Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Zijn de leden van de directie eigenlijk aan een atraktie gepot? dan weten we wat er tegen de vlakte gaat.
Dat is helaas een doodlopend spoor. Leden van de directie lopen voortdurend in het park. De eigenaar kan gerust wel eens een tijdje bij een attractie blijven, gewoon om te luisteren naar reacties van publiek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
Misschien eveneens intressant; Phl heeft nieuwe muziek laten maken (door ImaScore, who else) voor China Town.
IMAscore heeft wel eens commentaar gehad dat al hun muziek hetzelfde klinkt. Ik denk dat deze soundtrack bewijst dat dit niet aan IMAscore zelf ligt, maar eerder aan het feit dat veel parken zelfde/gelijkaardige themagebieden hebben. Hoewel Aziatische gebieden ook niet ongebruikelijk zijn in pretparken, is dit volgens mij de eerste keer dat IMA er muziek voor maakt. Je merkt direct verschil.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
Eerst kreeg Berlijn een nieuwe soundtrack, gevolgd door Fantasy en China. Mogen we voor DiA en het oudere Mexico gedeelte ook een nieuwe soundtrack verwachten?
Ik ben alleszins fan van de nieuwe soundtracks!
Volgens mij is in Mexico al alles vervangen door de soundtracks die ook voor Chiapas gemaakt zijn. Behalve bij Talocan, die een eigen soundtrack gekregen heeft. Ik neem aan dat je doelt op Colorado en Tikal. Die hebben inderdaad nog geen nieuwe muziek, maar dat zal nog wel komen als ook dit gedeelte een upgrade krijgt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Ik vind in ieder geval de nieuwe muziek voor China Town verrassend. Veel mooier dan de oude muziek, wat de enige soundtrack was waar ik geen fan van was...
Die oude muziek was wel heel erg relax.