X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 207
  1. #141

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Op zich vind ik het uitzicht vanop het plein best meevallen, een overwoekerd kasteel. Het vreemdste is dat ge vanuit het Heidi dorp op de vulkaan kijkt

  2. #142

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Zondag zijn we eens naar Plopsaland De Panne geweest n.a.v. de jaarlijkse 'Fiesta' van Rode Kruis Vlaanderen. Het was er enorm druk maar op veel plaatsen ging het toch vlot vooruit. Enkel in het bos van kabouter Plop liep het de ganse namiddag wat stroef en duurde ons ritje dubbel zo lang dan gewoonlijk. Het park lag er keurig en netjes onderhouden bij. Op veel plaatsen ook mooi bebloemd. Over het onderhoud van de attracties kan ik niet zoveel zeggen want zoveel hebben we er ook niet kunnen doen. Het ritje Anubis ging vlotter dan vorig jaar en was minder schokkend. Op de piratenboot (??n van de weinige Meli-restanten die het park nog draaiende heeft) hadden we een probleempje met een beugel die niet goed dicht wou.
    Om er iets te eten of te drinken moet je bij Plopsa wel diep in de buidel tasten. 4,75 euro voor een Aquariusje of 7,5 euro voor een braadworstje met een cola vind ik toch wel wat teveel van het goeie. We zijn dan maar na sluitingstijd iets gaan eten in een bistro in het centrum van De Panne.
    Hierbij nog enkele foto's van de (ver)nieuw(d)e Roller Skater en de Dino Splash in wording:




  3. #143

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Op de Facebook-pagina van Plopsa verschenen wat nieuwe foto's van de Dino Splash. Het eindresultaat wordt steeds beter zichtbaar en is toch wel duidelijk een verbetering met de Boomstammetjes:










  4. #144

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Het station is best aardig gedaan (zeker voor Plopsa normen), maar al die vulkanen had ik liever niet gezien en in plaats 1 grote vulkaan die het gehele parcours in zich integreerd, met vanbinnen dan nog een darkride. O ja, we spreken hier over Plopsa ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #145

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Dit klinkt misschien stom, maar ik hoop dat ze de vaargeul nog grijs of donkerrood schilderen. Want nu ziet het er echt niet uit, je boot 'vaart op water' door een vulkaan. De logica is toch wel heel ver zoek me dunkt...

  6. #146

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dit klinkt misschien stom, maar ik hoop dat ze de vaargeul nog grijs of donkerrood schilderen. Want nu ziet het er echt niet uit, je boot 'vaart op water' door een vulkaan. De logica is toch wel heel ver zoek me dunkt...
    Ik zou er alvast niet op hopen.

  7. #147

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarno97 Bekijk Berichten
    Ik zou er alvast niet op hopen.
    Nochtans zijn er rode stukken gespot

  8. #148

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Als je de concepts bekijkt, zie je dat de vaargeul roodgekleurd is in de vulkaan, maar erbuiten gewoon blauw blijft. Ik vermoed dus dat het zoiets zal worden. In elk geval mag de blauwe vaargeul ook eens grondig gepoetst worden of een nieuw laagje verf krijgen.

  9. #149

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik trek mijn woorden terug. Er is inderdaad geverfd.

    Naam:     D8S2AjpWkAEs-yL.jpg large.jpg
Bekeken:  3710
Groote:   216,1 KB

  10. #150

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    MMmm, dit trekt mijn aandacht, alhoewel ik geen Plopsalandfan ben. Het is zeker grotesk de theming, zeker voor een log flume. En het gebruik van kleuren en materialen kan me wel bekoren.

    Wat ik me wel afvraag: waarvoor zouden die houten palen rond de vaargeul dienen. Ook in het eerste deel voor de eerste lifthill zie je die langst weerszijden staan, en hierboven is er gekozen voor deze paaltjes langst ??n kant te zetten en langst de andere kant niet. Wat zou de logica daarvan zijn? Misschien voor verlichting aan te hangen, zodat de log flume ook zeker en vast 's nachts kan varen?

  11. #151

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Zou idd wel goed kunnen dat het is voor verlichting, maar je ziet hier en daar ook al netten hangen... Laten we hopen dat het niet overal netten wordt.

  12. #152

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Denk dat die netten van de wachtrij zijn. Want die ging toch over de baan heen gaan op sommige stukken? Kwestie van geen kinderen te hebben die naar beneden sukkelen denk ik.

    Verder ben ik minder enthousiast over de thematisering... Zoals het er nu uit ziet kan ik me niet inbeelden dat het heel mooi gaat worden. Ik vind het nu wat teveel op elkaar lijken. ??n berg met lava, en daarna gewoon wat andere bergen met groen op zou toch genoeg geweest zijn in mijn ogen...

  13. #153

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Verder ben ik minder enthousiast over de thematisering... Zoals het er nu uit ziet kan ik me niet inbeelden dat het heel mooi gaat worden. Ik vind het nu wat teveel op elkaar lijken. ??n berg met lava, en daarna gewoon wat andere bergen met groen op zou toch genoeg geweest zijn in mijn ogen...
    Het is nog verre van af. De dino's zelf moeten er ook nog bij komen …
    We'll see.

  14. #154

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Het is nog verre van af. De dino's zelf moeten er ook nog bij komen …
    We'll see.
    Die dino's zouden er pas volgend jaar komen, dus dit jaar zou ik daar alvast niet veel op rekenen.

  15. #155

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik loop ook niet bepaald warm voor deze restyle. Van wat ik nu reeds zag ziet het station er best goed uit, de wachtrij een typisch Plopsa-1-in-een-dozijn-palen-met-netten scenario en de vulkaan(en) dan weer ronduit lelijk en fake. Het geheel is t? steil, de “lava” is zeer knullig gedaan (een niet nader genoemd West-Vlaams collega-park deed echter ooit een nog veel afgrijselijkere gooi naar een “vulkaan” voor Halloween) en de vulkanen ogen eerder van papier mach? dan steen ... Niet overtuigd ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #156

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Die dino's zouden er pas volgend jaar komen, dus dit jaar zou ik daar alvast niet veel op rekenen.
    Nochtans deelde het park onlangs deze foto.

    Naam:     60531918_2443535142325739_2073847133789749248_n.jpg
Bekeken:  1651
Groote:   155,5 KB

  17. #157

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik loop ook niet bepaald warm voor deze restyle. Van wat ik nu reeds zag ziet het station er best goed uit, de wachtrij een typisch Plopsa-1-in-een-dozijn-palen-met-netten scenario en de vulkaan(en) dan weer ronduit lelijk en fake. Het geheel is t? steil, de ?lava? is zeer knullig gedaan (een niet nader genoemd West-Vlaams collega-park deed echter ooit een nog veel afgrijselijkere gooi naar een ?vulkaan? voor Halloween) en de vulkanen ogen eerder van papier mach? dan steen ... Niet overtuigd ...
    Te steil kan ik me volledig in vinden, vooral aan de voet van de vulkaan. De wachtrij kan ik nog mee leven, ook al omdat dit nog een beetje past in dit thema. Ik hoop ook dat ze ook nog een paar lavameren en/of stromen op de grond aanleggen/nabootsen, want nu heb je een lava?waterval? die op de gewone grond eindigt, heel bizar alleszins.

    Het zijn maar details, maar ze doen wel heel veel voor de gehele sfeer. Daarnaast vind ik de combinatie met het dorpje van Heidi echt niet goed gelukt. Ze hadden daar veel beter het Heidi-thema doorgetrokken met een tocht door een grottenstelsel ofzo. Niet echt origineel maar wel iets dat past in dat thema en waarbij je het gebied goed kan uitbreiden. En de draak kan daar dan een grot hebben, dus dan heb je alle attracties in 1 overkoepelend en afgesloten themagedeelte.
    Nu is het echt een mengeling van thema?s die in mijn ogen echt vloeken...

  18. #158

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Te steil kan ik me volledig in vinden, vooral aan de voet van de vulkaan. De wachtrij kan ik nog mee leven, ook al omdat dit nog een beetje past in dit thema. Ik hoop ook dat ze ook nog een paar lavameren en/of stromen op de grond aanleggen/nabootsen, want nu heb je een lava?waterval? die op de gewone grond eindigt, heel bizar alleszins.

    Het zijn maar details, maar ze doen wel heel veel voor de gehele sfeer. Daarnaast vind ik de combinatie met het dorpje van Heidi echt niet goed gelukt. Ze hadden daar veel beter het Heidi-thema doorgetrokken met een tocht door een grottenstelsel ofzo. Niet echt origineel maar wel iets dat past in dat thema en waarbij je het gebied goed kan uitbreiden. En de draak kan daar dan een grot hebben, dus dan heb je alle attracties in 1 overkoepelend en afgesloten themagedeelte.
    Nu is het echt een mengeling van thema?s die in mijn ogen echt vloeken...
    Deze mening deel ik wel. Ik ben enerzijds blij over de uitwerking van dit thema want ik had veel minder verwacht. Anderzijds had ik ook liever het Heidi themagebied zien uitbreiden in plaats van deze onsamenhangende gebieden zo naast elkaar te ploppen.

    Ik vind de keuze voor een niet-plopsa gerelateerd thema alleszins raar... Dat ze nu maar snel op de proppen komen met een nieuwe plopsa serie in het teken van deze dino's.

    Hoe dan ook, ik denk dat we stilaan mogen gaan wennen aan dit soort thema's. Positief bekeken: als ze dit niveau van thematisatie aanhouden wordt het wel een completere 'immersive experience'.

  19. #159

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nochtans deelde het park onlangs deze foto.

    Naam:     60531918_2443535142325739_2073847133789749248_n.jpg
Bekeken:  1651
Groote:   155,5 KB
    Ofwel zijn het de statische beelden die er dit jaar wel komen, maar de animatronics pas volgens jaar...

  20. #160

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    De Dinosplash heeft op de top van de vulkaan nog iets bij gekregen. Mooi?? Passend?? Zonder skelet zie ik het even graag ... Nu ziet het er echt een hoopje bij elkaar uit. (persoonlijke smaak natuurlijk)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  21. 29-06-19, 15:05


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •