X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Tsja.. ook hier gemengde gevoelens.

    De baan is qua layout er gewoon op gemaakt om deels darkride, deels achtbaan te zijn en is eigenlijk nog de meest kindvriendelijke achtbaan in het park. Net zo toegankelijk als Raik, maar minder snel en geen achteruit gedeelte. Dit kan prima de Kiddy-coaster zijn die PHL voor Raik nooit had

    Anyways: Gezien we weten dat fysieke theming niet echt kan in de baan vanwege de unieke constructiewijze, is VR wel een oplossing. Doorgaans werkt PHL zijn zaken ook wel vrij goed uit, dus ook hier hoop ik. Ik heb wisselende ervaringen met VR, hoop dat dit een goede wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten

    De baan zelf blijft een probleemgeval en staat er niks te doen zonder volk.
    Ik denk dat je je nog wel eens heel sterk kunt vergissen in hoe veel volk die baan nog trekt.. Door de hoge capaciteit merk je er echter weinig van.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Gezien we weten dat fysieke theming niet echt kan in de baan vanwege de unieke constructiewijze, is VR wel een oplossing. .
    Waarom kan fysieke theming daar niet? Omdat de baan zichzelf veel kruist... volgens mij hebben ze elders in dat park wel de Europese recordhouder staan wat betreft zichzelf kruisen. OK, er is veel meer Lebensraum in wat Klugheim is geworden en daar hebben ze buitendeurs kunnen werken.

    Maar je kan indoor toch fysieke theming aan het plafond bevestigen (Space Mission Mountain 2), met laserlichten en schermen werken enz. Als er nu één park is dat creatief en thematisch kan omgaan met plaats-schaarste, is het toch wel PHL.

    BTW op de maandag-brugdag voor 1 mei 2018 heb ik bij ToTN kort na de middag een wachtrij-bord van 30 min gezien. De reële wachttijd was 20 min als je niet voor front of back ging.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •