Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Nog voor de vrolijke noot: één van de onverwachte hoogtepunten van onze dag was het Paleis van de Geest. We zijn dat madhouse echt compleet tureluut weer buitengekomen. Het vreemde is dat we Houdini in Bellewaerde gewend zijn en dat we dat meestal maar flauwtjes vinden omdat we hem al zoveel hebben gedaan. En met die verwachting schoven we hier ook aan, maar was dat even anders zeg... Waren we gewoon alle drie veel te moe, lag onze maag al half in de knoop van te veel inversies of te weinig eten...? Geen idee. De draaiingen van die kamer waren echt een enorme mindfuck. We waren op het eind nog bezig met beseffen dat we weer horizontaal stonden toen de deuren en beugels opengingen. En de scheve uitgang maakt het helemaal af natuurlijk.
Le Palais Du Génie is momenteel in zeer slechte staat. Veel speakers werkten zaterdag niet, het rookeffect in de “fontein” tussen de banken werkte niet, het tapijt is al zeer lang buiten werking en het frappantste van al is dat de lichteffecten in het decor tijdens de rit volledig uitvallen tot op het einde waardoor je meermaals in volledige duisternis zit. Zeer spijtig, maar LPDG is idd een zwaar ondergewaardeerde madhouse.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Vampire heeft de eer om de eerste coaster ooit te zijn waar ik frontseat echt leuk vond. Tot nu toe had ik deze nog nooit vooraan gedaan omdat ik front bij vrijwel alle achtbanen één van de slechtst mogelijk plaatsen vind en ik die zitplaats zelfs probeer te mijden. Ik was verbaasd om te merken dat het bij Vampire inderdaad een meerwaarde was!
Vampire is front sowieso het best, maar een nachtelijke rit is zeer fijn op deze baan, daar de baan redelijk donker blijft zonder te veel belichting en zo front toch een speciale ervaring heeft, ook nog met het feit dat de baan wat afgezonderd staat. Hij reed trouwens veel soepeler zaterdag dan dat ik hem het hele jaar geweten heb!

Ik heb het gehele Halloween gebeuren dit jaar als zeer positief ervaren, en ook op elk gebied beter dan vorig jaar. Black Rose is een zeer waardige vervanger voor Villa 13 waar het park ook nog eens een zeer knappe marketing campagne rond gedaan heeft! Bloc H was stukken beter dan vorig jaar en kon ik nu wel volledig appreciëren, Lumberjack ervaarde ik pittiger als vorig jaar, ... Enkel verwonderde het mij dat ze het gloednieuwe Exotic World buiten halloween-schot gelaten hebben? Knap werk, Walibi Belgium!