot een ander thema door het interieur aan te passen. De gevel kan ook makkelijk aangepast worden door er desnoods een valse wand voor te zetten. Kijk wat Walibi bij ons gedaan heeft met Karma World... Het geheel oogt opeens ook een heel pak frisser dan het de laatste jaren was. Bovendien hebben ze vorig jaar nog maar ge?nvesteerd in Fantissima en dit jaar in TotN, dus zie je dat hier nog een toekomst in zit.

    Aan de andere kant van het park blijft het wat stiller, rond het China-gebied. Hier zie ik wel nog werken gebeuren. Wat ook een ferme upgrade mag krijgen is inderdaad die Piratenfilm, wat ook wel nog eens een kleiner tussenproject kan worden.

  5. #245

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat het de langste indoor achtbaan ter wereld is, is ook al meer dan 20 jaar niet meer genoemd door het park zelf. .
    Vorig jaar zat dit record nog in een video waar alle wereldrecords in staan. als "langste donkere/indoor achtbaan ter wereld"
    video staat op youtube, facebook etc etc.

  6. #246

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Vorig jaar zat dit record nog in een video waar alle wereldrecords in staan. als "langste donkere/indoor achtbaan ter wereld"
    video staat op youtube, facebook etc etc.
    Nu met Crazy Bats, en de aanloop er naartoe wordt het weer opgerakeld. Dat klopt. Vorig jaar was er nog sprake van dat Disney het record zou gaan verbreken, ik denk dat ze het daarom toen toch nog even iets mee wilden doen. Inmiddels lijkt het er echter op dat PHL het record blijft behouden.

    Ik zou het zeker niet erg vinden mocht de baan blijven bestaan met een degelijk thema. Echter zie ik niet hoe dat technisch mogelijk moet worden zonder er onrealistisch hoge bedragen tegenaan te smijten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Goh, ik zie de toekomst van Crazy Bats toch ook wel voor een ietwat langere periode hoor. Hollywood Tours kunnen ze volgens mij nog omvormen tot een ander thema door het interieur aan te passen. De gevel kan ook makkelijk aangepast worden door er desnoods een valse wand voor te zetten. Kijk wat Walibi bij ons gedaan heeft met Karma World... Het geheel oogt opeens ook een heel pak frisser dan het de laatste jaren was. Bovendien hebben ze vorig jaar nog maar ge?nvesteerd in Fantissima en dit jaar in TotN, dus zie je dat hier nog een toekomst in zit.

    Aan de andere kant van het park blijft het wat stiller, rond het China-gebied. Hier zie ik wel nog werken gebeuren. Wat ook een ferme upgrade mag krijgen is inderdaad die Piratenfilm, wat ook wel nog eens een kleiner tussenproject kan worden.
    Ander thema voor het interieur lijkt me niet echt realistisch. Enig idee wat zoiets kost? Dat wordt een project dat in de acht cijfers gaat lopen (oftewel: Onder de 10 miljoen redt je het niet).

    De investering in Fantissima is erg klein en levert wel degelijk nog een hoop geld op. Wat mij betreft laten ze met die "Tunnel" alleen maar meer zien hoe graag ze dit deel van het park liever verbergen.

    Een nieuwe gevel voor het gebouw zetten: Er staat waar het kan al eentje, maar juist het gedeelte dat het ergste is kun je geen gevel voor zetten omdat het gebouw zelf dat niet kan dragen.

    Als ik het goed begrijp zijn bij de uitgang van de Geister Rikscha/Colorado pas nieuwe kluisjes ge?nstalleerd. Nu kunnen ze die natuurlijk gemakkelijk verplaatsen, maar het verbaasd me dat ze niet op de plek van de oude kluisjes (onder het silverado) komen.

    Van die piratenfilm ben ik het zwaar met je eens. Het thema is een ouderwetse bioscoop. Ze zouden dus prima meerdere films per dag kunnen draaien. Ik denk dat ze de investering niet willen doen in een nieuw systeem dat compatibel is met de moderne films. Piraten was oorspronkelijk enkel een 3D film die het park zelf omgebouwd heeft naar 4D. Niet heel gek dus als het systeem niet werkt met moderne films.

  7. #247

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zou een hertheming van de Hollywoodtour ook met een redelijke budgetaanpak boven de 10mil gaan uitkomen? In principe staat er al een heleboel in qua animatronics, die prima ?f weggehaald ?f herthemed kunnen worden. Als je er een tocht door de grotten en gangenstelsels onder Wuze-Town van maakt, kun je zelfs de stalactieten en stalagmieten laten zitten. De ruimte van Sinbad stort nog steeds in, van Jaws een waterwezen dat de grotten bewaakt, van King Kong een sc?ne met een groot bewegend afgodsbeeld van een Wuze Vogelgodin...

  8. #248

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantam93 Bekijk Berichten
    Zou een hertheming van de Hollywoodtour ook met een redelijke budgetaanpak boven de 10mil gaan uitkomen? In principe staat er al een heleboel in qua animatronics, die prima ?f weggehaald ?f herthemed kunnen worden. Als je er een tocht door de grotten en gangenstelsels onder Wuze-Town van maakt, kun je zelfs de stalactieten en stalagmieten laten zitten. De ruimte van Sinbad stort nog steeds in, van Jaws een waterwezen dat de grotten bewaakt, van King Kong een sc?ne met een groot bewegend afgodsbeeld van een Wuze Vogelgodin...
    Hollywood tour renoveren zou kunnen met een budget van 10 million of minder. Of het mooi wordt weet ik dan niet. Ik vind sommige scenes in hollywood tour helemaal niet zo slecht. De eerste scene met de val naar beneden, de waterval, en de grotten vind ik goed. Misschien dat er nog wel iets gaat gebeuren met hollywood tour. Maar of het een nieuwe darkride wordt weet ik niet. Phantasialand heeft nogal een hekel aan animatronics...

  9. #249

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantam93 Bekijk Berichten
    Zou een hertheming van de Hollywoodtour ook met een redelijke budgetaanpak boven de 10mil gaan uitkomen? In principe staat er al een heleboel in qua animatronics, die prima ?f weggehaald ?f herthemed kunnen worden. Als je er een tocht door de grotten en gangenstelsels onder Wuze-Town van maakt, kun je zelfs de stalactieten en stalagmieten laten zitten. De ruimte van Sinbad stort nog steeds in, van Jaws een waterwezen dat de grotten bewaakt, van King Kong een sc?ne met een groot bewegend afgodsbeeld van een Wuze Vogelgodin...
    Als je enkel de huidige animatronics gaat re-themen, blijft het ding slecht. Een korte blik op de voormalige Birds-scene (Die veranderd is in Wizard of Oz) bewijst dat wel.

    Ook in MPG kun je terug zien wat het her-themen van bestaande animatronics doet (Mystery River bijv.).

    Het probleem is dat de animatronics destijds in veel gevallen met pneumatiek in elkaar zijn gezet. Voor die tijd zat er enorm veel detail in en beweegde dat allemaal best mooi. Echter de bewegingen zijn niet bepaald soepel en dat heeft ook zijn uitwerkingen op de latex van demaskers en dergelijke. Alles slijt veel sneller en dus ook de geraamtes van de meeste poppen lijken me al redelijk ver gesleten te zijn.

    Als je het geraamte niet vervangd zal een re-theming inderdaad stukken goedkoper uitvallen, maar het resultaat zal zo slecht zijn dat ik betwijfel of die investering zich ooit gaat lonen.

  10. #250

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ik het goed begrijp zijn bij de uitgang van de Geister Rikscha/Colorado pas nieuwe kluisjes ge?nstalleerd. Nu kunnen ze die natuurlijk gemakkelijk verplaatsen, maar het verbaasd me dat ze niet op de plek van de oude kluisjes (onder het silverado) komen.
    Ik durf het haast niet meer te zeggen, maar dit lijkt me op voorbereidend werk. Hoe je het formuleert gok ik dat je denkt wat ik denk: bye bye Silverado Theater?

  11. #251

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik durf het haast niet meer te zeggen, maar dit lijkt me op voorbereidend werk. Hoe je het formuleert gok ik dat je denkt wat ik denk: bye bye Silverado Theater?
    Het kwam inderdaad in me op dat dit wel eens een teken aan de wand kan zijn. Anderzijds waren de kluisjes onder het theater ook wel erg verstopt, dus dat kan al genoeg reden zijn om ze te verplaatsen. Dus het zegt nog niets. Maar het zou wat mij betreft wel het perfecte volgende project zijn opdat er een vervanger voor Fantissima toch vroeg of laat nodig zal zijn.

  12. #252

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het kwam inderdaad in me op dat dit wel eens een teken aan de wand kan zijn. Anderzijds waren de kluisjes onder het theater ook wel erg verstopt, dus dat kan al genoeg reden zijn om ze te verplaatsen. Dus het zegt nog niets. Maar het zou wat mij betreft wel het perfecte volgende project zijn opdat er een vervanger voor Fantissima toch vroeg of laat nodig zal zijn.
    Ik was vorige week weer 2 dagen in het park en ik moet zeggen dat ik vind dat ze nu nog meer ontrokken zijn aan het zicht nu ze binnen staan. Ik vind dat ze nu nog meer verstopt zijn dan ervoor, ik merkte ze enkel op als ik uit Colorado Adventure buiten kwam.

    Wat betreft het Silverado Theater: ik denk dat we het er over eens zijn dat die gwwoonweg te groot is. Ze is nooit volledig gevuld (wasted space). En dat die hal op een plaats staat die gewoon perfect is voor inderdaad Fantissima te vestigen centraal tussenin de hotels.

    Wat ik het meest logische en mogelijke acht.

  13. #253

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik was vorige week weer 2 dagen in het park en ik moet zeggen dat ik vind dat ze nu nog meer ontrokken zijn aan het zicht nu ze binnen staan. Ik vind dat ze nu nog meer verstopt zijn dan ervoor, ik merkte ze enkel op als ik uit Colorado Adventure buiten kwam.

    Wat betreft het Silverado Theater: ik denk dat we het er over eens zijn dat die gwwoonweg te groot is. Ze is nooit volledig gevuld (wasted space). En dat die hal op een plaats staat die gewoon perfect is voor inderdaad Fantissima te vestigen centraal tussenin de hotels.

    Wat ik het meest logische en mogelijke acht.
    Ze zullen fantissima heus wel een keer gaan verplaatsen. Maar fantissima heeft vorig jaar nog een gloednieuwe ingang gekregen wat er niet eens zo goedkoop uitziet. Dus denk dat het de komende jaren nog wel in het temple complex blijft. Nu ook vanwege de renovatie van de temple. Denk dus niet dat fantissima het silverado theater gaat vervangen.

  14. #254

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag eindelijk Crazy Bats mogen doen. Super amusant filmpje, nam me volledig mee in het verhaal en heeft zeker een herhaalwaarde. De kwaliteit van het beeld was zeker goed. Op dit moment lijkt het een toegevoegde waarde en de wachttijd bevestigt dat wel ergens.

    Ookal had ik er geen last van toch een man zien neerliggen om te bekomen en een meisje dat misselijk was die ene keer dat ik er geweest ben. Ik ben er weliswaar niet helemaal uit hoe het scherpstellen precies werkt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet helemaal uit wijs geraakte bij de info borden. Desalniettemin was het bij mij perfect synchroon en scherp.

    Past de attractie in het gebied? Ja, op papier hoort het bij Wuze maar wanneer wij met het gezin daar rond lopen voelt dat eerder als een op zich staande attractie samen met Hollywood Tour. Een hoger 'vreemde eend in de bijt' gehalte maar niet storend. Het is een beetje zoals Colorado Adventure. Op papier hoort dat bij Mexico maar het voelt ter plaatse echt wel als een western restant. Het is een andere discussie maar waarom die op termijn niet meetrekken met Afrika of China.

  15. #255

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Ze zullen fantissima heus wel een keer gaan verplaatsen. Maar fantissima heeft vorig jaar nog een gloednieuwe ingang gekregen wat er niet eens zo goedkoop uitziet. Dus denk dat het de komende jaren nog wel in het temple complex blijft. Nu ook vanwege de renovatie van de temple. Denk dus niet dat fantissima het silverado theater gaat vervangen.
    Ik zou het niet meteen uitsluiten. Een theater is niet in 1,2,3 gebouwd en als men een nieuwe bouwt dat moet voldoen aan de eisen van mevrouw L?ffelhardt (voor een upgrade van Fantissima) en rijkelijk gethematiseerd moet worden, met andere woorden eentje op het nieuwe Phantasialand-niveau, dan neemt dit denk ik wel meer dan 2 jaar in beslag.

    Dus de huidige renovatie bij het oude gebouw is "niet voor niets" geweest. Afwachten tot er iets gebeurt, maar de lockers verplaatsen was misschien stap 1.

  16. #256

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik verwacht op dit moment eerder eerst een onderhoud/ update van Hollywood tour. in combinatie met de bats kan dit dan nog even mee.

    dat men het colerado gedeelte zou aanpakken lijk me geen slecht idee.
    het theater heeft volgens mij ook al betere tijden gekend (het dak)
    ondertussen zouden ze en nog iets kunnen bij proppen rond het theater een de mijnterrein meer naar Mexico trekken.

    een renovatie breng inderdaad minder op dan een nieuwe attractie maar dat treintje is in mijn ogen toch nog altijd een van de betere na Europa.

    aan de andere kant heb ik geruchten gehoord dat de visclub op het gebied naast het park gaat verhuizen.
    in dat geval moeten we niet in het park kijken

  17. #257

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kennyh Bekijk Berichten
    Het is een andere discussie maar waarom die op termijn niet meetrekken met Afrika of China.
    Ik hoop zelf nog steeds dat ze er een diamantmijn in Afrika van maken. De baan loopt deels langs het hotel, wat je qua thema echt niet gecorrigeerd krijgt als ze de baan opeens in een Chinees Thema zouden steken. Afrika heeft dan ook eindelijk meer dan ??n attractie. Het gedeelte waar CA en Chiapas elkaar kruisen/paralel lopen kan generiek gethemed worden dat het zowel in Mexico als in Afrika past. Of je maakt juist dat deel indoor om ze van elkaar te scheiden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Ze zullen fantissima heus wel een keer gaan verplaatsen. Maar fantissima heeft vorig jaar nog een gloednieuwe ingang gekregen wat er niet eens zo goedkoop uitziet. Dus denk dat het de komende jaren nog wel in het temple complex blijft. Nu ook vanwege de renovatie van de temple. Denk dus niet dat fantissima het silverado theater gaat vervangen.
    Mwah.. Echt een nieuwe ingang is het niet eens. Meer een tunnel naar de ingang toe. Natuurlijk kost dat geld, maar het lijkt me relatief professorisch, ondanks dat het er goed uit ziet.

    Veel van het gebruikte materiaal kan in elk geval vrij gemakkelijk herbruikt worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik verwacht op dit moment eerder eerst een onderhoud/ update van Hollywood tour. in combinatie met de bats kan dit dan nog even mee.

    dat men het colerado gedeelte zou aanpakken lijk me geen slecht idee.
    het theater heeft volgens mij ook al betere tijden gekend (het dak)
    ondertussen zouden ze en nog iets kunnen bij proppen rond het theater een de mijnterrein meer naar Mexico trekken.

    een renovatie breng inderdaad minder op dan een nieuwe attractie maar dat treintje is in mijn ogen toch nog altijd een van de betere na Europa.

    aan de andere kant heb ik geruchten gehoord dat de visclub op het gebied naast het park gaat verhuizen.
    in dat geval moeten we niet in het park kijken
    Het dak van Silverado kan niet meer volledig open (wel nog gedeeltelijk), maar veerder lijkt me daar niets mis mee. Kun je nader uitleggen wat je bedoelt?

    Colorado is nog steeds enorm populair en iets waar het park ook wel trots op is. Kijk naar de wachtrijen, die alleen maar langer lijken te worden in plaats van korter. In dat geval heeft renoveren zeker nog nut.

    Een flinke beurt voor de Hollywood tour zou prachtig zijn. Maar de laatste keer dat ze dat gedaan hebben, heeft het niet heel lang stand gehouden helaas. Beetje het effect als in MPG. Daar knappen ze ook veel dingen heel goed op en na een half jaar zie je het verschil al niet meer. Zonde, maar toch. Er steekt nog stiekem veel onderhoud in de hollywood tour. Er worden geregeld nieuwe kleren of maskers gespot en ook zie je zelden kapotte effecten.. en als ze er zijn worden ze snel genoeg hersteld. (die rechtse haai schijnt berucht te zijn, maar ook die zie ik meestal wel werken, maar idd: ook wel eens defect gezien).

  18. #258

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het idee van Colorado Adventure te rethemen naar Afrika vind ik ook de beste keuze (na het behouden van zijn eigen thema).

    Dat ze Chiapas maar helemaal afsluiten door dat stuk volledig indoor te maken en zo ook Colorado Adventure vormgeven als een diamantmijn.

    Ze kunnen bijvoorbeeld lifthills 2 & 3 van Colorado Adventure mee indoor maken als een mijn met zelfs een projectie op de lifthill (zoals BTM in Disneyland Paris).

    Met andere woorden, de donkere hal (2) verbinden (over de lifthills heen) met de grote rotswand van Chiapas waar lifthill 2 tegenstaat.

    Vervolgens de eerste huidige hal open maken zoals het vroeger was. Zo cre?r je vanop het Colorado Adventure "plein" (naast station en Tikal) en langsheen het wandelpad dat naar de brug leidt als uitzicht een berglandschap wat verderweg omdat dan hal 1 verdwenen zou zijn en dus voor dat gebergte een opener gevoel.

    Zo zouden ze hetzelfde effect kunnen cre?ren als bij Chiapas: de wandelpaden zijn niet zo breed maar de attractie en theming zijn zodanig geplaatst dat ze een open gevoel geven langsheen het wandelpad. En natuurlijk straalt Colorado Adventure dan als nooit tevoren, letterlijk tussen die diamanten.

  19. #259

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hoe kom je aan die 92%? En hoe is die bekomen, vraagstelling via internet, direct, opsomming, etc. Hoe is de vraag gesteld kan ook veel doen, bv vergelijking met hoe het vroeger was of gewoon 'droog' de vraag goed/slecht stellen.

    Maw, die 92% moet, zoals met al zo'n peilingen, in een groter kader geplaatst worden om de correctheid te toetsen.
    Net zoals ieders mening duidelijker wordt als je die onderbouwt met valabele argumenten...
    Om hier even op terug te komen: dit heeft op de Facebook-pagina van Phantasialand gestaan.
    Nu is 250 ondervraagden niet eens zo veel, en verder weten we ook niet aan welke doelgroep en welke vragen er gesteld werden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  20. #260

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zoiets is natuurlijk sterk voor interpretatie vatbaar. Hoe zijn de vragen geformuleerd en aan wie zijn ze gesteld? Voor marketingdoeleinden een conclusie trekken die je wil trekken uit een onderzoek dat je zelf voert, lijkt me erg simpel...

    Zegt overigens niets over mijn mening over Crazy Bats, want ik ben zelf nog niet in PHL geweest dit jaar. Gewoon een bedenking bij dit cijfer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •