Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Ik heb de plannen voor de ombouw van piraten nooit gezien, wel diverse berichten over gelezen. Het Erlebnispass Center en Klantenservice zitten in dat gebouw, maar de ingang is meer richting MaC toe. Ik zie er volstrekt geen logica in dat te veranderen en ik vraag me af of de persoon die dit online gezet heeft de tekening wel goed gelezen heeft.
Hieronder de link naar het YouTube filmpje van Phantasialand zelf waarin op 00:56 de concept-art voorbij komt waar ik het over had. Je ziet onder de schets van het Schauspielhaus "Eingang Gastenservice" staan.

Daarom dat ik over het verplaatsen van de ingang van de Gastenservice begon en een eventuele nieuwe invulling voor Piraten 4D.

https://youtu.be/_S3y2i0KcNM

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Ik blijf denken aan China eerst, dan kunnen ze een zaal maken in dat gebied.
Deze zaal kan dan direct aan het hotel sluiten.
Met het zicht op de nieuwe locatie is het niet onlogisch om hu show al wat beter te laten uitkomen.
In China Town zelf zie ik geen theater verrijzen, wel in Mexico op de plaats van het Silverado theater, zoals ik al eerder vermeldde. Daar zou dan Fantissima ondergebracht kunnen worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
+ met oog op ooit een uitbreiding is het meer dan waarschijnlijk om via de tempel de straat over te stelen je staat er al naast.
aan de tempel moet je toch wel wat omhoog. als ze in plaats daarvan graven een een tunnel onder de weg.
In dat geval maak je beter alles wat platter en moeten de ingangen naar beenden. Dat zou het ideale moment zijn voor daar iets te doen.

Wat is op dit moment nog de ophouding voor dat gebied?
Ik denk al enige tijd hetzelfde. De Berggeiststraße oversteken kan volgens mij maar op slechts 3 punten.
1. Tussen Wuze Town & Temple, zoals jij aanhaalde.
2. Als men er rekening mee heeft gehouden bij de plannen voor Rookburgh, zodat daar een tunnel kan komen.
3. Op de plaats van de huidige hoofdingang in Berlin (die zou dan verplaatst worden naar de achterzijde van de Kaizerplatz waar zowat alle parkeerterreinen zijn).