Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Het gebouw gedeeltelijk afbreken, kan wel hoor. Ik gok dat dit ook het geval gaat zijn en dat het gebouw dat in de plaats komt, veel groter gaat zijn. Men pakt het kinderlabyrint erbij en dan gaat geen plaats verloren aan Fantissima, die overduidelijk blijft staan waar die staat.

De soundtrack van Temple is misschien als herinnering. Met Phantasialand weet je nooit.

Ik denk dat deze veranderingen gedeeltelijk zijn om de Fantissima experience volledig te maken maar ook gedeeltelijk een voorbereiding is voor de sloop van de Hollywood Tour en/of Temple. Al is het pas binnen 3 a 4 jaar.

Het zou weliswaar inderdaad kunnen dat Hollywood Tour enkel gestript en vervangen wordt. De lay-out van Temple zou kunnen worden behouden, maar een retrack zal dan wel gebeuren. Voor zijn ouderdom is Temple nog vrij soepel maar in vergelijking met alle andere achtbanen is dit een wrak.

Beide attracties passen gewoon niet meer in het e-ticket attractions niveau dat Phantasialand hanteert. En zoals reeds hierboven gezegd: Nieuwe attracties trekken nieuwe bezoekers. Renovaties niet echt.

Er gaat sowieso heel wat veranderen. Dan wordt Fantasy eindelijk een mooi en volwaardig themagebied.

Wat Colorado betreft, denk ik dat het Mexico thema zal blijven. Het Silverado theater vervangen en daardoor plaats creëren, CA meer omringen door rotsen en de eerste hal slopen. Tevens een deel van de theming naast de hal aan het Tacana restaurant openbreken zodat het rolstoelpad tegen de Chiapas muur meer gebruikt wordt en op deze manier Mexico opengetrokken wordt.

Als de mainstreet in China verdwijnt en de hal erachter verdwijnt of verkleint wordt, dan kan men het plein aan het station van CA en Tikal vergroten en daar een groter open Mexico plein creëren.
het kan wel. maar denk je nou echt dat phl dit gaat doen? denk het niet. het enige wat zou kunnen is dat ze de zijkanten strippen en nieuwe platen erin plaatsen die mooier zijn. en dan gewoon precies dezelfde constructie houden. tevens heeft phantasialand gister tegen mij gezegd: Het heeft enkel en alleen te maken met het feit dat we de bezoekers van Fantissima een waardige entree wilden geven. De schuifpoort paste nou niet bij hetgeen dat we uit willen stralen. dus ze zeggen dat het niet met een scheiding te maken heeft ( als dit natuurlijk geloofwaardig is ) over 3/4/5 jaar zal deze attractie inderdaad wel weg gaan. maar dat is logisch. dan is de temple inmiddels ook al weer 35 maar ik verwacht niet dat het al volgend jaar is. De muziek kan inderdaad een herinnering zijn maar het valt me gewoon op dat de temple dit jaar veel en veel meer aandacht krijgt als voorgaande jaren. Fantasy zal nooit een volwaardig gebied worden door wakobato. En stel je voor ze breken de temple af. waarom is de achterkant van wuzu town nog geverfd dit jaar. wat gaat er met wurmling express gebeuren. Ik denk gewoon zolang fantissima in dit gebouw zit er geen sloop zal komen van de 2 attracties. en dat duurt dus nog wel even vanwege de nieuwe ingang van fantissima. die maak je niet voor 1 seizoen.