X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Temple krijgt gewoon nog een beetje aandacht zolang die nog zijn rondjes rijdt... De sloopkogel komt dichterbij dus ze gaan er niet al te veel moeite meer insteken.
    Mag ik vragen waarom je blijft zeggen dat de sloopkogel steeds dichterbij komt? Want ik denk juist van niet sinds augustus vorig jaar.
    Fantissima heeft een gloednieuwe ingang gekregen die er niet verkeerd uitziet. Het is dus duidelijk dat Fantissima in dat gebouw blijft. Waardoor ze de temple dus ook niet kunnen slopen. Hollywood tour heeft deze winter nieuwe rollers gekregen bij de optakeling aan het einde. Koop je ook niet als je de attractie binnen een paar jaar gaat slopen. Maar nu misschien het belangrijkste. Ik heb nog wat dingen gehoord over de temple die mij een positief gevoel geven over de toekomst ervan. En nu met de VR geruchten erbij. Verder wordt de baan ook nog onwijs goed bezocht. in het weekend/vakanties 30/40 minuten wachttijden. Ik kan het natuurlijk fout hebben maar mijn gevoel zegt juist dat de temple er sowieso nog 5/10 jaar is. Misschien wel langer.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 27-03-19 om 15:13.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •