X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Question toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    ieder jaar komen er weer vragen wat de toekomst van de temple en hollywood tour zijn. Ik zelf denk dat deze attracties voorlopig nog even blijven staan. Waarom? omdat de temple de laatste jaren ineens weer aandacht krijgt. Ik zet alles op een rijtje:
    2015: nieuwe muziek en paar nieuwe effecten.
    2017: muziek in het vuurwerk van celebration days. en nieuwe lampen en planten in de wachtrij.
    2018: er speelt nu ongeveer 2 weken nieuwe muziek in het fantasy gebied en daar zit een cartoon versie van de temple bij. en er zijn nieuwe hekken in de wachtrij geplaatst.

    dit zegt natuurlijk niks maar het valt me wel op dat hij de laatste jaren ineens weer aandacht krijgt. Ik vind ook dat je hier nogsteeds een onwijs mooie coaster van kan maken. en de hollywood kan je ook een flinke update geven. (ook al weten we dat phl dit niet doet)

    vandaag is me nog iets opgevallen dat er een nieuwe schutting voor de fantissima ingang staat. Mensen denken dat ze de ingangen van elkaar willen scheiden. Ik kan me dit niet voorstellen. want je kan niet de helft van dat gebouw weghalen en de andere helft laten staan.

    Ben benieuwd naar de mening van jullie
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •