X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Voorts lijkt me de ontsluiting van dat gebied ook niet vanzelfsprekend. Rookburgh wordt afgelijnd met hotelgebouw, restaurant en achterliggende evacuatieweg. Ik weet niet exact waar de track van de spinningcoasters overal passeert in Wuze Town, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het ook daar lastig is om de boel te laten aansluiten zonder dat bezoekers verloren lopen.
    De ronde Wuze toren die nu al aansluit op Rookburgh, kan eventueel de ingang vormen voor een darkride in die driehoek. Zo is de ontsluiting geen probleem. Idealiter en misschien nog wel realistisch passen er 2 darkrides in die driehoek.

    In de kelder eentje voor Rookburgh, erbovenop eentje voor Wuze Town. Dan nog een nieuwe darkride in de plaats van Geister Rikscha en dan kan de vaak gehoorde opmerking van te weinig darkrides ook weer de prullenbak in.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-06-21 om 11:54.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •