X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik ben toch echt benieuwd naar de toepassing van VR op deze baan. PHL was nooit voorstander van VR, maar heeft er wel de ideale baan voor. Hopelijk hebben ze een manier gevonden om de nadelen te beperken. Al ben ik nog altijd niet volledig zeker of dit geen aprilvis is...

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik ben toch echt benieuwd naar de toepassing van VR op deze baan. PHL was nooit voorstander van VR, maar heeft er wel de ideale baan voor. Hopelijk hebben ze een manier gevonden om de nadelen te beperken. Al ben ik nog altijd niet volledig zeker of dit geen aprilvis is...
    Het is met name de "Opening zomer 2019" en het feit dat de baan gesloten is bij bepaalde evenementen dat me sterk doet vermoeden dat het géén grap is. Als hij bij de evenement nog open was geweest, hadden ze morgen even goed kunnen roepen "Grapje!".. maar welke andere reden zouden ze hebben om dat ding gesloten te houden.

    Wel beetje jammer dat ze voor een Happy Family spin-off gaan en geen eigen verhaal/thema creëren. In principe had je met het thema van "Hawk Mountains" echt wel iets moois kunnen doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •