X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    (...) Naar mijn idee zou het beter zijn om het park juist meer grond te geven aan de overkant van de Phantasialandstraße dan ze eigenlijk wilden, maar met de voorwaarde erbij dat maximaal 1/3e bebouwd mag worden en niet boven de bomen uit. De Efteling (waar het zelfs minder streng is) toont het succes van die formule al aan doordat er gewoon wilde beesten in het park worden uitgezet en daar ook kunnen overleven.

    ====================
    (...) Dat een deel van het theater niet meer gebruikt wordt klopt in zeker zin wel. De twee uiterste vakken (met stoelen) staan immers achter de ramps die gebruikt worden door de BMXers en kunnen niets zien. Dat deel wordt dus ook niet meer gebruikt, maar maakt wel nog deel uit van het theater. Kun je dus niet zomaar slopen ofzo
    Beter zou ik het niet hebben kunnen verwoorden maar ik deel je mening.

    Wat het Silverado theater betreft, valt het me op dat zelfs buiten de uiterste 2 vakken die niet in gebruik zijn, de overige plaatsen ook niet helemaal opgevuld zijn tijdens een voorstelling op een drukke dag.

    Als het gebouw dat men naar geruchten gaat slopen het Silverado theater is, begrijp ik het wel. Een eventueel nieuw theater mag iets compacter zijn en zorgt ook voor meer plaats (en zo ook misschien voor een eventuele verbreding van het huidige wandelpad).
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 02-10-18 om 22:45.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •