X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zou een hertheming van de Hollywoodtour ook met een redelijke budgetaanpak boven de 10mil gaan uitkomen? In principe staat er al een heleboel in qua animatronics, die prima ?f weggehaald ?f herthemed kunnen worden. Als je er een tocht door de grotten en gangenstelsels onder Wuze-Town van maakt, kun je zelfs de stalactieten en stalagmieten laten zitten. De ruimte van Sinbad stort nog steeds in, van Jaws een waterwezen dat de grotten bewaakt, van King Kong een sc?ne met een groot bewegend afgodsbeeld van een Wuze Vogelgodin...

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantam93 Bekijk Berichten
    Zou een hertheming van de Hollywoodtour ook met een redelijke budgetaanpak boven de 10mil gaan uitkomen? In principe staat er al een heleboel in qua animatronics, die prima ?f weggehaald ?f herthemed kunnen worden. Als je er een tocht door de grotten en gangenstelsels onder Wuze-Town van maakt, kun je zelfs de stalactieten en stalagmieten laten zitten. De ruimte van Sinbad stort nog steeds in, van Jaws een waterwezen dat de grotten bewaakt, van King Kong een sc?ne met een groot bewegend afgodsbeeld van een Wuze Vogelgodin...
    Hollywood tour renoveren zou kunnen met een budget van 10 million of minder. Of het mooi wordt weet ik dan niet. Ik vind sommige scenes in hollywood tour helemaal niet zo slecht. De eerste scene met de val naar beneden, de waterval, en de grotten vind ik goed. Misschien dat er nog wel iets gaat gebeuren met hollywood tour. Maar of het een nieuwe darkride wordt weet ik niet. Phantasialand heeft nogal een hekel aan animatronics...

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantam93 Bekijk Berichten
    Zou een hertheming van de Hollywoodtour ook met een redelijke budgetaanpak boven de 10mil gaan uitkomen? In principe staat er al een heleboel in qua animatronics, die prima ?f weggehaald ?f herthemed kunnen worden. Als je er een tocht door de grotten en gangenstelsels onder Wuze-Town van maakt, kun je zelfs de stalactieten en stalagmieten laten zitten. De ruimte van Sinbad stort nog steeds in, van Jaws een waterwezen dat de grotten bewaakt, van King Kong een sc?ne met een groot bewegend afgodsbeeld van een Wuze Vogelgodin...
    Als je enkel de huidige animatronics gaat re-themen, blijft het ding slecht. Een korte blik op de voormalige Birds-scene (Die veranderd is in Wizard of Oz) bewijst dat wel.

    Ook in MPG kun je terug zien wat het her-themen van bestaande animatronics doet (Mystery River bijv.).

    Het probleem is dat de animatronics destijds in veel gevallen met pneumatiek in elkaar zijn gezet. Voor die tijd zat er enorm veel detail in en beweegde dat allemaal best mooi. Echter de bewegingen zijn niet bepaald soepel en dat heeft ook zijn uitwerkingen op de latex van demaskers en dergelijke. Alles slijt veel sneller en dus ook de geraamtes van de meeste poppen lijken me al redelijk ver gesleten te zijn.

    Als je het geraamte niet vervangd zal een re-theming inderdaad stukken goedkoper uitvallen, maar het resultaat zal zo slecht zijn dat ik betwijfel of die investering zich ooit gaat lonen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •