X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 19 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 374
  1. #1

    Question toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    ieder jaar komen er weer vragen wat de toekomst van de temple en hollywood tour zijn. Ik zelf denk dat deze attracties voorlopig nog even blijven staan. Waarom? omdat de temple de laatste jaren ineens weer aandacht krijgt. Ik zet alles op een rijtje:
    2015: nieuwe muziek en paar nieuwe effecten.
    2017: muziek in het vuurwerk van celebration days. en nieuwe lampen en planten in de wachtrij.
    2018: er speelt nu ongeveer 2 weken nieuwe muziek in het fantasy gebied en daar zit een cartoon versie van de temple bij. en er zijn nieuwe hekken in de wachtrij geplaatst.

    dit zegt natuurlijk niks maar het valt me wel op dat hij de laatste jaren ineens weer aandacht krijgt. Ik vind ook dat je hier nogsteeds een onwijs mooie coaster van kan maken. en de hollywood kan je ook een flinke update geven. (ook al weten we dat phl dit niet doet)

    vandaag is me nog iets opgevallen dat er een nieuwe schutting voor de fantissima ingang staat. Mensen denken dat ze de ingangen van elkaar willen scheiden. Ik kan me dit niet voorstellen. want je kan niet de helft van dat gebouw weghalen en de andere helft laten staan.

    Ben benieuwd naar de mening van jullie
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Had deze vandaag ook zien staan. Geen flauw idee wat ze daar gaan doen.

    Wat mij verbaasde vandaag. Er was gewoon een wachtrij voor Hollywood tour. Normaal de wachtrij doorlopen en hup een bootje in maar nu moesten we dus effectief eens wachten ( op een gegeven moment was zowel fear & force , chiapas , black mamba , colorado adventure tijdelijk gesloten & river quest was ook al een paar keer dicht geweest. )

    Maar waar ik dus tussendoor aan dacht :
    Phantasialand heeft eigenlijk nog geen VR-toestanden (Waar ik hun persoonlijk dankbaar voor ben, want hou er absoluut niet van.)
    Zit daar eigenlijk een bepaalde reden achter?
    2017: 3 x Phantasialand - winter Efteling - 2x Disneyland Paris
    2018 : 2x Efteling - 2x Europa park - Phantasialand

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Die schuttingen deden me vorige week denken dat Hol. T. gesloten was, en misschien was dat ook wel zo.

    De aandacht / investerinkjes die je voor Nighth. vermeldt, zijn naar Phanta-normen absolute peanuts. Geen enkele coaster in Europa of daarbuiten zou meer gebaat zijn met VR, maar PHL stapt niet mee met dat verhaal. Misschien denken ze (ook) dat VR maar iets kortstondig is en zoeken ze een langduriger oplossing.

    Zodra Klugheim klaar is, gaat er meer volk in de 'achterkant' van het park vertoeven. Nighth. is misschien wel beter in staat om een massa op te vangen dan beide Winja's samen. Maar het ziet er niet naar uit dat PHL van Nighth. een publieksmagneet gaat maken.

    Dubbel gevoel dus: Fijn dat Nighth. er nog is, zo heb je zelfs op drukke dagen de garantie op een coaster-rit die soms langer duurt dan het aanschuiven. Maar zo zonde dat er tijdens de rit bijna geen hol te zien - en dus te beleven - is, ondanks meerdere optakelingen, veel te schaarse lichtflitsen en een windeffectje. Het ding is m.i. veel te goed voor afbraak, zouden ze wachten tot er een zich een koper aanbiedt?

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Er bestaat volgens mij geen twijfel over het feit dat die hoek vroeg of laat wordt opgekuist. Zoals ik in een ander topic al aanhaalde ga ik er van uit dat ze deze bouwput tot het laatst bewaren om vier verschillende redenen:
    1: Er zit een lucratief show-concept in het complex dat nog geen vervangende locatie heeft.
    2: Die site zit het dichts bij de eventuele uitbreiding: daar wil je zo lang mogelijk je opties open houden.
    3: Qua oppervlakte-capaciteits ratio kan je niet véél verbeteren. Die dingen hebben béíden een monstercapaciteit.
    4: Het attractieniveau ligt een pak onder de PHL-standaard, maar de attracties liggen in een uithoek van het park, waardoor het niet heel hard stoort.

    Ik geloof ook dat Phantasialand al eerder sloopgenomineerde nog aanpassingen gaf tot zelfs het seizoen voor de sloop toe. Dat men verbouwt, schildert of decoreert is - als ik me niet vergis - al meermaals geen garantie gebleken voor het behouden van enkele attracties.

  5. #5

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jolienvt Bekijk Berichten
    Had deze vandaag ook zien staan. Geen flauw idee wat ze daar gaan doen.

    Wat mij verbaasde vandaag. Er was gewoon een wachtrij voor Hollywood tour. Normaal de wachtrij doorlopen en hup een bootje in maar nu moesten we dus effectief eens wachten ( op een gegeven moment was zowel fear & force , chiapas , black mamba , colorado adventure tijdelijk gesloten & river quest was ook al een paar keer dicht geweest. )

    Maar waar ik dus tussendoor aan dacht :
    Phantasialand heeft eigenlijk nog geen VR-toestanden (Waar ik hun persoonlijk dankbaar voor ben, want hou er absoluut niet van.)
    Zit daar eigenlijk een bepaalde reden achter?
    Ik merk dat dit jaar de temple en hollywood tour sowieso populairder zijn dan voorgaande jaren. bij de temple staan er in de weekenden gewoon rond de 20/40 minuten. En in de vakanties zelfs 45 minuten. klinkt weinig maar voor zo,n capiciteitsmachine is het echt veel.

  6. #6

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Ik geloof ook dat Phantasialand al eerder sloopgenomineerde nog aanpassingen gaf tot zelfs het seizoen voor de sloop toe. Dat men verbouwt, schildert of decoreert is - als ik me niet vergis - al meermaals geen garantie gebleken voor het behouden van enkele attracties.
    Klopt maar er draait nu nieuwe temple muziek (cartoon versie) in het fantasy gebied. Dat doe je niet als de attractie er nog maar 1/2 jaar staat toch?

  7. #7

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Klopt maar er draait nu nieuwe temple muziek (cartoon versie) in het fantasy gebied. Dat doe je niet als de attractie er nog maar 1/2 jaar staat toch?
    In normale parken doen ze dat inderdaad niet, maar PHL kan je op dat vlak niet echt als normaal bestempelen...

  8. #8

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    In het feestvuurwerk zat inderdaad een mix de TotNH muziek, maar zo zat er ook een mix in van de muziek van The Miracle of Lights uit het Festival der lichter dat al vele jaren niet meer bestaat. De Wellenflug bevat thema-elementen die geïnspireerd zijn op de Neptunus Fontein die vroeger min of meer op die plek stond. Zo geeft PHL wel eens vaker een soort Ode aan vervlogen tijden. De Cartoonversie van de muziek zie ik daarom zeker niet als reden om de attractie te behouden. Eerder het tegendeel. Desalniettemin denk ik dat Geister Rikscha (waar ik de laatste tijd ook een wachtrij heb gezien) of het Silverado Thater eerder weg gaan. Al is het maar om de drukte beter door het park te spreiden nadat Rookburgh veel volk zal trekken.

    Wat betreft de schutting heeft dat inderdaad met Fantissima te maken. Vanaf de straatkant kun je al zien dat een gat in de muur rond het park gemaakt is waar ze straks mensen het Theater in kunnen laten. Zo voorkom je dat parkgasten per ongeluk fantissima binnen lopen, of dat fantissima gasten het park nog in gaan.

  9. #9

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Dat doe je niet als de attractie er nog maar 1/2 jaar staat toch?
    Als ze eerst wat zouden doen in de china-hoek, het silverado-theater en de groene muur van Klugheim/backstage van Berlijn dan zijn dat telkens projecten van tussen de 2 en 3 jaar en zouden we nog tussen de 6 en 9 jaar zoet zijn vooraleer men aan Temple en Hollywood begint.

  10. #10

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    BTW: Weten jullie nog de gondelbahn 1001 nacht in PHL.. In zijn laatste seizoen hebben diverse poppen nog nieuwe kleren gekregen.

    Zelfs mét een glazen bol blijft PHL behoorlijk moeilijk om te voorspellen.

  11. #11

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Wat betreft de schutting heeft dat inderdaad met Fantissima te maken. Vanaf de straatkant kun je al zien dat een gat in de muur rond het park gemaakt is waar ze straks mensen het Theater in kunnen laten. Zo voorkom je dat parkgasten per ongeluk fantissima binnen lopen, of dat fantissima gasten het park nog in gaan.
    klopt. dit gaat volgens mij gebeuren inderdaad. maar de grote vraag is of dit voor meer seizoenen is of maar 1 seizoen.

  12. #12

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    klopt. dit gaat volgens mij gebeuren inderdaad. maar de grote vraag is of dit voor meer seizoenen is of maar 1 seizoen.
    De vergunning voor de sloop van "iets" komende winter is al aangevraagd. Het fantissima seizoen begint eind van deze maand en loopt de hele winter door. Lijkt me niet dat ze de Temple gaan slopen terwijl ze er onder nog met Fantissima bezig zijn.

    Gezien de vergunning voor deze winter is aangevraagd, zullen ze ook niet wachten tot ná het fantissima seizoen om de temple te slopen.

    Ze zullen ook niet twee hallen zo kort na elkaar volledig slopen, want dan zitten ze met 3 grote bouwputten in het park. Dat is zelfs voor PHL een beetje "Too much".

    Het kan hooguit zo zijn dat er uiteindelijk besloten wordt dat die schuttingen niet passend zijn voor een Entree naar Fantissima en ze dat na dit seizoen weer vervangen voor iets anders.

  13. #13

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik weet niet of ik het moet geloven maar er staat 45 minuten wachttijd bij de temple haha. onwijs druk vandaag.

  14. #14

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Ik weet niet of ik het moet geloven maar er staat 45 minuten wachttijd bij de temple haha. onwijs druk vandaag.
    zoiezo de weekends in september en oktober... de terugkomactie werpt dan zijn vruchten af.

  15. #15

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    https://www.looopings.nl/weblog/1082...tasialand.html
    het regent zo hard dat er een lekkage bij de temple of the nighthawk is

  16. #16

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Of een upgrade met water-effecten.

  17. #17

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    haha dat zou wat zijn.

  18. #18

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Zou het niet veel waarschijnlijker zijn dat deze winter Geister Rikcha het onderspit moet delven? In alle zone’s van Phantasia vind je wel een must do, semi of volwaardige topper terug, in het China Town gedeelte moet je het stellen met een slaapwekkende, onbegrijpelijke Mad House en een stokoude, hoogbejaarde dark ride uit het stenen tijdperk. WAT ik er graag zou zien komen weet ik niet (en met Phantasialand weet je dan ook echt nooit), maar ik zou er persoonlijk minder om geven als ze dat ding de laan uit sturen dan TOTNH.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #19

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Maar China overboord gooien zal toch niet snel gebeuren. Dan moeten ze het volledig hotel gaan herthematiseren... Dan zal China op de ene of andere manier toch een upgrade moeten krijgen

  20. #20

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Maar China overboord gooien zal toch niet snel gebeuren. Dan moeten ze het volledig hotel gaan herthematiseren... Dan zal China op de ene of andere manier toch een upgrade moeten krijgen
    Ik doelde ook niet op een verandering van thema, maar Feng Yu Palace upgraden naar een Phantasialand waardige attractie, en op de plek van GR een nieuwe state of the art attractie plaatsen zou de zone weer enorm kunnen doen opleven, want momenteel is het de enige zone waar ik steevast gewoon doorloop ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •