X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 19 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 374
  1. #161

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als er 2 effecten en de pompen werken, mag je er van uit gaan dat ze niet waren af gezet (tenminste niet op dat moment), maar dat de rest gewoon heel stroef staat afgesteld en/of kapot was.

  2. #162

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wakobato is de grootste rommel die PHL in de afgelopen jaren gezet heeft...
    Hoe vat je Wakobato samen in 1 zin.

    De situatie gaat wellicht niet snel veranderen... Echt jammer. Toch raar dat net dit het stukje is waar het allemaal mee begonnen iets meer dan 51 jaar geleden...

  3. #163

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Hoe vat je Wakobato samen in 1 zin.

    De situatie gaat wellicht niet snel veranderen... Echt jammer. Toch raar dat net dit het stukje is waar het allemaal mee begonnen iets meer dan 51 jaar geleden...
    Nou.. eigenlijk begon het om de vijver heen, niet op de vijver. Die boot-tour was pas later geopend als ik me niet vergis.

    Als je van nostalgie houdt: Het paleis van het sprookje "Der kleiner Muck" bestaat nog, maar heeft nieuwe theming gekregen. Is nu een huisje waar water naar beneden valt in een soort ton.

  4. #164

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nou.. eigenlijk begon het om de vijver heen, niet op de vijver. Die boot-tour was pas later geopend als ik me niet vergis.

    Als je van nostalgie houdt: Het paleis van het sprookje "Der kleiner Muck" bestaat nog, maar heeft nieuwe theming gekregen. Is nu een huisje waar water naar beneden valt in een soort ton.
    Ja, dat weet ik. En je vergist je niet. Ik bedoelde meer figuurlijk dat het net in dit deel van het park ooit begonnen is. Waar heel veel bezoekers rondliepen. En nu moeten die 'bezoekers' noodgedwongen wegblijven uit dit deel van het park als Wakobato gesloten is. Want buiten mensen die picknicken komen er op die dagen helemaal geen mensen meer. Echt triest.

  5. #165

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ja, dat weet ik. En je vergist je niet. Ik bedoelde meer figuurlijk dat het net in dit deel van het park ooit begonnen is. Waar heel veel bezoekers rondliepen. En nu moeten die 'bezoekers' noodgedwongen wegblijven uit dit deel van het park als Wakobato gesloten is. Want buiten mensen die picknicken komen er op die dagen helemaal geen mensen meer. Echt triest.
    Sterker nog. Ik heb al diverse keren gezien dat die hoek van het park gewoon afgesloten is als Wakobato gesloten is (waarbij dus ook het kinderdoolhof niet toegankelijk is). Ik weet niet of ze dat altijd doen, maar dat betekent dat zelfs die picnickers er niet eens meer (kunnen) komen.. Jammer, want door het vele groen is het eigenlijk wel een mooi hoekje.

    Misschien moet PHL toch maar eens alle huizen die aan het park grenzen stilletjes gaan opkopen om ze vervolgens te vervangen door een geluidsmuur

  6. #166

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Sterker nog. Ik heb al diverse keren gezien dat die hoek van het park gewoon afgesloten is als Wakobato gesloten is (waarbij dus ook het kinderdoolhof niet toegankelijk is). Ik weet niet of ze dat altijd doen, maar dat betekent dat zelfs die picnickers er niet eens meer (kunnen) komen.. Jammer, want door het vele groen is het eigenlijk wel een mooi hoekje.
    Ik heb Wakobato al vaak gesloten gezien (doordeweeks) maar wij konden wel rond de vijver wandelen. Dus altijd sluiten ze het niet af.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Misschien moet PHL toch maar eens alle huizen die aan het park grenzen stilletjes gaan opkopen om ze vervolgens te vervangen door een geluidsmuur
    Je zegt het wel voor te lachen en het klinkt gek maar dat is iets wat ik al lang denk.

    De hele wijk opkopen en er personeel laten wonen. Problem solved.

    Ik weet natuurlijk dat het allemaal niet zo eenvoudig is maar de situatie is niet oké. Phantasialand was er eerst, die wijk is recenter en is er gekomen nadat het park er al was.

    Maar het is makkelijk tegenwoordig... Een bouwgrond goedkoop kunnen kopen door een pretpark naast de deur en vervolgens te lopen klagen voor geluidsoverlast.

    Het ergste is dat die mensen nog gesteund worden door de politiek en ze hun zin krijgen. Geheel onlogisch toch.

    Ik ga toch ook niet naast een luchthaven wonen en dan klagen dat er te veel vliegtuigen over vliegen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 29-03-19 om 10:34.

  7. #167

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ga toch ook niet naast een luchthaven wonen en dan klagen dat er te veel vliegtuigen over vliegen.
    Maar je gaat misschien wel naast een vliegveldje voor sportvliegtuigjes wonen en je boosheid is begrijpelijk wanneer dat veldje plots doorontwikkelt tot een internationale luchthaven.

  8. #168

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Maar je gaat misschien wel naast een vliegveldje voor sportvliegtuigjes wonen en je boosheid is begrijpelijk wanneer dat veldje plots doorontwikkelt tot een internationale luchthaven.
    Bedrijven groeien. Dat is common sense en letterlijk een van de eerste dingen die je leerst met economie in de eerste klas middelbaar.

    Fout ligt - vind ik - ook bij een overheid die de grond beschikbaar stelt voor woonwijken. Ze weten donders goed dat er heibel mee komt, maar ook nu blijven ze dat nog doen.

  9. #169

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Paar nieuwe updates:
    -Dit jaar maken ze heel het gebouw schoon ( vorig jaar deden ze alleen fantissima side )
    -Ze hebben het gebouw opnieuw geverfd bij het fantissima gedeelte + boven de ingang van hollywood tour en de temple of the night hawk
    Laatst gewijzigd door _robin_; 29-03-19 om 18:15.

  10. #170

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Paar nieuwe updates:
    -Dit jaar maken ze heel het gebouw schoon ( vorig jaar deden ze alleen fantissima side )
    -Ze hebben het gebouw opnieuw geverfd bij het fantissima gedeelte + boven de ingang van hollywood tour en de temple of the night hawk
    Maw: het gebouw moet nog minstens 5 jaar dienen voor wat het dient :-p

  11. #171

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Maw: het gebouw moet nog minstens 5 jaar dienen voor wat het dient :-p
    Zou ik niet te hard roepen. De Gondelbahn had in het jaar voor sluiting nog heel wat nieuwe kleertjes gekregen voor de poppen. Dus ze kijken er duidelijk niet op een paar euro in onderhoud.

  12. #172

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Zou ik niet te hard roepen. De Gondelbahn had in het jaar voor sluiting nog heel wat nieuwe kleertjes gekregen voor de poppen. Dus ze kijken er duidelijk niet op een paar euro in onderhoud.
    Ze lijken hun best te doen voor Temple waardoor iedereen verwacht dat Geister Rikscha eerst gesloopt zal worden. Ik zie opeens binnen x aantal tijd de kranen komen aanrijden om het Temple gebouw beginnen te ontmantelen. Zonder aankondiging. Dan hebben ze onze gedachten toch maar mooi in de verkeerde richting gestuurd. Zou lachen zijn.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 30-03-19 om 23:45.

  13. #173

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Net op facebook een aankondiging gezien. TOTNH wordt Crazy bats.
    Ik dacht het is 1 april vandaag.. Ze zijn een dag te vroeg.
    Laatst gewijzigd door jolienvt; 31-03-19 om 07:52.
    2017: 3 x Phantasialand - winter Efteling - 2x Disneyland Paris
    2018 : 2x Efteling - 2x Europa park - Phantasialand

  14. #174

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als dit geen 1 april grap is, wat wel vrij reëel zou kunnen zijn want ik zie de link tussen die beestjes en WuzeTown echt niet, dan weten we direct ook waarom 25/06 geblokkeerd is in de hotels. Rookburgh is dus voor 2020, als het geen '1 april grap' is.

  15. #175

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Als dit geen 1 april grap is, wat wel vrij reëel zou kunnen zijn want ik zie de link tussen die beestjes en WuzeTown echt niet, dan weten we direct ook waarom 25/06 geblokkeerd is in de hotels. Rookburgh is dus voor 2020, als het geen '1 april grap' is.
    Kijk eens naar de muren rond rookburgh, vleermuizen enzo.. weet ge wel. Dit zal wel in een totaal plan voor dat stukje park passen.

    Ik zie het wel zitten: Als Phantasialand iets doet, doen ze het meestal ook goed! Dus voor het eerst kijk ik uit naar een vr-achtbaan
    😎

  16. #176

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    OOO meldt pas operatief met VR in de zomer. Rijdt die dan in het voorjaar zoals voorheen of is-ie zolang gesloten? De redenering hierboven van 25/06 klinkt zeer aannemelijk.

  17. #177

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Als dit een 1-april grap is, dan wordt het wel een hele goede.. Vooral ten opzichte van pooopings.

    Maar laten we ook eerlijk zijn: áls er een baan is die goed met VR zou werken, dan is het de temple wel. Ik meen iets opgevangen te hebben dat de baan gesloten was tijdens een speciaal evenement. Dus dat zou voor de ombouw kunnen zijn geweest.

    Ze hebben het over de nieuwste VR techniek. Zouden ze opteren voor het systeem dat EP op CCC gebruikt? Op zich hebben ze de ruimte er wel voor. De wachtrij buiten beneden (die nooit gebruikt wordt) kunnen ze dan daadwerkelijk als wachtrij gebruiken. De wachtrij buiten boven gaat als uitgiftepunt voor de VR brillen dienen (Uitgang loopt er langs, dus inname kan ook meteen op die plek) en vervolgens loop je met de VR al op door die lelijke gang binnen heen de trap op naar het station.

    Dat is tenminste hoe ik het dan zou inrichten.

  18. #178

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als dit een 1-april grap is, dan wordt het wel een hele goede.. Vooral ten opzichte van pooopings.

    Maar laten we ook eerlijk zijn: áls er een baan is die goed met VR zou werken, dan is het de temple wel. Ik meen iets opgevangen te hebben dat de baan gesloten was tijdens een speciaal evenement. Dus dat zou voor de ombouw kunnen zijn geweest.

    Ze hebben het over de nieuwste VR techniek. Zouden ze opteren voor het systeem dat EP op CCC gebruikt? Op zich hebben ze de ruimte er wel voor. De wachtrij buiten beneden (die nooit gebruikt wordt) kunnen ze dan daadwerkelijk als wachtrij gebruiken. De wachtrij buiten boven gaat als uitgiftepunt voor de VR brillen dienen (Uitgang loopt er langs, dus inname kan ook meteen op die plek) en vervolgens loop je met de VR al op door die lelijke gang binnen heen de trap op naar het station.

    Dat is tenminste hoe ik het dan zou inrichten.
    Heb een vermoede dat er niet alleen vr komt. Maar dat er nog meer gebeurt daar binnen. VR toepassen duurt niet lang. Tuurlijk moet je het testen om te kijken of alles goed werkt. Maar dat duurt geen 2 maanden. Vandaag is er ook een evenement en is hij alweer niet open. Je moet stations altijd toepassen aan vr. Ik heb dus een vermoede dat ze ook het station + de wachtrij aan het renoveren zijn. We weten wel dat een temple sloop de komende jaren totaal niet aan de orde is ( als het geen 1 april grap is )

  19. #179

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik ben toch echt benieuwd naar de toepassing van VR op deze baan. PHL was nooit voorstander van VR, maar heeft er wel de ideale baan voor. Hopelijk hebben ze een manier gevonden om de nadelen te beperken. Al ben ik nog altijd niet volledig zeker of dit geen aprilvis is...

  20. #180

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik ben toch echt benieuwd naar de toepassing van VR op deze baan. PHL was nooit voorstander van VR, maar heeft er wel de ideale baan voor. Hopelijk hebben ze een manier gevonden om de nadelen te beperken. Al ben ik nog altijd niet volledig zeker of dit geen aprilvis is...
    Het is met name de "Opening zomer 2019" en het feit dat de baan gesloten is bij bepaalde evenementen dat me sterk doet vermoeden dat het géén grap is. Als hij bij de evenement nog open was geweest, hadden ze morgen even goed kunnen roepen "Grapje!".. maar welke andere reden zouden ze hebben om dat ding gesloten te houden.

    Wel beetje jammer dat ze voor een Happy Family spin-off gaan en geen eigen verhaal/thema creëren. In principe had je met het thema van "Hawk Mountains" echt wel iets moois kunnen doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •