X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 374
  1. #201

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Aan de buitenkant moet je alvast geen grote toevoegingen meer verwachten. Hoe de binnenkant gaat zijn is natuurlijk nog afwachten. De tekening van hoe het er uit moest zien lag blijkbaar een keer zichtbaar (toen men er nog aan aan het werk was) en daar was - volgens diverse bronnen - niets meer op te zien dan wat we nu zien.

    Ik heb overigens wel het idee dat hij bijna open kan. En ondanks dat ik nog wel sceptisch ben, ben ik ook heel benieuwd om het eens uit te proberen. Simpelweg om te zien wat ze er van gemaakt hebben.

  2. #202

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Niet tevreden lijkt me voor een pretparkfan een logische reactie. VR zorgt dat er binnen de hal niets nieuws te zien zal zijn, al is dit logisch. Maar ik heb nog niemand echt positief gehoord over VR, meestal is de VR een downgrade van de achtbaan (enkel Eurosat ontspringt de dans vind ik)

    Daarnaast blijft die lelijke loods staan en hoe je het ook draait of keert, die staalplaten loods past gewoon niet meer in PHL, hoe mooi ze ook geverfd is.

    Dat zijn dus al 2 redenen. En tot slot, door toch te investeren in deze baan zie ik eerder een hint als ' deze baan zal nog 10jaar zo meegaan.' Reeds bij de ombouw naar het Wuze-thema was er kritiek op de baan, logisch ook. En toch hebben ze het 17 jaar volgehouden om de attractie in deze staat te presenteren. 17 jaar geleden paste deze baan ook al niet meer in het park (thematisch en niveau van het thema). Dus nu pakken ze het een beetje aan in de hoop dat het weer 10jaar 'net acceptabel' is. En dat laatste stemt me niet positief ivm parkuitbreiding

  3. #203

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Niet tevreden lijkt me voor een pretparkfan een logische reactie. VR zorgt dat er binnen de hal niets nieuws te zien zal zijn, al is dit logisch. Maar ik heb nog niemand echt positief gehoord over VR, meestal is de VR een downgrade van de achtbaan (enkel Eurosat ontspringt de dans vind ik)
    Nog niemand positief gehoord? De 'niemand' slaat wellicht weer enkel op pretparkfans. Gewone bezoekers vinden VR doorgaans wel leuk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Daarnaast blijft die lelijke loods staan en hoe je het ook draait of keert, die staalplaten loods past gewoon niet meer in PHL, hoe mooi ze ook geverfd is.
    Ze is lelijk ja maar uiteindelijk staat ze in een uithoekje en zal er pas iets mee gebeuren als alle maatregelen wat betreft buren en geluidsoverlast opgelost zijn en ze er iets naar hun normen kunnen/mogen neerplanten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    En tot slot, door toch te investeren in deze baan zie ik eerder een hint als ' deze baan zal nog 10jaar zo meegaan.'
    Kan goed zo zijn. Zolang Phantasialand de rest van het park verder thematiseert naar de huidige normen, ben ik al enorm tevreden. Het is en blijft een prachtig park ondanks dat klein uithoekje waar ik me niet aan erger als de rest van top kwaliteit is.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-05-19 om 21:35.

  4. #204

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Nog niemand positief gehoord? De 'niemand' slaat wellicht weer enkel op pretparkfans. Gewone bezoekers vinden VR doorgaans wel leuk.
    Die vinden het ook niet leuk hoor. Andere parken zoals alton towers zijn er mee gestopt omdat de dag bezoekers het ook niks vonden. Toen het aangekondigd werd op social media platforms zag je ook dat 90/95% van de reacties negatief waren.

    Fans vragen al jaren om effecten in de temple. Zoals lasers en andere effecten zoals in eurosat can can coaster. En als ze dan VR toevoegen is het logisch dat mensen heel veel kritiek hebben.

    Veel fans vinden het gewoon niet in het park passen ( waaronder ik ) Het thema past totaal niet in heel fantasy. VR heeft geen herhalingsfactor dus ook de meeste dag bezoekers zullen het niet leuk vinden. Ook 1 ding waar ik zwaar teleurgesteld over ben. Waarschijnlijk verdwijnt de imascore soundtrack...

  5. #205

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Volgens mij wisselt het behoorlijk. In sommige parken ligt niemand er wakker van, in andere parken staan er lange rijen voor een VR attractie.

    Alton towers is er inderdaad mee gestopt, maar toch stond je lang in de rij voor VR, terwijl je zonder VR zo kon instappen. Wellicht dat er nog andere redenen mee hebben gespeeld (einde lease contract van de headsets, onderhoudskosten, etc. etc.).

    Het lijkt me in PHL ook vooral een overgangsoplossing te zijn. Laten we eerlijk zijn: De temple nu afbreken heeft weinig nut. Met de opening van Rookburgh cre?er je al een behoorlijk drukke hoek aan die kant. Dan wil je niet nog een 2e drukke hoek er vrijwel direct naast hebben. Je wilt juist dat het volk zich beter verspreid. Dus ook op dat vlak is sloop van de Geister Rikscha of Silverado Theatre en een splinternieuwe attractie op die plek een logische keuze. Daarnaast zal er nog steeds een vervanging voor het Fantissima Theater moeten komen.

    Ik vind de keuze wel logisch. Maar zoals Phantasisch al aan geeft, struikel ook ik over het volstrekt ongepaste IP waar voor gekozen is. Had een eigen iets laten maken dat goed in het gebied past, en ik zou er veel meer vertrouwen in hebben dan nu.

    Uiteraard ga ik Crazy Bats proberen als deze open is en ik weer in het park ben. Ik kan me voorstellen dat de attractie op zich best goed is. Mack heeft al ervaring met VR rides en is daar best goed in en PHL kennende willen ze het nog beter hebben dan wat "normaal" is voor de leverancier (al weet ik niet of dat voor een oplossing als deze nog van toepassing is). Maar het is het vloeken met de rest van de omgeving wat het een beetje een "Jammer-project" maakt.


    Edit: De reden trouwens dat ik hierboven toch weer het Silverado Theater noem, is omdat me is opgevallen dat ze voor dit seizoen aardig gesnoeid hebben in het aantal artiesten dat verbonden is aan de show. Het is ook een van de langst lopende shows in de geschiedenis van het park en heeft in die tijd slechts ??n keer enkele kleine wijzigingen gehad. (waar andere shows doorgaans toch grotere wijzigingen kennen op jongere leeftijd). Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat het Silverado Theater gesloopt wordt. Maar het duidt er wellicht op dat de show - na vele jaren - aan populariteit begint te verliezen en het park daarom ook op cast bezuinigd. Uiteindelijk is er natuurlijk de vraag of het zich loont om een volledig nieuwe show op te zetten, wellicht dat ze nog even vooruit kunnen met wat grotere wijzigingen in de show? Nobody knows (zoals altijd). Maar ik blijf erbij dat een theater dat zowel parkshow als Fantissima kan bevatten geen slechte zet zou zijn voor het park.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 21-05-19 om 09:06.

  6. #206

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Die vinden het ook niet leuk hoor. Andere parken zoals alton towers zijn er mee gestopt omdat de dag bezoekers het ook niks vonden. Toen het aangekondigd werd op social media platforms zag je ook dat 90/95% van de reacties negatief waren.

    Fans vragen al jaren om effecten in de temple. (...)

    Veel fans vinden het gewoon niet in het park passen ( waaronder ik ) Het thema past totaal niet in heel fantasy. (...)
    Van welke offici?le meting komt die 90/95% negatieve reacties? Bron?

    Je praat over ons, de fans, wij hebben sneller kritiek dan de modale bezoeker. VR slaat aan, naargelang het park zoals coasterfrenzy al aangaf. Als een ritje niet extra kost bovenop de entreeprijs, het verhaal leuk is en de capaciteit goed is, dan werkt het.

    Nog enkele jaren Temple, het lelijkste deel van het park, laten staan zoals die was op slechts enkele meters van het in aanbouw zijnde Rookburgh, wat het meest gedetailleerde en best gethematiseerde gebied moet worden... Nee, dat zou onacceptabel zijn. dus dit is een mooie en 'goedkope' overgangsoplossing.

    Het is toch logisch dat Phantasialand geen tientallen miljoenen er tegenaan gooit om een eigen thema en alles er rondom te ontwerpen, voor een blikken doos die toch binnen enkele jaren tegen de grond gaat.

    Ik bekijk het positief: die gekke vleermuizen zijn fantasie, dus ze passen in dat opzicht wel in Fantasy.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Je wilt juist dat het volk zich beter verspreid. Dus ook op dat vlak is sloop van de Geister Rikscha of Silverado Theatre en een splinternieuwe attractie op die plek een logische keuze. Daarnaast zal er nog steeds een vervanging voor het Fantissima Theater moeten kommen.
    Die keuze is inderdaad meer dan logisch. De Temple/Crazy Bats site is denk ik wel het meest complexe project dat Phantasialand te wachten staat (omwille van de buren, Fantissima, grondgebied, zoeken naar weer een unieke attractie). Dus dit helemaal uitwerken zal meer tijd vragen dan vorige projecten.

    Wat betreft het Silverado Theater lijkt het me logisch dat deze gelijk aangepakt wordt met de renovatie van Colorado Adventure.

    Ze staan zo dicht bij elkaar en zijn zelfs verbonden op een bepaald stuk, dan kan je niet Colorado Adventure laten rijden als het theater tegen de grond gaat. Dus pakken ze dit waarschijnlijk tegelijkertijd aan.

    Maar of het volgende project eerst Colorado Adventure en Silverado theater zijn of China Town en Geister Rikscha... That's the question.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Uiteraard ga ik Crazy Bats proberen als deze open is en ik weer in het park ben. Ik kan me voorstellen dat de attractie op zich best goed is. Mack heeft al ervaring met VR rides en is daar best goed in en PHL kennende willen ze het nog beter hebben dan wat "normaal" is voor de leverancier.
    Laat dit de voorbeeldige houding zijn die iedereen zou moeten hebben. Wacht tot je zelf een ritje gemaakt hebt. Phantasialand gaat altijd een stapje verder dus ik geef ze nog alle vertrouwen dat Crazy Bats een toppertje wordt onder de VR-coasters.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 21-05-19 om 10:58.

  7. #207

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Volgens mij wisselt het behoorlijk. In sommige parken ligt niemand er wakker van, in andere parken staan er lange rijen voor een VR attractie.

    Alton towers is er inderdaad mee gestopt, maar toch stond je lang in de rij voor VR, terwijl je zonder VR zo kon instappen. Wellicht dat er nog andere redenen mee hebben gespeeld (einde lease contract van de headsets, onderhoudskosten, etc. etc.).
    Sowieso zal er wel meer meespelen bij Alton Towers, maar ik heb nog niemand echt uitermate positief weten zijn over een attractie die VR heeft gekregen. Het VR is quasi nooit een meerwaarde gebleken, ook niet voor parken. Zeggen dat het negatief is klopt volgens mij ook niet, uiteindelijk is het een nieuwere versie van een bestaande attractie, alleen lijkt het mij in de meeste gevallen een snelle en goedkope manier om iets als 'nieuw' aan te kondigen.

    Het lijkt me in PHL ook vooral een overgangsoplossing te zijn. Laten we eerlijk zijn: De temple nu afbreken heeft weinig nut. Met de opening van Rookburgh cre?er je al een behoorlijk drukke hoek aan die kant. Dan wil je niet nog een 2e drukke hoek er vrijwel direct naast hebben. Je wilt juist dat het volk zich beter verspreid. Dus ook op dat vlak is sloop van de Geister Rikscha of Silverado Theatre en een splinternieuwe attractie op die plek een logische keuze. Daarnaast zal er nog steeds een vervanging voor het Fantissima Theater moeten komen.

    Ik vind de keuze wel logisch. Maar zoals Phantasisch al aan geeft, struikel ook ik over het volstrekt ongepaste IP waar voor gekozen is. Had een eigen iets laten maken dat goed in het gebied past, en ik zou er veel meer vertrouwen in hebben dan nu.
    Daar vrees ik dus voor, dat ze dit gebied gewoon nog niet onder handen kunnen pakken door vergunningen/burenkwesties. Niet zozeer door de opening van Rookburgh, want dan zouden ze perfect TotNH kunnen behouden, ze gaan deze investering en de baan zo lang dicht houden niet doen voor 3 jaar. Dus ik vermoed dat er vooral op lange termijn geen goede vooruitzichten zijn op parkuitbreiding. En hierdoor hebben ze dan maar beslist om met de best mogelijke middelen de boel op te smukken om zo toch nog pakweg 10 jaar verder te kunnen. Dit is dan geen PHL niveau, maar dat kan dat gebouw gewoonweg niet aan, zowel technisch als architecturaal.

    Uiteraard ga ik Crazy Bats proberen als deze open is en ik weer in het park ben. Ik kan me voorstellen dat de attractie op zich best goed is. Mack heeft al ervaring met VR rides en is daar best goed in en PHL kennende willen ze het nog beter hebben dan wat "normaal" is voor de leverancier (al weet ik niet of dat voor een oplossing als deze nog van toepassing is). Maar het is het vloeken met de rest van de omgeving wat het een beetje een "Jammer-project" maakt.
    Het grote probleem vind ik dat de VR je helemaal in een andere wereld dropt, waar je hard in terecht komt en hard terug uitgaat (bril op en bril af). En dat stoort me elke keer weer ?n is iets wat mijn beleving serieus teniet doet. En laat dat laatste nu net zijn waar PHL sterk in is, beleving. Dus zal dit, voor mij, altijd een 'jammerproject' zijn.

    Edit: De reden trouwens dat ik hierboven toch weer het Silverado Theater noem, is omdat me is opgevallen dat ze voor dit seizoen aardig gesnoeid hebben in het aantal artiesten dat verbonden is aan de show. Het is ook een van de langst lopende shows in de geschiedenis van het park en heeft in die tijd slechts ??n keer enkele kleine wijzigingen gehad. (waar andere shows doorgaans toch grotere wijzigingen kennen op jongere leeftijd). Dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat het Silverado Theater gesloopt wordt. Maar het duidt er wellicht op dat de show - na vele jaren - aan populariteit begint te verliezen en het park daarom ook op cast bezuinigd. Uiteindelijk is er natuurlijk de vraag of het zich loont om een volledig nieuwe show op te zetten, wellicht dat ze nog even vooruit kunnen met wat grotere wijzigingen in de show? Nobody knows (zoals altijd). Maar ik blijf erbij dat een theater dat zowel parkshow als Fantissima kan bevatten geen slechte zet zou zijn voor het park.
    Nu Rookburgh ook een hotel krijgt lijkt het me duidelijk dat ze een eventueel nieuw theater buiten het huidige park gaan bouwen en dit theatergebouw gaan gebruiken als extra ruimte voor DiA of een western themagebied met Colorado in als eyecatcher. Maar dat zie ik dus pas komen na China ?n als ze goedkeuring tot uitbreiding hebben gekregen...


    EDIT
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Laat dit de voorbeeldige houding zijn die iedereen zou moeten hebben. Wacht tot je zelf een ritje gemaakt hebt. Phantasialand gaat altijd een stapje verder dus ik geef ze nog alle vertrouwen dat Crazy Bats een toppertje wordt onder de VR-coasters.
    Tja, misschien wel onder de VR-achtbanen, maar daar draait het bij mij ook totaal niet om. Het feit dat ze deze baan zo onder handen nemen is voor mij een teken dat we nog lang met die lelijke loods opgescheept zitten. En dat stoort mij aan dit project, ook al kan PHL er waarschijnlijk weinig aan doen.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 21-05-19 om 11:19.

  8. 21-05-19, 11:17

    Reden
    Dubbelpost, zie edit eerdere post

  9. #208

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.




    By TotNH Fan @ Phantafriends


    Volledig bord:

    By Nachtfalke @ Phantafriends

    Geen theming dus onderweg, rit zal volledig in het donker zijn (tenzij je VR bril hebt). Keuze blijft dus.

    Er is geen vrije keuze in zitplek meer volgens het bord. Ik weet niet of dat er staat omdat bepaalde plekken voor VR gereserveerd zijn, of dat men daadwerkelijk met een grouper gaat werken.

    Minimumlengte om alleen te mogen gaan is 1,20. Vanaf 1m mag je al mee onder begeleiding van een volwassene, echter dan zonder VR bril.

    Het lijkt er niet op dat een opening nog lang op zich laat wachten. Ik ben de 26e in het park, hopen dat hij dan al open is.

  10. #209

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Een halve trein gewoon en een halve trein VR? Dat wordt nog gedaan (naam van park niet genoemd)
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  11. #210

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Volgens mij wordt dat in de meeste parken zo gedaan. Maar goed ook, want genoeg mensen willen niet met VR op rijden. Al vraag ik me wel af hoe ze dat in PHL logistiek gaan regelen. Veel ruimte is er immers niet.

  12. #211

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als ik het me herinner, heeft dit station geen poortjes per zit-rij. Zonder VR-gedoe vond ik dat al een gevaarlijke situatie, zeker ik het halfdonker en met treinen die elkaar snel opvolgen. Dit werd blijkbaar jaar na jaar door de TUV goedgekeurd. Zouden er nu wel poortjes komen?

  13. #212

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Liebe Club-Karten-Inhaberin, lieber Club-Karten-Inhaber!

    Wir freuen uns sehr, dich zu einem ganz besonderen Club-Event einzuladen:

    Erlebe unseren gro?en VR-Family-Coaster Crazy Bats exklusiv – bei einer einmaligen Extra-Zeit am Dienstag, 25. Juni 2019, nur f?r Club-Mitglieder!

    Mit Crazy Bats erwartet dich im Phantasialand ein weiteres einzigartiges Erlebnis: VR-Technik der neuesten Generation verbunden mit einem eigens f?r uns entwickelten 3D-Filmerlebnis in bester Kinoqualit?t sorgen f?r ?ber vier Minuten einzigartigen Fahrspa? in der l?ngsten Indoor-Achterbahn der Welt! Das ist ein Quantensprung in der Qualit?t von VR-Achterbahnen – und macht Crazy Bats zu einem gro?artigen VR-Abenteuer und einem phantastischen Spa? f?r die ganze Familie!

    Schnell anmelden und dabei sein!

    Du als Inhaber einer g?ltigen Club-Karte oder eines g?ltigen ERLEBNIS-Passes kannst den gro?en VR-Family-Coaster Crazy Bats jetzt eine ganze Stunde lang exklusiv erleben: am Dienstag, 25. Juni 2019 ab 18:30 Uhr bei der einmaligen Extra-Zeit f?r den Phantasialand Club!

    Wie du dabei sein kannst?

    Melde dich so schnell wie m?glich auf unserer Homepage an:
    Hier anmelden!

    Aber Achtung: Das Kontingent ist begrenzt! Nur die ersten 250 Club-Mitglieder, die sich f?r die Extra-Zeit auf Crazy Bats anmelden, sind dabei!

    Weitere Details zum Ablauf der Veranstaltung erh?ltst du nach der Anmeldung.

    Also: VR-Brille auf und rein ins Abenteuer – wir freuen uns auf dich!

    Dein Phantasialand Club-Team


    Die Veranstaltung wird von Kamerateams begleitet. Durch ihre Teilnahme stimmen die G?ste zu, dass die im Rahmen der Extra-Zeit auf Crazy Bats gefertigten Fotos und Videoaufnahmen f?r redaktionelle Zwecke und f?r die Bewerbung/Promotion des Phantasialand verwendet werden.
    Voor wie geen Duits kent, of gewoon een samenvatting wil:

    Morgen (dinsdag) avond wordt Crazy Bats geopend voor een groep genodigden en 250 abonnementhouders die snel genoeg waren met inschrijven.

  14. #213

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag om 14:00u gaat de attractie voor gasten open. Ride On Blog heeft al enkele foto's van de binnenkant.

    Lijkt me duidelijk dat de volgende link spoilers bevat:
    https://www.rideonblog.com/vor-ort/p...ook-inside?i=1

  15. #214

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het lijkt mij toch wel een upgrade geworden van Totnh, en ik twijfel er niet aan dat de VR goed ontwikkeld zal zijn aangezien dat Phantasialand meestal zeer hoge eisen stelt. Ik was er zondag en heb er helaas nog geen kennis mee kunnen maken.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #215

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik had vandaag het geluk aanwezig te kunnen zijn bij de pre-opening van Crazy Bats. Ik moet zeggen dat ik dit echt wel een geslaagd project vind. Niet alleen de wachtrij en het station zijn keurig opgefrist maar heel de Totnh herleeft weer naar mijn mening. De VR zelf is van goede kwaliteit en zeker een waardevolle toevoeging! De film bevat leuke onverwachte momenten en is op sommige momenten best wel grappig, de attractie heeft z'n naam dus niet gestolen. Wel had ik de indruk dat de beelden nog niet 100% synchroon liepen met de bewegingen, maar daarom is het ook nog maar een pre-opening. Ze zijn dan natuurlijk ook nog alles aan het finetunen, dus daar maak ik mij absoluut geen zorgen over.

    *spoiler allert*
    Voor zover ik kon begrijpen is het 'verhaal' dat je zelf als vleermuis door een of andere manier in een ijsblok terecht bent gekomen. Tijdens de rit zullen de hoofdpersonages, de vleermuizen, je eruit proberen te helpen door allerhande manieren. Uiteraard loopt dit niet helemaal goed en loopt er van alles mis tijdens de rit.

    De vr-brillen zelf zitten comfortabel en worden na elke rit gereinigd. Daar ben ik enorm blij om, want echt hygi?nisch is het niet om meteen de bezwete bril van je voorganger op je hoofd te zetten en al helemaal niet met de temperaturen van de afgelopen dagen. Daarom worden de brillen na de rit op een lopende band gelegd, deze worden getransporteerd naar een hokje dat ze hebben gemaakt tussen de plaats waar je het station binnenkomt en de controlekamer. Daar worden de brillen gereinigd en terug uitgedeeld aan de bezoekers. Je moet hier dus eerst je bril ophalen, alvorens verder te lopen naar het station waar je een plek toegewezen krijgt.

    Er stonden ongeveer 6 personeelsleden daarstraks om bezoekers meteen te hulp te schieten indien ze dit nodig hadden. Dit komt de capaciteit echt wel te goede, want de wachtrij schoot vlot op. Ik vind het fijn om te zien dat Phantasialand echt wel moeite doet om de capaciteit toch nog deftig te houden.

    Eerst had ik nog sterk mijn twijfels over Crazy Bats, maar ik moet zeggen dat deze upgrade mijn verwachtingen wel overtroffen heeft. Het is en blijft natuurlijk wel VR, maar desalniettemin is dit toch een waardevolle toevoeging in mijn ogen.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 26-06-19 om 00:18.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  17. #216

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag de wachtijden in PHL eens in de gaten gehouden. Volgens de site met de 3 O's om 16u:
    1) Crazy bats 90 min
    2) Taron 80 min
    3) River Quest 70 min

    Ofwel zwakke operations... ofwel gewoon steengoede heropening van een verouderde achtbaan. Hoe dan ook een schot in de roos blijkbaar :-)

  18. #217

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vandaag de wachtijden in PHL eens in de gaten gehouden. Volgens de site met de 3 O's om 16u:
    1) Crazy bats 90 min
    2) Taron 80 min
    3) River Quest 70 min

    Ofwel zwakke operations... ofwel gewoon steengoede heropening van een verouderde achtbaan. Hoe dan ook een schot in de roos blijkbaar :-)

    Oftewel de typische invloed van VR op capaciteit...

  19. #218

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Er waren ook nog heel wat problemen met de VR zelf heb ik ergens gelezen en inderdaad, VR komt de capaciteit nooit ten goede.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  20. #219

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Vandaag de wachtijden in PHL eens in de gaten gehouden. Volgens de site met de 3 O's om 16u:
    1) Crazy bats 90 min
    2) Taron 80 min
    3) River Quest 70 min

    Ofwel zwakke operations... ofwel gewoon steengoede heropening van een verouderde achtbaan. Hoe dan ook een schot in de roos blijkbaar :-)
    Rond die tijd ben ik bij Crazy bats in de wachtrij gaan staan en zat er op 5 minuten in.

    Natuurlijk is de capaciteit iets lager. Toch stond ik beide ritten niet lang stil op het einde van de baan, voor het station in te rijden. Dus heel veel trager lijkt het me niet te gaan. Al merk je wel verschil van rit op rit, afhankelijk van hoe handig iedereen is bij het instappen.

    Eerder op de dag stond de teller wel op 100 minuten, maar die dag was qua wachttijden sowieso erg vreemd. Het ene moment uitschieters van 2u wachten, het andere moment nog maar meer een half uur voor de populairste attracties. In de laatste uren was het sowieso best rustig.

    Ook hier best positief over Crazy Bats. De sfeer in Wachtrij en Station is serieus anders dan bij TotNH. Natuurlijk had het allemaal beter gekund als je er oneindig veel geld tegenaan blijft smijten, maar binnen wat realistisch is voor een dergelijk oude baan vind ik de re-theming behoorlijk geslaagd.

    De kwaliteit is beduidend beter dan op andere VR coasters waar men de Samsung VR gear gebruikt. De automatische scherpstelling kan echter wel nog iets beter. Je moet toch een beetje met je bril prutsen om het beeld scherp te krijgen.

    Bij mij werkte het de eerste rit overigens niet. Mocht meteen nog eens (vandaar die 2 ritten die ik hierboven noemde). Leuk is wel dat er lampjes op de VR headsets zitten, waardoor je ook de andere trein in het gebouw ziet rijden.

  21. #220

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Mmm, toch wel benieuwder aan het worden, maar ik vrees dat een bezoekje pas gepland zal worden met het einde van het jaar...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •