Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik viel net bijna in slaap. Nu is zo'n show ook niet mijn ding (ik verwachtte dit eigenlijk helemaal niet in een park als Phantasialand)
Ik vind de show niet slecht maar ook niet van Phantasialand-niveau. De muziek is verschrikkelijk, altijd diezelfde beat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Voor de volledigheid: de schaatsshow vond ik al beter, al is het ook niet helemaal mijn ding maar ik kan er nog iets Phantasialand in zien.
Dit is wel een goede show maar een ijsshow in een zomers themagebied? Dat is wat me stoort aan de shows: niets met Phantasialand of themagebieden te maken.

Enkel Musarteum vind ik een fantastische show! Het is een fantasy verhaal over een museum dat tot leven komt, dus dit fantasy "Night at The Museum" verhaal hoort voor mij thuis in het Fantasy gedeelte van het park.

Ik hoop op nieuwe shows binnenkort in thema van het themagebied waarin de show opgevoerd wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
En ook de acrobatieshow in China vond ik prachtig.
Dat is naar mijn mening de slechtse show van allemaal...maar wel aangepast aan het thema. Haha.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Een groot argument pro is dat er een soort dode hoek achter het gebouw is waar je weinig mee kan aanvangen, terwijl aan de voorkant het pad onder de tribune gepropt is. Iets wat ons toch opgevallen was als je ziet hoe zuinig ze op hun ruimte in de nieuwe zones zijn.
Net daarom dat ik gok dat het Silverado theater het gebouw is dat gesloopt gaat worden. Jump heeft overigens zijn beste tijd gehad naar mijn mening. Tijd om een compactere zaal te bouwen en een nieuwe show te verzinnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Temple of the Night Hawk en Hollywood Tour, tja. Echt passen in het park doen ze niet meer en de buitenkant van het gebouw al helemaal niet. (...) Heeft PHL op die plek wel genoeg uitdaging om iets nieuws te zetten na de vorige uitbreidingen?
Phantasialand heeft toestemming om op de plaats van het kinderdoolhof uit te breiden. Er mag daar een gebouw komen dat niet te hoog is en aangepast is aan de omgeving. Een gebouw zoals Arthur heeft in Europa-Park, eentje met veel groen, mag dus wel. Binnen 5 jaar Temple gebouw tegen de grond en een groter maar lager gebouw in de plaats, dat opgaat in het groen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Geister kan ook, maar gezien die meer weggestopt zit denk ik dat ze hier nog even mee wachten tot de meer opvallende dingen gedaan zijn.
Dit is een speciaal gevalletje. Als men hier aan begint is heel China Town een bouwwerf en het uitzicht vanuit Ling Bao zal een tijdje iets minder mooi zijn. Haha.