X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 19 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 374
  1. #181

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wel beetje jammer dat ze voor een Happy Family spin-off gaan en geen eigen verhaal/thema creëren. In principe had je met het thema van "Hawk Mountains" echt wel iets moois kunnen doen.
    Het feit dat het geen custom made thema is, is het bewijs dat Temple binnen enkele jaren toch gesloopt wordt. Er wordt wel tijdelijk geïnvesteerd maar niet te veel... Logisch voor een tijdelijke oplossing.

  2. #182

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Volgens Loopings is ToTN gesloten tot aan de VR-opening eind juni. Een azijn-vraag waarvan ik dacht dat ik 'em nooit aan het alom gelikte PHL zou stellen: waar dient een wintersluiting dan voor? Alle begrip dat in de pretparkwereld echte nieuwigheden vaak pas tegen het hoogseizoen openen. Behalve meer bouwtijd zorgt een nieuwigheid dan voor extra publiciteit (en capaciteit).

    Ik wil tijd & werk voor het ombouwen tot VR niet minimaliseren en PHL kennende, zullen ze ook uitwendig één en ander grondig willen veranderen. En bovendien heeft dit park een betrekkelijk korte winterpauze in vergelijking met de meeste andere parken die al eerder VR invoerden op een bestaande coaster.

    Maar ik herinner me niet dat Revolution langdurig gesloten was bij de ombouw tot Mount M. En zelfs toen de remake van Dreamcatcher vertraging opliep door een externe oorzaak, bleef de coaster z'n gewone rondjes rijden.

  3. #183

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik heb zo'n vermoeden dat FLY oorspronkelijk wel dit jaar zou moeten openen, maar de bouw lijkt een tijd stilgelegen te hebben. Het lijkt mij dat deze VR-ombouw vrij last-minute beslist is, om deze zomer toch iets nieuw te kunnen aankondigen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  4. #184

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Volgens Loopings is ToTN gesloten tot aan de VR-opening eind juni. Een azijn-vraag waarvan ik dacht dat ik 'em nooit aan het alom gelikte PHL zou stellen: waar dient een wintersluiting dan voor? Alle begrip dat in de pretparkwereld echte nieuwigheden vaak pas tegen het hoogseizoen openen. Behalve meer bouwtijd zorgt een nieuwigheid dan voor extra publiciteit (en capaciteit).

    Ik wil tijd & werk voor het ombouwen tot VR niet minimaliseren en PHL kennende, zullen ze ook uitwendig één en ander grondig willen veranderen. En bovendien heeft dit park een betrekkelijk korte winterpauze in vergelijking met de meeste andere parken die al eerder VR invoerden op een bestaande coaster.

    Maar ik herinner me niet dat Revolution langdurig gesloten was bij de ombouw tot Mount M. En zelfs toen de remake van Dreamcatcher vertraging opliep door een externe oorzaak, bleef de coaster z'n gewone rondjes rijden.
    Hoezoe pooopings quoten als dit al veel langer door PHL zelf aangekondigd is via Social Media, Whatsapp en sinds 1 april ook in het park zelf?

    In elk geval is de sluiting vrij lang en vanuit de Hollywood Tour is te zien dat de werkverlichting in TotNH aan is. Er wordt dus blijkbaar heel wat aan gedaan. Ik kan me best voorstellen dat men Thematisch nog een en ander aanpast in het station. Daarnaast zal er ook iets moeten komen om te meten waar de trein is. Mack deed dat tot nu toe altijd met sensoren in de wielen, maar het zou me niets verbazen als PHL voor een ander systeem kiest.

  5. #185

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hoezoe pooopings quoten als dit al veel langer door PHL zelf aangekondigd is via Social Media, Whatsapp en sinds 1 april ook in het ...
    Ik hoop dat op dit forum ook plaats is voor leden die geen extreme afkeer koesteren jegens het overzichtelijke jedoch soms stemmingmakende en sensatiezuchtige Looopings. En ook voor liefhebbers die niet elke kwek of tweet van andermans lievelingspark 24 op 24 en 7 op 7 volgen. Ik had een post of tien hierboven gevraagd of de attractie zou sluiten, en vond hier geen antwoord.

  6. #186

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Deze week is er heel wat gebeurd in de buiten wachtrij van de Temple of the Night Hawk/Crazy Bats.

    -Hekken zijn Blauw/wit geverfd.
    -Het gebouw zelf is op bepaalde plekken blauw geverfd (ingang en uitgang van het gebouw)
    -Er zijn blauwe zeilen geplaatst boven de wachtrij van Crazy Bats.
    -Er is een klein stukje muur weg gehaald. Er zijn geruchten dat daar de nieuwe ingang van de attractie komt. De oude ingang naast Hollywood Tour zou niet meer gebruikt gaan worden en wordt dus ook niks meer mee gedaan.

    De geruchten zijn dat het thema van Crazy Bats een "ijs grot" wordt. Omdat buiten nu alles blauw/wit/zilver geverfd wordt denk ik dat dit gerucht inderdaad klopt. De naam "Temple of the Night Hawk zou helemaal verdwijnen. Ook de IMAscore soundtrack zal waarschijnlijk niet meer te horen zijn. Wat ik erg zonde vind. Want het is een van de mooiste IMAscore soundtracks van het park.

    Waarschijnlijk kan je gewoon zonder VR rijden maar is er helemaal niks te zien onderweg. Geen effecten en geen muziek. Het wordt dus nog slechter als voorheen.

    Ik blijf er bij dat ik dit thema totaal niet bij wuze town/fantasy vind passen.

    (Het zijn en blijven natuurlijk geruchten)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen    

  7. #187

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Blij dat ze toch wat grondiger te werk gaan dan eerst gedacht. Lijkt me dus toch wel voor middellange termijn te worden. Ik blijf toch gokken dat deze nog zo'n 5 jaar minimum zal blijven bestaan, en we eerste China op de schop zullen zien gaan.

    Wat betreft het thema, tjah, TotNH of Hollywood Tour vind ik beiden niet echt bij Fantasy passen, dus op zich kan het met Crazy Bats alleen maar verbeteren.

  8. #188

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het vorige thema paste zeker bij fantasy. Het was alleen helaas niet goed uitgewerkt. Het verhaal was dat de "night hawk" de oppergod van de wuzen was. Nu wordt het een thema wat gewoon totaal niet in het gebied past. Space Center is ooit aangepast omdat het niet bij wuze town paste. Dan past dit er ook niet bij.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 05-05-19 om 18:02.

  9. #189

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Bij een ijsgrot verwacht ik wel blauw en wit.. maar zeer zeker niet die kleur donkerblauw. Denk dat dit eerder passend bij het IP gemaakt is. Alle reclame/aankondigingen tot nu toe zijn immers ook met vrij donker blauwe kleuren gedaan (ok?, ook daarvoor weer niet z? donkerblauw).

    Die ingang verplaatsen is een goede zet. Velen hupten op die plek toch al snel over het muurtje heen, dus ze kijken goed naar het gedrag van de bezoekers en spelen er op in.

    De naam TotNH is inderdaad overal al verdwenen (al sinds de opening). Onderweg was er sowieso al niets te zien, dus voor we de headset af zet zal het niet pers? slechter worden. Enkel de muziek valt idd weg, maar wellicht dat je w?l een koptelefoon op kunt houden?.

    Qua uitwerking blijven er in elk geval nog veel vragen staan. Ze lijken er idd iets meer mee te doen dan verwacht. Nu hopen dat er in elk geval ?ets van niveau bereikt wordt.

  10. #190

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Het vorige thema paste zeker bij fantasy. Het was alleen helaas niet goed uitgewerkt. Het verhaal was dat de "night hawk" de oppergod van de wuzen was. Nu wordt het een thema wat gewoon totaal niet in het gebied past. Space Center is ooit aangepast omdat het niet bij wuze town paste. Dan past dit er ook niet bij.
    Ok, dat was mij dus totaal niet duidelijk. Zelfs het jungle station kon ik niet rijmen met Wuze Town. Nog enkele maanden geduld tot de opening, want ik verwacht dat ze hier wel zeker over nagedacht hebben om het geheel te laten kloppen binnen het gebied.

  11. #191

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ok, dat was mij dus totaal niet duidelijk. Zelfs het jungle station kon ik niet rijmen met Wuze Town. Nog enkele maanden geduld tot de opening, want ik verwacht dat ze hier wel zeker over nagedacht hebben om het geheel te laten kloppen binnen het gebied.
    Alles van binnen blauw gemaakt in plaats van groen

  12. #192

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Nu is PHL nooit heel goed geweest met re-theming (Space Center -> Temple, Galaxy -> RfA).. en of Crazy Bats een geweldig goede re-theming wordt valt nog te zien. Maar het lijkt er op dat ze er in elk geval meer werk in steken dan vroeger/verwacht:



    Met dank aan M!cha @ Phantafriends

  13. #193

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Update van Phantafriends:

    Naam:     phl.jpg
Bekeken:  814
Groote:   938,5 KB

  14. #194

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Oh neen! Iemand is naar Walibi Holland geweest ter inspiratie?!

  15. #195

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Mascha heeft blijkbaar een 2’de carri?re als concept Artist gestart ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #196

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Wel grappig hoe iedereen meteen over Walibi Holland begint zodra iets lelijk is :')

    Zelf vind ik het er nog niet te slecht uitzien, al is het wel duidelijk dat ze hier geen miljoenen meer in pompen. Dit toont voor mij des te meer aan dat ze vonden dat TotNH niet meer kon, maar ze hem toch geen eeuwigheid meer willen houden.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  17. #197

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Het is wel geen grafitti maar wel degelijk 3D letters die op de witte achtergrond zijn geplakt. Ziet er in het echt op zich niet verkeerd uit..

    Het bordje ingang, is ook nog wel tof.. enkel die 2D varkens die ernaast hangen vind ik niet echt mooi uit zien.. Juist omdat je er onderdoor kunt lopen is het raar.

    Ik begin wel het idee te krijgen dat de attractie op zich wel redelijk passend (bij het IP) afgewerkt wordt.. maar het blijft heel raar uit zien in dat themagebied (ook in het echt). Maar ach, dat hele gebouw ziet al lang niet goed meer uit. Gelukkig ligt het in die straat wel enigszins verstopt. Vooralsnog blijf ik erbij dat het vloekt zo hard maar kan, al ben ik wel ?ets positiever geworden van de uitwerking (al ben ik er nog niet helemaal).

  18. #198

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik zal het inderdaad eerst in het echt moeten zien! Voorlopig maakt dit me nog niet helemaal warm...

  19. #199

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ongelooflijk eigenlijk hoe iedereen de afgelopen jaren zat te zagen dat Temple of the Nighthawk een nieuw thema of renovatie zou moeten krijgen. En nu ze dat eindelijk gerealiseerd hebben is het voor die klagers nog niet goed.

    Ten eerste wordt dit laatste lelijke stukje Phantasialand eindelijk gemoderniseerd zodat het niveauverschil met de rest van het park minder groot is als voorheen.

    Ten tweede is dit nog niet het eindresultaat. Niemand heeft de afgewerkte theming al gezien of reeds een onride gemaakt.

    Ten derde, het is maar een tijdelijke overgangsoplossing van enkele jaren. Het is hierbij logisch dat ze hier geen Chiapas-, Klugheim- of Rookburgh-budjet tegenaan gooien.

    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-05-19 om 10:25.

  20. #200

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ongelooflijk eigenlijk hoe iedereen de afgelopen jaren zat te zagen dat Temple of the Nighthawk een nieuw thema of renovatie zou moeten krijgen. En nu ze dat eindelijk gerealiseerd hebben is het voor die klagers nog niet goed.

    Ten eerste wordt dit laatste lelijke stukje Phantasialand eindelijk gemoderniseerd zodat het niveauverschil met de rest van het park minder groot is als voorheen.
    Volgens mij is het net doordat je eerste stelling volgens velen niet klopt, dat er kritiek is.

    De attractie wordt vernieuwd, maar het niveau blijft even laag als dat het was. Het verschil met de rest van het park blijft dus even groot.

    Nu, dat is op basis van de eerste foto's h?. Ik ben wel volledig akkoord met je stelling 2 en 3. We moeten het eindresultaat afwachten en bovendien in het achterhoofd houden dat dit wellicht maar een tijdelijke overgangsoplossing is.

    Op zich maakt dat 3e punt me wel eerder positief. Zoals hierboven al gesteld, het feit dat ze zo weinig geld in TotN pompen, maakt de kans wel groter dat ze van plan zijn om binnen enkele jaren de boel plat te gooien en er iets nieuw op te zetten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •