X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 210

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    "Van de vijftiental dinosaurussen langs het traject zal de helft bewegen. De grootste wordt twaalf meter hoog," zegt CEO Steve Van den Kerkhof.
    Mmh, dan lijkt het mij beter om gewoon half zo veel dino's te plaatsen en ze allemaal te laten bewegen. Gewone poppen tussen de animatronics doen wat raar aan. Het haalt je toch even weg uit de - naar mijn verwachting - geslaagde themawereld.

    De K3-achtbaan ziet er, hoewel het niet mijn stijl is, nog wel leuk uit. Ik hoop dat het water in de wasmachine terug gaat werken, want anders heeft dit object niet echt meer een meerwaarde, zeker niet in dit thema. Al dacht ik dat er een reden was dat ze hem niet meer aanzetten?

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik hoop dat het water in de wasmachine terug gaat werken, want anders heeft dit object niet echt meer een meerwaarde, zeker niet in dit thema.
    Goh vrouwen en de was doen, lijkt mij een goede combinatie

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik denk ook dat de helft dan had volstaan met eventueeel een paar stille exemplaren aan de ingang.
    Over Rollerskater ben ik nog steeds niet enthousiast. Groot meubilair en K3 clasht thematisch te hard.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Al dacht ik dat er een reden was dat ze hem niet meer aanzetten?
    Kalkaanslag op de trein. Anders gezegd: te lui en te gierig om te ontkalken, te gierig om vooraf te ontkalken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •