X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    Question Opzoek naar achtbaan wielen

    Beste forum leden van Pretparken.be,

    Ik ben al enkele jaren bezig met een collectie van allerlei achtbaan wielen, maar het word nu best moeilijk om aan een aantal wielen van bouwers te geraken. Zo ben ik dus namelijk opzoek naar een wielen de firma's: Intamin, B&M, Schwarzkopf (zeldzaam), Gerstlauer, RMC en GCI.

    Kan iemand mij verder informeren hoe en waar ik aan wielen kom van deze bouwers?
    De fabrikanten zelf zenden helaas niets uit...

  2. #2

    Re: Opzoek naar achtbaan wielen

    Ik heb in Plopsaland eens een oud wiel van Anubis gekocht, in de piratenwinkel. Weet niet of ze dat nu nog doen. De achtbaanfabrikanten laten hun wielen meer dan waarschijnlijk bij externe bedrijven maken, dus als je zo'n toeleverancier kan vinden en geld teveel hebt kun je zo'n firma misschien proberen overhalen.

  3. #3

    Re: Opzoek naar achtbaan wielen

    In holiday Park verkopen ze af en toe Intamin wielen van GeForce

  4. #4

    Re: Opzoek naar achtbaan wielen

    2 Bekende leveranciers van achtbaanwielen zijn het Belgische Vulkoprin en het Amerikaanse Uremet.

  5. #5

    Re: Opzoek naar achtbaan wielen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik heb in Plopsaland eens een oud wiel van Anubis gekocht, in de piratenwinkel. Weet niet of ze dat nu nog doen.
    Deze waren niet meer aanwezig tijdens de Meli Revival Weekends. Misschien dat dit ook af en toe eens gebeurt...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •