X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Vroeger zat de Blood Bar enkel in de RIP-pass, maar bij mijn weten kan je nu wel een ticket kopen (5 euro dacht ik). Er is altijd maar 1 drankje inbegrepen .

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    @Rickie: Ik dacht dat je de Blood Bar altijd kon bezoeken, maar je dan wel verplicht bent een drankje te consumeren...
    Neen, dat is met tickets hoor, net zoals de spookhuizen. Of met de RIP pass. Zo moeten ze binnen gewoon maar drank uitdelen en geen geld ontvangen, plus de tickets hebben tijdslots omdat er maar een beperkt aantal mensen binnen mag. Vorig jaar met mijn RIP pass moest ik buiten wachten tot het volgende kwartier omdat dat slot minder verkochte tickets had en de bar al te vol zat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Vroeger zat de Blood Bar enkel in de RIP-pass, maar bij mijn weten kan je nu wel een ticket kopen (5 euro dacht ik). Er is altijd maar 1 drankje inbegrepen .
    Inderdaad 5 euro. Ik weet dat je een ticket kan kopen, Blood Bar staat op de website tussen de spookhuizen en ik heb vorig jaar mensen met een A4 zien toekomen met een reservatietijd op. Maar mijn vraag is of je dat ook in het park zelf kan. Spookhuizen hebben kassa's, heeft de Blood Bar er ook een? (redelijk dringende vraag want je moet online tickets een dag op voorhand kopen )

    En inderdaad 1 drankje, maar wel onbeperkt spookjes-chips vorig jaar (en de bloed-, euh, ketchupversie natuurlijk )

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •