X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 374
  1. #261

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Dat geldt helaas zelfs voor "serieuse" onderzoeken zo: In opvallend veel gevallen pakken die altijd goed uit voor degene die het onderzoek betaald.

    Overigens: Als park wil je voor jezelf uiteraard w?l een goed beeld hebben. Dan kun je er namelijk op in spelen. Voor marketing zou in theorie het hele onderzoek verzonnen kunnen zijn. Wie gaat dat immers controleren?

    Uiteindelijk maak ik mijn mening toch wel zelf. En die is lang niet altijd gelijk aan de massa.

  2. #262

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Uiteindelijk maak ik mijn mening toch wel zelf. En die is lang niet altijd gelijk aan de massa.
    spijtig genoeg is de massa de hoofdinkomst voor parken ;-) vandaar dat sommige keuzes dat wij niet altijd achter staan als fans toch genomen worden...

  3. #263

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik ben toch geschrokken over de Hollywood Tour... Ik ben er eens in geweest een aantal jaar geleden en eerlijk vond ik hem toen erg tof. Toen ik laatst nog eens terug ging naar phantasialand stond Hollywood Tour best vrij hoog in mijn top lijstje. Ik vind het geen wonder dat er niemand naar hollywood tour komt want er staan niet eens wegwijzers heen en ze hebben hem al zo ver verstopt dat niemand weet dat hij er is. Als je dan eindelijk in de attractie komt, word je opgewacht door een of andere vent die beide ogen kwijt is en wat heen en weer staat te wiegen... Komop phantasialand... Het is toch een kleintje om hem even te vervangen door een mooier exemplaar. De grotscene hoeft niet aangepast te worden, ik vind hem mooi zo. Bij de 'Jaws' sc?ne zijn 2 nieuwe haaien misschien wel eens nodig want nu lijken ze op diegene die wij knutselen uit papier mache in de kleuterschool.

    De sc?ne met die spin vind ik vrij meevallen qua slijtage. Ik vind de ouderwetse poppen wel iets hebben. Gewoon wat poetswerk en nieuwe kleren is voldoende denk ik.

    Voor de sc?ne met de vallende effecten geld hetzelfde, opkuisen en andere kleren voor de poppen.

    De frankenstein sc?ne ziet er nog goed uit, volgens mij ook omdat het vrij donker is en daardoor slijtage niet zo zichtbaar is.

    De onderwaterscene mag van mij per direct verdwijnen. Gewoon wat vissen aan een stok achter een vliegennet... Afschuwelijk! Is die duiker trouwens allang weg of was ie gewoon in reparatie toen ik er was want hij ontbrak waardoor er een leeg gat ontstond.

    De tarzanscene vind ik wel tof, gewoon eens grondig poetsen.

    De sc?ne van de tovenaar is gewoon ok?.

    De king kong sc?ne vind ik wel altijd overweldigend. Het is misschien goedkoop maar ik vind hem wel mooi.

    Ik weet dat hollywood tour beter moet maar een renovatie van 2 miljoen is niet realistisch volgens mij... Ik zou al tevreden zijn met de kleine aanpassingen van mijn lijstje. Ik blijf het toch raar vinden dat een park als phantasialand zo slecht scoort op darkrides.
    Hollywood tour ziet mij alleszins nog terug! Als het nog niet te laat is toch...

  4. #264

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Wat betreft het onderzoek, is dat inderdaad ferm voor interpretatie vatbaar... De beste VR-achtbaan die je ooit deed? Hoeveel heeft iedereen er dan al gedaan? Wellicht een groot deel van de bevraagden nog nooit ??n, en een ander groot deel misschien ??n. Op die manier heb je wel snel gezegd dat het de beste is die je deed, omdat er weinig te vergelijken valt.

  5. #265

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat betreft het onderzoek, is dat inderdaad ferm voor interpretatie vatbaar... De beste VR-achtbaan die je ooit deed? Hoeveel heeft iedereen er dan al gedaan? Wellicht een groot deel van de bevraagden nog nooit ??n, en een ander groot deel misschien ??n. Op die manier heb je wel snel gezegd dat het de beste is die je deed, omdat er weinig te vergelijken valt.
    Niemand spreekt over de beste VR achtbaan die hij ooit deed. De uitspraak is dat ze de attractie (in het algemeen) fantastisch vinden.

    Dat van die beste VR achtbaan is iets heel anders en staat los van het onderzoek. Dat is namelijk een uitspraak die het marketing team van PHL doet (niet de bezoekers). En op zich kunnen ze het gerust zeggen, want het is tot nu toe de enige VR attractie de gebruikt maakt van de nieuwe, kwalitatief betere systemen. Dus kwalitatief zijn ze de beste. Of ze qua fun-factor de beste zijn: Dat moet natuurlijk iedereen voor zichzelf uit maken.

  6. #266

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Niemand spreekt over de beste VR achtbaan die hij ooit deed. De uitspraak is dat ze de attractie (in het algemeen) fantastisch vinden.

    Dat van die beste VR achtbaan is iets heel anders en staat los van het onderzoek. Dat is namelijk een uitspraak die het marketing team van PHL doet (niet de bezoekers). En op zich kunnen ze het gerust zeggen, want het is tot nu toe de enige VR attractie de gebruikt maakt van de nieuwe, kwalitatief betere systemen. Dus kwalitatief zijn ze de beste. Of ze qua fun-factor de beste zijn: Dat moet natuurlijk iedereen voor zichzelf uit maken.
    Ok, ik had het anders ge?nterpreteerd in hun post. Maar feit is wel dat dit subjectief is voor iedereen.

  7. #267

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Niemand spreekt over de beste VR achtbaan die hij ooit deed. De uitspraak is dat ze de attractie (in het algemeen) fantastisch vinden.

    Dat van die beste VR achtbaan is iets heel anders en staat los van het onderzoek. Dat is namelijk een uitspraak die het marketing team van PHL doet (niet de bezoekers). En op zich kunnen ze het gerust zeggen, want het is tot nu toe de enige VR attractie de gebruikt maakt van de nieuwe, kwalitatief betere systemen. Dus kwalitatief zijn ze de beste. Of ze qua fun-factor de beste zijn: Dat moet natuurlijk iedereen voor zichzelf uit maken.
    Vanmorgen (of was het toch gisterenavond?) op de Facebook van Phantasialand:

    Phantasialand
    Gisteren om 16:21 ?
    ����
    Du bekommst nicht genug vom weltweit besten VR-Coaster – oder kannst deine erste Fahrt gar nicht erwarten? Dann zeige es deinen Freunden mit dem neuen CRAZY BATS-Profilbildrahmen!
    ����
    Kun je maar niet genoeg krijgen van ’s werelds beste VR-achtbaan? Of sta jij ook zo te popelen om je eerste ritje te maken? Verfraai dan nu je profielfoto met de nieuwe CRAZY BATS kader en laat het aan al je vrienden zien!
    ����
    Vous ne vous lassez pas de la meilleure montagne russe en VR au monde ? Ou vous avez h?te d’embarquer pour votre premier tour ? Alors montrez-le ? vos amis en ajoutant le nouveau d?cor de CRAZY BATS ? votre photo de profil !

  8. #268

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Gisteren nog eens in Phantasialand geweest en eens een blik kunnen werpen op Crazy Bats. De vernieuwde wachtrij overtreft de oude. De vernieuwde wachttijd overtreft evenzeer de oude. Er is wel ontegensprekelijk meer te zien onderweg dan voorheen.

    Qua beeldkwaliteit zit de VR beleving wat mij betreft op dezelfde hoogte als die van de powered Coaster in Tibidabo, met het verschil dat je daar wel 360? beeld had, terwijl het hier beperkt blijft tot wat er zich voor je afspeelt. Er worden geen nieuwe internationale standaarden mee gezet.

    Ook in Phantasialand zorgt VR voor een verlaging van de capaciteit, we stonden geruime tijd in de twee blokremmen voor het station.

    Voor mij is het met voorsprong de minst indrukwekkende vernieuwing die het park de afgelopen twintig jaar heeft doorgevoerd. Inclusief de toevoeging van Tikal en andere kleuterattracties. Ik loop er niet warm van, maar het irriteert me minder hard dan verwacht.

  9. #269

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Er zijn heel wat problemen met crazy bats. Hij was de afgelopen 2 dagen. van zondag ochtend. tot dinsdag ochtend gesloten vanwege technische storingen. Hij is nu weer open. er rijden maar slechts 2 treinen. En de transportband voor de VR wordt niet meer gebruikt?. Ze maken alle brillen nu schoon met een doekje. Ook is de wachtrij heel erg bekrast door bezoekers deze maanden. Je kan letterlijk de kleuren van de temple en space center weer zien op de hekken. Ben benieuwd of het allemaal nog goed gaat komen.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 04-09-19 om 15:46.

  10. #270

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Ik had online de wachttijden in de gaten gehouden en het viel me op dat het bij Bats soms dubbel zo lang wachten was als bij Taron of Quest. Mijn gedachte was: mooi, zo wordt Klugheim wat ontlast. Maar blijkbaar ligt er dus een defect aan de oorzaak.

    En hoewel ik best positief was na twee ritjes op Bats begin juli, verbaast dit slechte nieuws me after all niet. De decoratie in de wachtrij is weinig hufter-proof en oogt vrij goedkoop. Als je dan ook nog eens extra lang moet wachten in de traag vorderende rij ... is dat nog geen enkele reden om de vandaal uit te hangen, maar het verhoogt wel het 'risico'.

    Jammer ook van dat clean-and-transport-systeem. Ik had de indruk dat PHL hiermee de zwakke plek van andere parken met gratis VR wist te ontwijken (hoge capaciteit en hygiëne).

    Ik veronderstel dat ze maar met twee treinen rijden omwille van het beperkt aantal werkende en gereinigde brillen. Is het dan een optie om bij grote drukte treinen zonder VR te laten rijden? Dat krijg je moeilijk verkocht, zeker als je geen aparte wachtrij hebt waar het minder lang wachten is voor een ritje zonder VR. Het alternatief is > 120 minuten wachten. VR-tragend is VR altijd, VR-rijkend is het soms.

  11. #271

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Tsja.. het blijft natuurlijk een prototype, dan zijn problemen te verwachten.. De problemen lijken hier echter een stuk groter te zijn dan verwacht. Ik vraag me af wat die (lange) storingen precies veroorzaakt. De baan zelf zal het probleem niet zijn, die liep al jaren met amper tot geen storingen.

  12. #272

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag ook Crazy Bats gedaan. En ook Phantasialand in zijn geheel bezocht.
    Ook niet zo enthousiast, de attractie is er globaal gezien wel op vooruit gegaan, maar VR s niet mijn ding.

    1. Het beeld was wazig, je kon nog wel de contouren zien, maar de scherpte die ik had verwacht, bleef uit. Gevolg: misselijkheid. Bij mijn broer stond het beeld wel zeer scherp, maar bij mijn vriendin ook helemaal niet? Of ligt het aan het feit dat we brildragers zijn. We hebben nochtans de instructies in de wachtrij opgevolgd.

    2. De wachttijd bedroeg 30 minuten, om 11u30. En dit op een schooldag in september. Er waren wel veel schoolreisjes aanwezig, maar Taron stond het meest van de dag op 20min. Dan vond ik en mijn medegezelschap het wachten voor Taron of andere attracties meer waard dan de 30 min. hier.
    Oorzaak volgens mij: de transportband werkte niet, er werd gewerkt met twee treinen (er was wél genoeg personeel, 4 pers. voor de brillen aan te geven en te kuisen).

    3. Het uiterlijk van station en wachtrij is er écht op vooruitgegaan. Al vind ik deze straat in Fantasy nog altijd niet zo goed passen, zeker met de aanwezigheid van de nog meer uit de toon vallende Hollywood Tour. en de nu flashy blauwe accenten van Crazy Bats. En de attractie vind ik ook niet goed aansluiten bij Fantasy. Hoe dan ook, na Winja's is er nu nog wel een goede, bijkomstige reden om naar Fantasy te komen als thrillseeker.

    Kortom, ik was er niet echt enthousiast over, mede door dat ik ziek was geworden.
    Wanneer een park een tamme of zwakke coaster bouwt, ben ik nog mild (zoals Dizz bv.), maar hier krijgen bezoekers wel een product aangeboden waar ze ziek van worden, waar ze veel te lang voor moeten wachten, ...

    The Temple Of The Night Hawk moest sowieso een andere bestemming krijgen, want de ritbeleving trok op niet veel, er is inderdaad meer te beleven en de attractie krijgt dus heel wat volk over de vloer, maar de kwaliteit van enkele maanden terug die ik hier las, lijkt weinig van over te schieten. Ook het vandalisme viel me hier op, maar sommige stickers/plakaten beginnen al kleur te verliezen of te vervagen. Inderdaad, Crazy Bats is niet echt hufterproof zoals bv. de wachtrij van Taron dat is. Ze hebben ook sommige trappen in de wachtrij blauw geverfd, vooral outdoor, maar door slijtage komen de oude kleuren er toch door, dat hadden ze toch kunnen voorzien dat dit kon gebeuren?
    In de wachtrij hebben ze de railing wel goed aangepakt, een aluminium hulsel over sommige stukken, zorgt er voor dat daar de verf nooit kan afgaan.

    Crazy Bats is dus een goede zet, mits de techniek 100% op punt staat, want pas dan is de ervaring ook af en kan het zich meten aan de andere attracties van Phantasialand, maar vandaag kreeg ik een Bobbejaanland gevoel, waarbij ze hoog van de toren blazen met hun nieuwigheid, maar je maar een half afgewerkt product krijgt. En een attractie waar ik weinig ID van Phantasialand in vond: echte materialen en immersieve theming, aangename wachtrij en uitmuntendheid in ritbeleving.

    Pas op, indien de techniek op punt staat, kan deze attractie nog 10 jaar mee, maar dan moet het wel goed bijgehouden worden. Zowel de brillen als de theming.

  13. #273

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Oei oei, dat is wel minder om te lezen. PHL kennende streven ze toch wel hoge kwaliteit na, maar als het zelfs nu, na het echte hoogseizoen, nog steeds niet terug in orde is... Nochtans blijven ze er wel redelijk veel reclame voor maken, dus moeten ze hier toch ook een zekere trots over hebben?

    Ikzelf ga waarschijnlijk in de winter nog eens piepen.

  14. #274

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Het uiterlijk van station en wachtrij is er écht op vooruitgegaan. .
    Vind zelf dat het station er totaal niet op vooruit is gegaan. Het station van de temple had veel meer sfeer dan het station van crazy bats.
    Vind het station van crazy bats ook maar erg donker. Wachtrij is er op vooruit gegaan. Maar alles wordt daar langzaam gesloopt waardoor het er weer minder uit gaat zien. Ik vind deze `upgrade` dus totaal niet geslaagd.

  15. #275

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Het station van de temple had veel meer sfeer dan het station van crazy bats.
    Opletten dat je die blikken doos met legernetten geen te warm hart toedraagt hè. Ik vind dat de sfeer op zich aan elkaar gewaagd is voor en na VR en dat beide versies meespelen op het niveau Bobbejaanland Revolution.

  16. 18-09-19, 21:31


  17. #276

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Opletten dat je die blikken doos met legernetten geen te warm hart toedraagt hè. Ik vind dat de sfeer op zich aan elkaar gewaagd is voor en na VR en dat beide versies meespelen op het niveau Bobbejaanland Revolution.
    Ik vind oprecht dat het station van de temple meer sfeer had. dat kwam ook heel erg door de soundtrack. ik vind het station van crazy bats te donker en vind het ook geen sfeer hebben.

    Zijn er deze week/vorige week nog mensen in crazy bats geweest? ben benieuwd hoe het er nu voor staat

  18. #277

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    capiciteit is nog slechter geworden. ze rijden maar met 2 treinen + soms moet 1 trein helemaal leeg weg gestuurd worden + 5 minuten wachten voordat ze er weer 1 kunnen vrijgeven. er zijn heel veel brillen kapot gegaan waardoor ze er gewoon te weinig hebben op t moment. 3 maanden open en al zoveel problemen. damn.....

  19. #278

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Jammerlijk nieuws hierboven. Die schrap ik even van m'n must-do's komend weekend.

    VR op coasters bestond al enige tijd in andere parken ...
    - PHL kon dus de kat uit de boom kijken = rekening houden met VR-euvels in andere parken.
    - VR had zich in tussentijd wel verder ontwikkeld, PHL kon dus een recentere / betere versie kopen dan de concurrenten

    PHL is nu ook niet het park dat bezuinigt op kwaliteit. Als zij het (ook al) niet kunnen, wie dan wel? Het vol-gesponsorde EP, waar je nog eens extra mag betalen voor VR?

    Ik heb het geluk gehad Crazy Bats in optimale condities te hebben bereden (zelfs 2 keer op 1 dag). Ik was toen best enthousiast, maar ik ben nu geneigd te hopen dat alle VR op coasters in 2020 ten grave wordt gedragen. Het zou me niet verbazen dat ze in Lichtaart hetzelfde denken. Alton Towers is al eerder op z'n VR-stappen teruggekeerd.

    Bij deze hulde aan de parken die niet hebben meegedaan aan deze virtuele opsmuk en opteerden voor een echte make-over van coasters (Untamed, Colossos, Star Wars Hyperspace en zelfs Psykè). Parken die volgend seizoen durven uitpakken met een 'nieuwe' VR-coaster, maken zichzelf i.m.o. ontzettend belachelijk. Want zelfs zonder storingen is er nog de enorm vertragende factor. En daar zit volgens mij geen enkele park-bezoeker op te wachten.

  20. #279

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    PHL is nu ook niet het park dat bezuinigt op kwaliteit.
    Wanneer ze iets volledig nieuw bouwen meestal niet. Maar die lift van River Quest heeft er verdorie lang uit gelegen en je kan veel zeggen van Crazy Bats, maar die uitvoering zag er toch allesbehalve 'voor de eeuwigheid' uit? Het valt mij ook op dat er heel veel wachttijdschermbordjes buiten gebruik zijn tegenwoordig.

  21. #280

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag crazy Bats voor eerste keer bezocht. Ik was best aangenaam verrast wat ze met de wachtrij hebben gedaan, ik kon vlot doorlopen dus qua "gesloopte" delen niet echt kunnen opletten. Wachttijd was rond de 15 min.

    Echter blijf ik bij een 1 keer en nooit meer. De bril deed belachelijk veel pijn op mijn neus. Alsof je met een mes recht erin duwt en moest de bril dan ook heel de rit vasthouden i.p.v. te laten rusten op m'n neus. Mijn compagnon had hetzelfde voor. Als je de bril hoger op je gezicht zet, kan je de pijn verhelpen, maar zie je niets meer, enkel onscherp gedoe. Een slecht design van VR-brillen. Wel leuk om te zien dat elke bril gedesinfecteerd wordt t.o.v. wat er in Bobbejaanland gebeurd.

    Ik hou het wel bij m'n eigen headset thuis.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •