X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ook werden bij Cobra & Vampire een nieuwe Speedy/RIP/4x pass ingang toegevoegd, waardoor niet meer via de uitgang ingestapt moet worden, wat de capaciteit ook enkel ten goede komt!
    Zou dit dan toch maar tijdelijk geweest zijn? Of enkel bij nocturnes of verwachte drukke dagen?
    Op 3 november was de "voorsteekingang" langs de uitgang bij Cobra en Vampire.
    Overigens was het die zondag niet echt enorm druk, met min of meer normale wachttijden voor een weekenddag.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Wat mij vooral opviel op 1 november (en eigenlijk al het hele jaar) zijn de enorm snelle operations! Er werd echt aan een gigantisch tempo gewerkt, en ook zeer effecient! Ook werden bij Cobra & Vampire een nieuwe Speedy/RIP/4x pass ingang toegevoegd, waardoor niet meer via de uitgang ingestapt moet worden, wat de capaciteit ook enkel ten goede komt!
    Die operations zijn al een paar jaar zo snel. Maar inderdaad echt enorm, elke keer weer sta ik ervan te kijken hoe ze het doen. Het beste voorbeeld vind ik Weerwolf die wordt leeggehaald, geladen én gedispatcht nog vóórdat de andere trein in de remmen is. Pakweg vijf jaar geleden was dit nog ondenkbaar. Hoe komt het dat je dit nergens anders ziet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Zou dit dan toch maar tijdelijk geweest zijn? Of enkel bij nocturnes of verwachte drukke dagen?
    Op 3 november was de "voorsteekingang" langs de uitgang bij Cobra en Vampire.
    Overigens was het die zondag niet echt enorm druk, met min of meer normale wachttijden voor een weekenddag.
    Da's curieus: ik heb met de fandag in 2017 voor de eerste (en tot nu toe enige) keer van die rij gebruik gemaakt en wij stonden dan linksvoor in het station, die rij liep via de linkerhelft van de trap in de wachtrij. Niet via de uitgang.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Die operations zijn al een paar jaar zo snel. Maar inderdaad echt enorm, elke keer weer sta ik ervan te kijken hoe ze het doen. Het beste voorbeeld vind ik Weerwolf die wordt leeggehaald, geladen én gedispatcht nog vóórdat de andere trein in de remmen is. Pakweg vijf jaar geleden was dit nog ondenkbaar. Hoe komt het dat je dit nergens anders ziet?
    Niet enkel Weerwolf, het aantal ritten dat Psyké Underground draait op een uur ligt écht hoog. Ook Cobra stond tijdens Halloween amper stil, Vampire slaagt er tegenwoordig ook ik om trein 2 te dispatchen nog voor trein 1 de remmen in vliegt.

    En Oooo wat was ik blij om Calamity Mine met Halloween terug zien kruisen met de andere treinen dankzij snelle dispatching!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    En Oooo wat was ik blij om Calamity Mine met Halloween terug zien kruisen met de andere treinen dankzij snelle dispatching!
    Inderdaad ja. En de derde trein die reed! Ik weet niet in de rest van 2018, maar bij mijn twee vorige bezoeken in 2017 was dit niet het geval. Dat doet de rij toch ook een merkbaar stuk sneller schuiven. Op de fandag was er zo zelfs de hele dag praktisch geen wachtrij (of toch niet wanneer wij daar passeerden).

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Inderdaad ja. En de derde trein die reed! Ik weet niet in de rest van 2018, maar bij mijn twee vorige bezoeken in 2017 was dit niet het geval. Dat doet de rij toch ook een merkbaar stuk sneller schuiven. Op de fandag was er zo zelfs de hele dag praktisch geen wachtrij (of toch niet wanneer wij daar passeerden).
    De derde trein heeft dit seizoen toch af en toe op de baan gestaan.

    Op de fanday zaten ze idd met overcapaciteit bij Calamity Mine wat resulteerde in veel lege plaatsen in de trein. Vlak voor onze neus werd er dan ook (terecht) een trein uitgerangeerd, maar van een wachtrij bleef nadien nog steeds amper sprake.

    Álle Belgische parken kunnen een serieus voorbeeld nemen aan Walibi op vlak van Operations, investeringen, horeca, ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •