X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Hoe zit het eigenlijk met de drukte tijdens de nocturnes, is het zoals in Walibi Holland dat je over de koppen kan lopen en dat het echt niet meer gezellig is. Of is de drukte eerder aanvaardbaar?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Hoe zit het eigenlijk met de drukte tijdens de nocturnes, is het zoals in Walibi Holland dat je over de koppen kan lopen en dat het echt niet meer gezellig is. Of is de drukte eerder aanvaardbaar?
    De gemiddelde wachttijd vandaag was 60-90 min, alleszins voor de coasters. Tiki Waka was rond de middag 90min. Flashback en Radja River waren heel de dag 5 min. Pulsar was 40 min. Het was druk maar (net) niet over de koppen lopen. De show van Aaron Crow was in de namiddag volzet hoorde ik toen we aanschoven voor de voorstelling van 20u.


    Vandaag Black Rose gedaan (in de namiddag, na de verhalen over een betere ervaring 's middags dan 's avonds wilde ik het risico niet lopen) en wij kregen als handboeien zo'n soort lint dat ze snel kunnen aanspannen/losmaken. De mijne zaten helaas wel zo los dat ik ze zo weer had kunnen uit doen. Ik kreeg in de eerste kamer een zak over mijn hoofd en moest mijn handen wassen. Mijn collega zei achteraf dat hij het "niet cool" zou vinden om een zak over zijn hoofd te krijgen maar ik had er geen problemen mee (en je zag er nog best veel door ook). Wij hadden de babykamer-route en de SM meesteres hebben we niet gezien.

    Lumberjack was beter dan vorig jaar maar jammer genoeg niet op het niveau van 3j geleden, toen vonden we dat absoluut het beste huis. Vorig jaar was het de grootste teleurstelling door o.a. het gebrek aan blokhut-scene (deuren stonden open en we moesten verplicht door lopen). Nu was er wel weer iets te beleven in de blokhut, al had ik er liever terug kettingzagen gezien dan 2 acteurs met een (bebloede) stok. Eigenlijk doorheen heel Lumberjack geen enkele kettingzaag gezien op het fotopunt na, daar stond een eenzame acteur te wachten tot er iemand met hem op de foto wou.

    Bloc H was dit jaar dan weer de grootste teleurstelling, we werden in groepjes van +-8 binnengelaten maar veel te kort op elkaar. Hierdoor was er halverwege een opstopping en was de 2de helft van het huis 'in treintje' naar buiten wandelen en bleef er geen enkele scare meer over.

    Mine Blast vonden we (weer) goed. Hier werden we in kleine groepjes doorgelaten waardoor we met 3 heel het huis hebben kunnen doen zonder andere bezoekers tegen te komen. Helaas heb ik hem in het eerste jaar niet gedaan waardoor ik moeilijk kan vergelijken (en van vorig jaar herinner ik me niet veel meer).

    Over Quarantine kan ik kort zijn (dat was het nl. ook).. Ook daar was de groep weer iets te groot waardoor de scares een beetje verloren gingen. Het feit dat we hem in het daglicht deden helpt natuurlijk ook niet, maar de rest van de groep wou op tijd weer vertrekken.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk Berichten
    Nu was er wel weer iets te beleven in de blokhut, al had ik er liever terug kettingzagen gezien dan 2 acteurs met een (bebloede) stok. Eigenlijk doorheen heel Lumberjack geen enkele kettingzaag gezien op het fotopunt na, daar stond een eenzame acteur te wachten tot er iemand met hem op de foto wou.
    Vreemd. Tijdens zowel het eerste weekend als tijdens de fanday was die 'show' met kettingzagen, zoals het in het openingsjaar ook was.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Vreemd. Tijdens zowel het eerste weekend als tijdens de fanday was die 'show' met kettingzagen, zoals het in het openingsjaar ook was.
    Ik had tijdens de Fanday ook de show zonder kettingzagen. Het engste tijdens de 'show' was dat we met veel te veel in het hutje gepropt werden en dit echt claustrofobisch werkte... Het tweede stuk van de tocht waren we dan ook met veel om door het bos te lopen.

    Zelf heb ik wel nog kettingzagen gehad in het tweede deel, maar niet zoveel als een paar jaar geleden. En de acteur op het einde zat er inderdaad bij ons ook zeer eenzaam bij

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Vreemd. Tijdens zowel het eerste weekend als tijdens de fanday was die 'show' met kettingzagen, zoals het in het openingsjaar ook was.
    Het eerste weekend? Wij waren er het eerste weekend op zaterdag en hadden zelfs een verkorte toer: binnenkomen en direct rechtdoor, recht dat "woud" binnen, geen hut.
    Afgelopen zondag was ik er weer, en toen was het de gewone toer...

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthieu Bekijk Berichten
    Het eerste weekend? Wij waren er het eerste weekend op zaterdag en hadden zelfs een verkorte toer: binnenkomen en direct rechtdoor, recht dat "woud" binnen, geen hut.
    Afgelopen zondag was ik er weer, en toen was het de gewone toer...
    INderdaad eerst weekend kregen we de korte versie.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •