Zelf heb ik Crazy Bats in de kerstvakantie gedaan, en ik was toch wel best teleurgesteld. De wachtrij hier stond op 45 minuten aangegeven, en net voor het aanschuiven versprong die zelfs even kort naar 40 minuten. In werkelijkheid was het x2! De wachtrij zelf vond ik best eenvoudig en schaars, waarbij er niet veel sporen van vernieuwing te bespeuren waren... Mij leek het eerder dat die al jaren bestond en de stickers afblakerden. Iets duurzamer en meer variatie had hier welkom geweest, alsook wat meer animaties onderweg met de vleermuizen. In het station kon dit wel, maar daar valt het dan weer niet op omdat je met andere zaken bezig bent.

De bril zelf vond ik ook alles behalve comfortabel. Zelf draag ik een bril en moest ik die verplicht afzetten. Het beeld scherpstellen was dan weer onmogelijk... waardoor alles dus wazig was voor mij. Ik vond de film zelf ook te lang duren, waardoor het soms wat repetitief over kwam (voor zover ik toch kon zien). Ook het verhaal vind ik in het begin echt onduidelijk, en ook op het einde weet je niet wanneer je de bril moet afzetten... Kijk je even verder dan voor je, dan zie je ook niets. Het gevoel van VR gaat hierdoor volledig de mist in.

Eerlijk gezegd vond ik het dus echt beneden niveau en PHL-onwaardig. Persoonlijk vind ik dan de opbouw, spanning en finale van MM stukken beter! En ook in EP vond ik de Happy Family VR Ride heel wat leuker dan deze, en daar volgde je nog eens twee keer hetzelfde ritje op de baan zonder dat het repetitief over kwam...