Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten



Dat het nog niet voor meteen is, dat kan natuurlijk ook. We zullen moeten afwachten maar speculeren is leuk, anders waren we hier niet.



Dat vind ik ook wat kort door de bocht. Ik zou zelfs liever hebben dat in de toekomst Wakobato gewoon terug verdwijnt. Niets dan miserie met deze attractie, of beter gezegd met de buren.

Ik hoop dat ze de toestemming krijgen om uit te breiden op de plaats van het labyrint en dat men de andere zijde van de vijver gewoon afsluit (aan de kant van de huizen). Met andere woorden, dat het park enkel aan de zijde van Wuze Town & Temple uitbreidt en mogelijks een verdere uitbreiding aan de andere zijde van de Berggeiststraße. Dat ze de vijver gewoon niet meer gebruiken. Ik weet over de uitbreidingsrestricties, maar stel dat het ooit overwogen wordt dat men mag uitbreiden, dan kan Wakobato naar de nieuwe vijver in het nieuwe gebied aan de andere zijde van de Berggeiststraße.

Hoe dan ook, Temple is aan het einde van zijn leven (of toch binnen het modern wordende Phantasialand met high standard attractions. Binnen dit en enkele jaren wordt die sowieso onder handen genomen.
speculeren is altijd leuk haha.

dat zou inderdaad nog kunnen. maar er is niet bepaald veel ruimte aan de temple zijde. dus ben benieuwd wat ze daar dan kunnen neerzetten. kan ook dat over 3/4 jaar dat gedeelte bij het nieuwe gebouw van temple toegevoegd wordt.

ik zelf vind dat de temple nog niet aan zijn einde is. misschien over 3/4 jaar maar deze baan is nog zo soepel. kan echt nog wel een paar jaar mee.