Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Hoezo dat voegt niets toe? Ik weet nog dat ik als kleine Ignace toch altijd wegdook van de grote, enge vogels onderweg. Attracties zijn meestal voor een jong publiek ontworpe, of toch op zijn minst voor een publiek dat niet rotverwend is door de meest spectaculaire attracties en theming.
Uhuh.. vertel dat maar aan de ontwerpers van Taron, Talocan, etc.. allemaal heel erg op jong publiek ontworpen.

En laten we niet beginnen over het niveau van Theming. Zelfs Hotel Tartüff (wat inderdaad op jong publiek gericht is) heeft toch wel een heel ander niveau dan Vogel Rok of dan wat Temple of the Night Hawk ooit zou kunnen hebben.

Trouwens.. juist die grootste vogel bij Vogel Rok slaat nergens op. Je zit op de rug van dat beest om vervolgens het beest tegen te komen op wiens rug je zit, met het eiland waar zijn eigen ei op ligt in zijn poten.. right.

Trouwens.. ik heb nooit gezegd dat het helemaal niets toe voegt, maar de toegevoegde waarde is voor een gemiddelde bezoeker toch wel erg klein. In elk geval is het kapitaalvernietiging, want de baan gaat er echt niet populairder op worden. Dus voor het park zelf zou ik zelfs durven beweren dat het inderdaad niets toe voegt.