X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik had vandaag het geluk aanwezig te kunnen zijn bij de pre-opening van Crazy Bats. Ik moet zeggen dat ik dit echt wel een geslaagd project vind. Niet alleen de wachtrij en het station zijn keurig opgefrist maar heel de Totnh herleeft weer naar mijn mening. De VR zelf is van goede kwaliteit en zeker een waardevolle toevoeging! De film bevat leuke onverwachte momenten en is op sommige momenten best wel grappig, de attractie heeft z'n naam dus niet gestolen. Wel had ik de indruk dat de beelden nog niet 100% synchroon liepen met de bewegingen, maar daarom is het ook nog maar een pre-opening. Ze zijn dan natuurlijk ook nog alles aan het finetunen, dus daar maak ik mij absoluut geen zorgen over.

    *spoiler allert*
    Voor zover ik kon begrijpen is het 'verhaal' dat je zelf als vleermuis door een of andere manier in een ijsblok terecht bent gekomen. Tijdens de rit zullen de hoofdpersonages, de vleermuizen, je eruit proberen te helpen door allerhande manieren. Uiteraard loopt dit niet helemaal goed en loopt er van alles mis tijdens de rit.

    De vr-brillen zelf zitten comfortabel en worden na elke rit gereinigd. Daar ben ik enorm blij om, want echt hygi?nisch is het niet om meteen de bezwete bril van je voorganger op je hoofd te zetten en al helemaal niet met de temperaturen van de afgelopen dagen. Daarom worden de brillen na de rit op een lopende band gelegd, deze worden getransporteerd naar een hokje dat ze hebben gemaakt tussen de plaats waar je het station binnenkomt en de controlekamer. Daar worden de brillen gereinigd en terug uitgedeeld aan de bezoekers. Je moet hier dus eerst je bril ophalen, alvorens verder te lopen naar het station waar je een plek toegewezen krijgt.

    Er stonden ongeveer 6 personeelsleden daarstraks om bezoekers meteen te hulp te schieten indien ze dit nodig hadden. Dit komt de capaciteit echt wel te goede, want de wachtrij schoot vlot op. Ik vind het fijn om te zien dat Phantasialand echt wel moeite doet om de capaciteit toch nog deftig te houden.

    Eerst had ik nog sterk mijn twijfels over Crazy Bats, maar ik moet zeggen dat deze upgrade mijn verwachtingen wel overtroffen heeft. Het is en blijft natuurlijk wel VR, maar desalniettemin is dit toch een waardevolle toevoeging in mijn ogen.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 26-06-19 om 00:18.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •